Fitness Seller

lijst met contactpersonen nbs op msn

Bezoekers in dit topic

Papi Chulo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2004
Berichten
1.393
Waardering
8
aaah ik kan niet op msn komen.....m'n lijst met contactpersonen schijnt niet beschikbaar te zijn ???
 
Heb ik ook welis gehad. Volgende dag lukte het gewoon weer ;)
 
Das pech hebben. Ik heb er geen problemen mee. Daar is het Centraal MSN uithuiltopic trouwens voor :)
 
Gewoon paar keer opnieuw proberen, dan lukt het wel. Doe ik soms ook.
 
MightyDuck zei:
Das pech hebben. Ik heb er geen problemen mee. Daar is het Centraal MSN uithuiltopic trouwens voor :)
Hehe, ik moest er idd ook gelijk aan denken, we hebben nog steeds het centrale "msn doet ut niet" uithuiltopic. :thumbup:
 
nouja er valt weinig meer uit te huilen want het werkt weer!maar bedankt voor de fantaaastische support!
 
Oh, geen dank...het was me een waar genoegen en groot plezier. :D
 
Je moet je vriendenlijst ook af en toe back-uppen. Ik sla hem ieder maand op op mijn harde schijf. Als msn dan weer eens zo'n verdoete k*tstreek uit haalt en de boel verkloot dan kan ik altijd mijn opgeslagen lijst importeren ;)
 
Batista zei:
Je moet je vriendenlijst ook af en toe back-uppen. Ik sla hem ieder maand op op mijn harde schijf. Als msn dan weer eens zo'n verdoete k*tstreek uit haalt en de boel verkloot dan kan ik altijd mijn opgeslagen lijst importeren ;)
Goed hoor, zoals het een echte msn baco boy betaamd. :D
 
Centaur zei:
Goed hoor, zoals het een echte msn baco boy betaamd. :D

Ik snap er geen zak van. Wat HEB je daar nu aan? Als je inlogd word je contactlijst toch van ergens een server opgehaald dus wat heb je er aan alles op je PC op te slaan ???
 
Weet ik ook niet, het zal mij een groot deugd doen als ik die lijst kwijt ben :D.
 
MightyDuck zei:
Ik snap er geen zak van. Wat HEB je daar nu aan? Als je inlogd word je contactlijst toch van ergens een server opgehaald dus wat heb je er aan alles op je PC op te slaan ???
Ik heb geen flauw idee duckmans, ik wist niet dat zo'n lijst bestond, en al helemaal niet op je eigen harde schijf, ik was altijd in de veronderstelling dat je lijst met contactpersonen gewoon op de msn server stond opgeslagen onder je eigen profiel. Maar blijkbaar kan je hem tot in het oneindige back-uppen? :scratch:
 
Back
Naar boven