Fitness Seller

Sticky Lijst met wedstrijdbegeleiders voor bodybuilding, fitness en figure (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weet er Iemand een goede voedings coach omgeving Utrecht?
 
Kent iemand een goede coach regio Gent?
 
Kent iemand toevallig een goede coach voor :
Voedingscoach - cutten - België (Sint-Niklaas)
Alvast bedankt
 
Ik ben op zoek naar een goede wedstrijdcoach in Anrhem/Nijmegen/Deventer. Iemand suggesties?
 
Weet iemand of er ook wedstrijdbegeleiders/coaches zijn in de omgeving van Leiden?
 
Goedemiddag, ik zie dat er al lange tijd niks meer gepost is in deze topic, maar ik doe een poging. Mijn naam is Aram en mijn doel is om eind dit jaar of begin volgend jaar mee te doen met een bodybuildingwedstrijd voor beginners/amateurs (klasse c/d). Ik zit na te denken om vanaf juli een fitnesscoach te nemen die mij begeleidt naar het podium. Wie kent een goede coach in omgeving Rotterdam voor een redelijke prijs? Alvast dank!
 
Goedemiddag, ik zie dat er al lange tijd niks meer gepost is in deze topic, maar ik doe een poging. Mijn naam is Aram en mijn doel is om eind dit jaar of begin volgend jaar mee te doen met een bodybuildingwedstrijd voor beginners/amateurs (klasse c/d). Ik zit na te denken om vanaf juli een fitnesscoach te nemen die mij begeleidt naar het podium. Wie kent een goede coach in omgeving Rotterdam voor een redelijke prijs? Alvast dank!
Misschien FoxGym in rotterdam.
 
Thanks! Ja, andere personen raadden ook bij hun aan op een topic van mij. Ben al bij die gym langs geweest en waarschijnlijk zal ik me bij hen inschrijven.
Die sportschool is echt top.
 
zijn er trainers in anwterpen die je naar het podium begleiden?
 
Back
Naar boven