MuscleMeat

Sticky Lijst met wedstrijdbegeleiders voor bodybuilding, fitness en figure (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
BC Movement - Spijkenisse
Jeffrey Suijkerbuijk

www.bcmovement.nl
Krekelveen 231
3205 RB Spijkenisse
Suyker18@hotmail.com

Naam: Body Improvement
Lokatie: Rotterdam
Prijs: € 50,-
Website

Naam: Marjolein Schilperoort
Lokatie: Den Haag
Prijs: ?
Website

Naam: Jack JTC
Lokatie: Joure ( Friesland )
Prijs: ?
Website

Naam: Desiree Dumpel
Lokatie: Den Helder
Prijs: € 50,- per keer
Website

Naam: Andrew's gym
Lokatie: Amersfoort
Prijs: € 25,- per consult
[Link niet meer beschikbaar]

Naam: Cs Mucle Club - Cor Scheerder
Lokatie: Columbusweg 5, Amersfoort
Prijs: Gratis, mits je lid bent.

Naam: Mascha Tieken - For funsport
Lokatie: Hillegom
Prijs: € 10,- per consult
Website

Naam: Bodyshape Leeuwarden - Peter Wijnsma
Lokatie: Leeuwarden
Prijs: Gratis, mits je lid bent en genoeg motivatie toont. ( Was mijn begeleider voor ybf 2006)
Website

Naam: Ruud Meijer
Lokatie: Wagenborgen
Prijs: Gratis, mits je lid bent.
Website

Naam: Healthcenter Hoogvliet - Sibila Peters
Lokatie: Hoogvliet
Prijs: Gratis, mits je lid bent.

Naam: Glenn van vooren
Lokatie: belgie, buurt van hasselt
Prijs: overeen te komen
Website

Naam: Giovanni Thompson
Lokatie: Rotterdam
Prijs: ?
[Link niet meer beschikbaar]

Naam: Ibo Derin
(Mr. Atlas 2008/2009, Ned. Kampioen CBB 2011, 4e Arnold Classic CBB)
Multiple best posing award atleten
Fitness, Bodybuilding, MAP, Crossfit en Crossfight.
Locatie: Deventer / Overijssel
Sportscholen: Studio Perfect Deventer, Beweegcentrum Olympia Deventer, Sportschool Akdeniz
ibo.derin@home.nl Ibo Derin Business & Coaching | www.idbenc.nl | Deventer

WVN Coaching
Locatie: Heerlen
Prijs: vanaf €50,- per maand
Website




SVP een p.m sturen als je meer weet over een begeleider of over de prijzen. Ik wil graag dit topic overzichtelijk houden. Wel mag je hier je ervaringen vertellen over je begeleider of begeleidster.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan doet Own het niet verkeerd :D
 
anja timmer begeleid tegenwoordig niet meer,is gestopt...
 
Dank u :)
 
Redelijke overeenkomst. Hij runt geen sportschool, dus moet ergens wel zijn kosten kunnen dekken.

ok, maar vind je ook niet dat je dan nooit een optimale begeleiding kan krijgen aangezien de winst die hij eventueel kan maken door de verkoop van supps hiermee samanhangt.
 
ok, maar vind je ook niet dat je dan nooit een optimale begeleiding kan krijgen aangezien de winst die hij eventueel kan maken door de verkoop van supplementen hiermee samanhangt.

Dat geld ook voor roids dan. Het zijn dingen waarop je moet vertrouwen.
 
Ik kwam laast ook iemand tegen die dit doet werkt bij de tuinen in Deventer wou geen prijzen geven nog...maar het is wel te doen.
Ik wel ook wel begeleiding maar niet ivm wedstrijden gewoon die een schema voor je maakt om de 8 weken bv.
En voedingschema's samen met je maakt....dmv maandelijkse metingen ed.
Zou ik wel geld voor over hebben....
 
Ik kwam laast ook iemand tegen die dit doet werkt bij de tuinen in Deventer wou geen prijzen geven nog...maar het is wel te doen.
Ik wel ook wel begeleiding maar niet ivm wedstrijden gewoon die een schema voor je maakt om de 8 weken bv.
En voedingschema's samen met je maakt....dmv maandelijkse metingen ed.
Zou ik wel geld voor over hebben....

Nou, kies er 1 uit zou ik zeggen.

Vind trouwens dat de wedstrijd dbbers vies stil blijven, terwijl ik ze al meerdere keren heb zien meekijken in dit topic. Alleen no pain no gain heeft gereageerd.
 
willem jonkman is cool en laat je spiertjes voele die je nog nooit had gevoeld
 
Vind trouwens dat de wedstrijd dbbers vies stil blijven, terwijl ik ze al meerdere keren heb zien meekijken in dit topic. Alleen no pain no gain heeft gereageerd.

Als competitieve bodybuilder zou ik er niet om staan te springen om de toch al dun gezaaide efficiente bronnen aan de klok te hangen.

Zowiezo zou ik zelf gedetailleerde trucjes om als de hardste mother****er het podium op te kunnen niet eens delen.
 
Als competitieve bodybuilder zou ik er niet om staan te springen om de toch al dun gezaaide efficiente bronnen aan de klok te hangen.

Zowiezo zou ik zelf gedetailleerde trucjes om als de hardste mother****er het podium op te kunnen niet eens delen.

Dat hoeft ook niet. Alleen een naam van je begeleider en een contact adres. Het vertellen van je ervaring is gewoon een extra. Je kan gewoon zeggen dat je tevreden bent over begeleider A. Klaar. :)
 
En wat als een begeleider met meer atleten te maken heeft die de voorbereiding ondergaan voor dezelfde wedstrijd? Want ik weet dat dit normaal is. Maar aangezien het toch ook een 'vriendschap' cultuur is weet je nooit over de uiterste snufjes voor sommige worden inthouden. Ookal hebben ze dezelfde begeleiding.
 
En wat als een begeleider met meer atleten te maken heeft die de voorbereiding ondergaan voor dezelfde wedstrijd? Want ik weet dat dit normaal is. Maar aangezien het toch ook een 'vriendschap' cultuur is weet je nooit over de uiterste snufjes voor sommige worden inthouden. Ookal hebben ze dezelfde begeleiding.

Klopt, maar dat is het doel niet van dit topic. Ik wil gewoon namen en contact info krijgen en zo een overzichtelijke lijst opstellen.

Je kan vervolgens dan iets positiefs of negatiefs vermelden over je begeleider. Gewoon iets korts, zodat mensen die straks een begeleider zoeken alleen maar dit topic hoeven te lezen.
 
Klopt, maar dat is het doel niet van dit topic. Ik wil gewoon namen en contact info krijgen en zo een overzichtelijke lijst opstellen.

Je kan vervolgens dan iets positiefs of negatiefs vermelden over je begeleider. Gewoon iets korts, zodat mensen die straks een begeleider zoeken alleen maar dit topic hoeven te lezen.

Voor de nederlanders dan wel..
 
Ik heb gezocht maar heeft de house of pain nog een website?
 
Belgen mag ook. Stuur maar een p.m met alle info als je belgische begeleiders kent. :)

Ja zou deze info ook graag willen weten, ik ken hier wel aantal "begeleiders", maar dat zijn meestal "sport"dokters, die je gewoon vanalles voorschrijven (kuurschema's die nergens op slaan) en je verkeerde info geven..

Dus zou wel handig zijn om er een paar goeie te weten!
 
Back
Naar boven