MuscleMeat

Lijst van studenten / meeneem maaltijden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij heeft wel gelijk:rolleyes:

Zolang je geen podium intenties hebt zou ik me niet zo druk maken om brood. En dat het de hormoonaanmaak beínvloed hoor ik voor het eerst, vertel eens..
Je gaat o.a. insuline aanmaken als je brood eet. :D:D:D
 
Vocht ga je juist makkelijker vasthouden als je consequent laag in zout zit, het is dan heel makkelijk om een 'uitschieter' te maken, als je constant gewoon een normale hoeveelheid zout binnenkrijgt is er dan veel minder aan de hand, en je houdt dan echt niet constant meer vast. Alleen in de aanloop van een shoot of wedstrijd zijn korte zoutarme periodes handig om je lichaam te bespelen.

Snel geen brood meer eten, straks krimpen mijn ballen nog
Slecht geinformeerd, alleen je derde been krimpt ervan.
 
Vocht ga je juist makkelijker vasthouden als je consequent laag in zout zit, het is dan heel makkelijk om een 'uitschieter' te maken, als je constant gewoon een normale hoeveelheid zout binnenkrijgt is er dan veel minder aan de hand, en je houdt dan echt niet constant meer vast. Alleen in de aanloop van een shoot of wedstrijd zijn korte zoutarme periodes handig om je lichaam te bespelen.

Hmm, als ik paar dagen weinig zout eet dan merk ik wel dat ik een stuk droger er uit zie.. Maar ik eet dan over t algemeen ook vrij veel zout :p
 
Train je? (srs vraag)
 
Train je? (srs vraag)

Ja, alleen mijn voedingspatroon is niet helemaal goed :o . Let meer op kcal.. Gister bestond het hoofddeel uit biefstuk, pringles, broodje kebab en kipnuggets :roflol:

Wel een uitschieter overigens, was hele dag onderweg, maar eet wel veel 'junkfood'
 
Vocht ga je juist makkelijker vasthouden als je consequent laag in zout zit, het is dan heel makkelijk om een 'uitschieter' te maken, als je constant gewoon een normale hoeveelheid zout binnenkrijgt is er dan veel minder aan de hand, en je houdt dan echt niet constant meer vast. Alleen in de aanloop van een shoot of wedstrijd zijn korte zoutarme periodes handig om je lichaam te bespelen.


Slecht geinformeerd, alleen je derde been krimpt ervan.

Hmm, als ik paar dagen weinig zout eet dan merk ik wel dat ik een stuk droger er uit zie.. Maar ik eet dan over t algemeen ook vrij veel zout :p

Je vocht en zout balans zullen indien men chronisch dezelfde hoeveelheden tot zich neemt gewoon het zelfde blijven. Ongeacht of je nu veel zout eet of niet!
Puur de verandering van dieet zal zorgen dat men voor een korte periode een verandering ziet, omdat je lichaam zich moet aanpassen en opnieuw die balans moet vinden.
 
Dat bedoelde ik ook, en met consequent laag maak je dus heel makkelijk een uitschieter. :)
 
Oh ja, om heel on topic te blijven: als ik naar de uni ga neem ik gewoon bakjes met rijst en vlees mee en warm ik het op in de magnetron.
 
Oh ja, om heel on topic te blijven: als ik naar de uni ga neem ik gewoon bakjes met rijst en vlees mee en warm ik het op in de magnetron.

Je steekt hem dus gewoon in je magnetron thuis? :trollface:
 
ik eet pasta en brood ongeveer 100 gram ongekookte pasta per dag verwerkt in een salade met tonijn en en groenten, voor de rest eet ik gewoon 12 sneden brood per dag. kan me als beginner echt niet druk maken over de insuline aanmaak door brood :P
 
Back
Naar boven