Fitness Seller

lijst verboden supplementen ??

Bezoekers in dit topic

bustedpumpy

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
hey ,

ik zit met een vraagje over supplementen ...
bestaat er een lijst van supplementen (algemeen) die kunnen tonen welke strafbaar zijn als ze binnenvallen in de fitnesszaal (politie)

want de straffen liggen te zwaar hier in belgie ... ( min .700€ & 2j fitnessverbod )
dat heb ik er niet aan over voor iets waar ik geen prijzen mee kan winnen !!!!

please let me know !!!

sry als in dit in het verkeerdeforum geplaatst heb , leek mij het beste ...
grz en alvast bedankt !!!!
dit zou velen helpen uit belgie !!!!

hey ,

ik zit met een vraagje over supplementen ...
bestaat er een lijst van supplementen (algemeen) die kunnen tonen welke strafbaar zijn als ze binnenvallen in de fitnesszaal (politie)

want de straffen liggen te zwaar hier in belgie ... ( min .700€ & 2j fitnessverbod )
dat heb ik er niet aan over voor iets waar ik geen prijzen mee kan winnen !!!!

please let me know !!!

sry als in dit in het verkeerdeforum geplaatst heb , leek mij het beste ...
grz en alvast bedankt !!!!
dit zou velen helpen uit belgie !!!!

:scratch: in wat voor crackbuurt train jij?

LOL een fitness verbod. Only in belgium...

• Topic Starter Topic Starter
LOL een fitness verbod. Only in belgium...

hehe ja ... is wel degelijk zo .... iedereen die in de GYM zat moest pisse !! zelf gewoon klanten die iets kwamen drinken ... + pasport !

ik vin het BELACHELIJK !!!
ze zullen vernomen hebben dat er verkocht wordt in de zaak , kan nie anders .

toch bedankt

waar was dit dan?

hehe ja ... is wel degelijk zo .... iedereen die in de GYM zat moest pisse !! zelf gewoon klanten die iets kwamen drinken ... + pasport !

toch bedankt

ik denk dat je eens het verschil tussen supplementen en anabolica moet gaan inlezen ;)

toch bedankt

Pffff triest, zou een andere gym zoeken of een home gym samenstellen.

toch bedankt

Allemachtig... Wat is dat voor een politiestaat. Ik ben al pissed off (pun intended) dat je tegenwoordig met een legitimatie op zak moet lopen (erg onhandig als je een stukje gaat hardlopen). Maar als je ergens gaat trainen en je moet verplicht urineren....

Wat is dit voor een wereld? En wat denken ze te winnen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het gebruik van anabolen een onverstandige keuze. Maar deze maatregel vind ik toch nog wel een heel stuk dommer.

Repressietechnieken om drugsgebruik te beperken werken niet. Kijk naar Amerika. Een grote puinhoop.

Naar mijn weten heb je dan altijd nog het recht om niet mee te werken met die controle. Bovendien is het niet verboden om illegale substanties in je urine te hebben (althans in Nederland niet). Een hoeveelheid bij je dragen is een ander verhaal...

Shit Ik zou fijn ergens anders gaan trainen.

Hoop dat ze bij ons maar niet binnen vallen.
Ze moesten maar mijn water is controleren...:rolleyes::D

dus nog steeds geen antwoord op de vraag: waar was dit?

dus nog steeds geen antwoord op de vraag: waar was dit?

imaginationland_dvd.jpg

• Like
Waarderingen: thomastog
Probleem is dat wat in het ene land gezien wordt als een OTC supplement in een ander land wel eens verboden kan zijn (pre/pro hormonen, efidrine).

Kan dus best voorkomen dat iemand in land A via het internet een "suplement" koopt waar je in land B mee in de problemen kan komen.

Invallen in sportscholen???? Als ze de eigenaar verdenken van illigale aktiviteiten kan het gebeuren, maar iedereen in een potje pissen????

ben benieuwd of t erg is als je 25 gr per dag tabak injecteert ?

Terug
Naar boven