AndroidHealthClinic

Lijst van studenten / meeneem maaltijden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dusky

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2010
Berichten
1.057
Waardering
19
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Een groot probleem wat ik altijd had toen ik naar school ging was dat ik geen koelkast had om fatsoenlijk eten koud te houden of een magnatron om eten warm te maken. Nu loop ik tijdelijk stage en heb ik dat probleem niet, maar school komt er weer aan en ik weet zeker dat er anderen zijn met hetzelfde probleem als ik. Daarom leek het me slim om een lijst met handige maaltijden en voedingsmiddelen aan te maken voor studenten of andere mensen die geen beschikking hebben over een koelkast / magnatron.

Dus post wat je wilt en dan maak ik gewoon een overzicht in de startpost! Ik zal beginnen met wat standaard dingen, die nu al dan niet in mijn voedingsschema zitten.

  • Fruit
  • Gebakken vis (in de pan, is prima koud te eten en als je het niet tot het eind van de dag bewaart is het prima mee te nemen lijkt me)
  • Pastasalade met kip, en spinazie (al zal het niet zo lekker zijn als wanneer ze gekoeld zijn, eventueel een koelelement in je trommel/bakje doen)
  • Pinda's
  • Shake (eiwit, weightgainer, etc)
  • Wortelen (al zal het niet zo lekker zijn als wanneer ze gekoeld zijn)
 
zie het probleem niet zo.
je kunt toch alles meenemen?

maar een makkelijke is bijv.
- shake van whey, havermout en gebroken lijnzaad (water pas op school erbij doen). eventueel een appel of banaan erbij :)

maak zelf altijd rijst/zoete aardappelen met eieren/kip/vis en wat avocado/noten en groente. dat eet ik in de pauze of college zaal op.

(tip: geen maaltijd met tonijn of rauwe uien in de college zaal eten:p)
 
eet je dat allemaal koud op?
 
elke maaltijd kan je meenemen, wat een onzin dit.. gaat echt een doelloze waslijst worden dit

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 15:00 ----------

eet je dat allemaal koud op?

:eek::eek::eek:
 
Was zomaar een vraag hoor. Ik eet ook wel eens rijst koud, of kip. Maar niet alle maaltijden kun je zomaar uit de koeling bewaren lijkt me zo.

Al is het topic inderdaad minder nuttig dan dat ik in m'n hoofd had van tevoren. :P
 
boterhammetje ?
 
Was zomaar een vraag hoor. Ik eet ook wel eens rijst koud, of kip. Maar niet alle maaltijden kun je zomaar uit de koeling bewaren lijkt me zo.

Al is het topic inderdaad minder nuttig dan dat ik in m'n hoofd had van tevoren. :P

Zoals? Wanneer iets een paar uurtjes niet gekoeld is, is het niet meteen bedorven. En wat is er mis met een boterham?
 
Tortilla of Wraps :D
 
181cm 57kg ;)

Maar ik hoor eigenlijk alleen maar overal dat boterhammen niet in een bodybuilding dieet passen. Dit is de eerste keer dat iemand aanraad om brood te eten. Afgezien van dat, vind ik brood ook niet zo geweldig. Broodjes met allerlei shit erop vind ik wel lekker, maar gewoon boterhammen met pindakaas of kip gaat zo snel vervelen.
 
181cm 57kg ;)

Maar ik hoor eigenlijk alleen maar overal dat boterhammen niet in een bodybuilding dieet passen. Dit is de eerste keer dat iemand aanraad om brood te eten. Afgezien van dat, vind ik brood ook niet zo geweldig. Broodjes met allerlei shit erop vind ik wel lekker, maar gewoon boterhammen met pindakaas of kip gaat zo snel vervelen.

Home Made Proteïne Bars check YouTube en zoek MichaelKoryFitness proteïne bars die jongen is zo geweldig.

Succes met je gainzxz
 
181cm 57kg ;)

Maar ik hoor eigenlijk alleen maar overal dat boterhammen niet in een bodybuilding dieet passen. Dit is de eerste keer dat iemand aanraad om brood te eten. Afgezien van dat, vind ik brood ook niet zo geweldig. Broodjes met allerlei shit erop vind ik wel lekker, maar gewoon boterhammen met pindakaas of kip gaat zo snel vervelen.
Waarom zouden boterhammen niet in een bodybuilding dieet passen? Niet hardcore genoeg?
 
Je kant eten wat je wilt, waar je wilt. Het enige wat je nodig hebt is het vermogen om te plannen, de mogelijkheid hebben vooruit te koken (porties in bulk bereiden is handig) en tupperware. Een magnetron op school/werk is handig maar niet nodig.

IMG20241600x1200.jpg

IMG20491600x1200.jpg

IMG20571600x1200.jpg

IMG1922.jpg
 
181cm 57kg ;)

Maar ik hoor eigenlijk alleen maar overal dat boterhammen niet in een bodybuilding dieet passen. Dit is de eerste keer dat iemand aanraad om brood te eten. Afgezien van dat, vind ik brood ook niet zo geweldig. Broodjes met allerlei shit erop vind ik wel lekker, maar gewoon boterhammen met pindakaas of kip gaat zo snel vervelen.

Niet bitchen om stats, jij ziet er ook niet bepaald uit als mr. O:cool:
Waarom past brood niet in een bb- dieet? Heb je podium intenties?
 
Alles wat ik thuis ook eet, koud is prima
 
Niet bitchen om stats, jij ziet er ook niet bepaald uit als mr. O:cool:
Waarom past brood niet in een bb- dieet? Heb je podium intenties?

I know. Maar als dan iemand met nog een stuk mindere stats dan ik mij advies gaat geven, dan ben ik niet snel geneigd om dat aan te nemen. :P

Nee ik heb geen podium intenties. Maar ik heb nu echt al overal het advies gehad om geen of zo weinig mogelijk brood te eten. Iets met hormoon aanmaak heb ik al gehoord en volgens mij nog wel meer.
 
gewoon boterhammen, ik neem er dagelijks 8 mee :D + een pasta schotel
Zalm is ook leuke afwisseling op je brood! + als je kip wat saai vindt doe er dan wat ketchup bij ofzo smaakt stuk anders en gaat snel naar binnen.
Ketchup gebruik ik altijd als iets niet meer goed nr binnen gaat of zijn smaak verliest als je er niet mee overdrijft is het denk ik een sausje dat niet zo'n kwaad kan
 
I know. Maar als dan iemand met nog een stuk mindere stats dan ik mij advies gaat geven, dan ben ik niet snel geneigd om dat aan te nemen. :P

Nee ik heb geen podium intenties. Maar ik heb nu echt al overal het advies gehad om geen of zo weinig mogelijk brood te eten. Iets met hormoon aanmaak heb ik al gehoord en volgens mij nog wel meer.


Hij heeft wel gelijk:rolleyes:

Zolang je geen podium intenties hebt zou ik me niet zo druk maken om brood. En dat het de hormoonaanmaak beínvloed hoor ik voor het eerst, vertel eens..
 
Hm, ik kan het topic zo ff niet meer vinden. En ik weet zelf ook niet meer precies hoe het zat.

Vind het wel vreemd dat hier ineens niet meer moeilijk gedaan wordt over brood. Altijd als je het woord brood hier laat vallen krijg je een shitstorm over je heen. Moet er wel bij vermelden dat ik nu aan het cutten ben.

Maar daarnaast, ik ben zelf ook geen fan van brood, eet liever andere dingen.

Maar goed, dit topic is volledig ontspoort van z'n oorspronkelijke doel (wat inderdaad niet zo nuttig was als ik dacht), dus mijn abbo gaat weg.
 
Back
Naar boven