MuscleMeat

Sticky Lijst van vochtafdrijvend voedsel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Drop verlaagt ook testo (gaat over zelfde stof dacht ik) echt rotzooi voor bb dus.

Goede vraag, Heeft iemand hier inmiddels een antwoord op??
Wat er staat: je kan het gebruiken zoals olijfolie, als dressing op sla ed. Kleine hoeveelheden dus. Niet meer dan 1-2 eetlepels/dag of zo.
 
ik zag laatst op tv dat in 1 boterham een halve gram zout zit. Aangezien ik noral wat boterhammen eet is dat flink wat zout.

Dusja dan hou je ook flink wat vocht vast. Zijn er geen vochtafdrijvende pilletjes ofzo?


Arbuterol bijvoorbeeld
 
Laatst bewerkt:
Kun je deze producten blijvend blijven eten? en blijven ze dan werken of raak je er 'immuun' voor?
 
mooie post.
 
broccoli,ananas en courgette is toch ook vochtafdrijvend?
 
Kun je deze producten blijvend blijven eten? en blijven ze dan werken of raak je er 'immuun' voor?
 
Laatst bewerkt:
Ik las net iets over dat het vooral iets is voor een wedstrijd (correct me if I'm wrong). Je valt dankzij komkommers, tomaten, sla en dergelijk dus aardig af op den duur..gaat dit nou ten koste van spiermassa kweken ?

In mijn geval wil ik graag af van wat vet rond mijn middel maar ben tegelijkertijd bezig met het trainen van mijn bovenlichaam om spiermassa te creeren. Dan zou ik me dus juist moeten distancieren van dit lijstje?
 
TOMATEN

Tomaten bevatten veel vitamine C en citroenachtige oxalische zuren. Deze zuren versnellen je stofwisseling. Het helpt ook de nieren om vocht af te drijven en vetdeeltjes uit te spoelen. Deze natuurlijke zuren met enzym geactiveerde mineralen moedigt de nieren aan om grote hoeveelheden vet af te breken en je lichaam uit te spoelen.

Nu is mijn vraag hoeveel gram tomaten bepalen de vetafbraak ?
Ik eet namelijk nog al vaak rauwe tomaten omdat ik het lekker vind.
Ik eet zo;'n 200 gram per dag aan tomaten. Maar dat is helemaal niet veel.
 
Nee zonder gekheid.
Maandag ff langs de huisarts gaan ofzo.
Enals hij vraagt wat er is gebeurd zeggen dat je met de fiets bent gevallen
toen je dronken was ofzo. Tenzij je ook blauwe ogen hebt ofzo?
Dan gewoon eerlijk zijn.
 
handig om te weten :)! deze lijst slaag ik zeker op
 
Des te meer reden om variatie in je groenten te brengen:ben zelf aardig gek van spruitjes met sambal en kokos.. 3 goede dingen dus:
- spruitjes zijn vochtafdrijvend
- sambal zorgt dat je meer gaat zweten
- kokos is goed soort vet met MCTs

Espi
DIKKE COMBO!!!

mooie uitleg .
 
Idd Sanne :) ga ik ook doen :)
 
Ik dacht dat ananas ook vocht afdrijvend was. Zit ik t nou voor niks te eten? :P
 
Ik dacht dat ananas ook vocht afdrijvend was. Zit ik t nou voor niks te eten? :P

Nee , Ananas bevat een enzym wat helpt bij de afbraak van eiwit naar losse aminozuren. Maar het is niet vochtafdrijvend....
 
hallo,

een vriend van mij doet aan eetedstrijden, je zou zeggen van niet omdat hij zo mager is.
wat hij doet een paar uur voor hij begint is een hele zak sla eten, geen dressing enzo gewoon puur niks extra, dit rekt je maag en darmen op wardoor je meer kan eten en je voedsel eerder verteert, laatr(ong. 12 uur erna krimt je mag weer helemaal terug en krijg je ontlastng en poep je een deel erweer uit waardoor je niet aankomt.

ciao!
 
Handige sticky
 
Back
Naar boven