Fitness Seller

Sticky Lijst met wedstrijdbegeleiders voor bodybuilding, fitness en figure (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ben net verhuisd naar amsterdam en zoek een coach, iemand tips? en tips voor een goede hardcore gym???
 
ik ben net verhuisd naar amsterdam en zoek een coach, iemand tips? en tips voor een goede hardcore gym???
Niet hardcore, maar fit4less heeft wel veel, niet dat gekloot met maar 1 squat rek.
 
ik ben net verhuisd naar amsterdam en zoek een coach, iemand tips? en tips voor een goede hardcore gym???

Arthur Groeneveld woont omgeving amsterdam dacht ij
 
Waar zit de bekende !
Oma!?!? Welke regio?
Ze doet momenteel alleen roelly winklaar en heeft vroeger andere atleten geholpen om prof's teworden
 
Waar zit de bekende !
Oma!?!? Welke regio?
Ze doet momenteel alleen roelly winklaar en heeft vroeger andere atleten geholpen om prof's teworden
Rotterdam en roelly doet ze al lang niet meer en ze coached nog steeds veel atleten
 
Hoe duur is ze? Eenmalig tot voorbereiding westrijd? Wengstertje
 
En hoe weet je dit als ik vragen mag ? Want ik dacht echt dat ze nog steeds druk bezig was met roelly winklaar
Wat btw haar zoon is
Dus lijkt me ook best gek dat ze niet meer de zoon help bij voorbereiding?

Wengstertje
 
Laatst bewerkt:
En hoe weet je dit als ik vragen mag ? Want ik dacht echt dat ze nog steeds druk bezig was met roelly winklaar
Wat btw haar zoon is
Dus lijkt me ook best gek dat ze niet meer de zoon help bij voorbereiding?

Wengstertje
Waar haal jij vandaan dat sibil Peeters de moeder is van Roely? Troll much?
 
Bodybuilding documentaire op youtube ?? Dan hebben of hun een fout gemaakt of heb jij het fout??
 
Bodybuilding documentaire op youtube ?? Dan hebben of hun een fout gemaakt of heb jij het fout??
Denk dat jij het verkeerd hebt geïnterpreteerd. Misschien hebben ze iets gezegd dat ze een band hadden zoals moeder en zoon. Dat betekend niet dat ze ook werkelijk moeder en zoon zijn he
 
Ohh dus nu kunnen boeren horen wat ik hoor op een documentaire? :haha:

Eerder een fout van die documentaire want ik weet wat ik heb gehoord als ik goed luister naar iets waar ik intresse in heb
 
Je bedoelt wrs Generation Iron?

Roelly is niet de zoon van Sibil. Ze traint hem ook al een paar jaar niet meer, dat is ontzettend breed uitgemeten in interviews en op fora etc. Dus ik weet niet onder welke steen jij gelegen hebt, maar zo is het. Of dat is natuurlijk weer de fout van die steen dan ..
 
Nee niet generation iron ergens via youtube kwam ik er keer langs die vrouw of roelly niemand bevestigde het maar de gene die "audio"praat die zei het
 
O de voice over zei het! Nee dan zal het zo zijn
 
Ik heb nooit gezegt dat het zo is ofiets??? Dat dacht ik alleen daardoor
 
Ohh dus nu kunnen boeren horen wat ik hoor op een documentaire? :haha:

Eerder een fout van die documentaire want ik weet wat ik heb gehoord als ik goed luister naar iets waar ik intresse in heb
Weetnie wat er mis is in jouw bovenkamer maar dat is niet veel soeps.

Ik zeg alleen: misschien dat ze dat hebben gezegd en jij voelt je meteen aangevallen doe even rustig man!

En ik een boer? op basis waarvan denk jij dat ik een boer zou zijn. Voor de juiste info ik ben alles behalve, ik ben een stadjer. Verder maar weer Ontopicc he
 
Oma neemt nog steeds nieuwe atleten aan hoor (mits je potentie hebt)
 
Back
Naar boven