XXL Nutrition

Breaking News Lille gaat verder zonder Kluivert (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
Lille gaat verder zonder Kluivert

Lille heeft het aflopende contract van Patrick Kluivert niet verlengd. Dat maakte trainer Claude Puel van de Franse voetbalclub woensdag bekend. Kluivert kwam in zijn debuutseizoen door blessures niet heel vaak in actie. De 31-jarige spits kan volgens de trainer van de nummer zeven uit de Franse competitie in de toekomst wel een goede trainer worden. "Hij is een voorbeeld voor de jongere spelers in de groep. Hij zou een goede leermeester kunnen zijn.

"Ik weet echter niet of hij nog verder wil voetballen of dat hij misschien een trainerscarrière ambieert", aldus Puel. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal meldde zich aan voor de verkorte opleiding van de cursus coach betaald voetbal.

Kluivert speelde dit seizoen dertien competitieduels, waarvan acht in de basis, en scoorde vier keer. Eerder stond hij onder meer onder contract bij Barcelona, PSV, AC Milan en Newcastle United.

Wat is er met hem gebeurd? :rolleyes:
 
Kluivert??:dunno:
 
Mja..nog zo'n gast die het soms te hoog naar de bol geschoten is. Neemt niet weg dat hij in zijn topjaren er wel altijd stond.
 
Kluivert > *

Erg jammer dat ie door blessureleed niet meer op het oude niveau kan komen.
 
Goed nieuws voor Mirallas!

Hup Hup Mirallas!

Bs Kluivert speelde toch niet zo vaak, ofwel?
 
Hij gaat wss naar AZ.

bron?

Patje weer in de eredivisie, zou wat zijn! Alleen deze keer hopelijk wel met het volle vertrouwen. Bij PSV heb ik hem geniale dingen zien doen, jammer dat hij er weinig in stond.
 
Kluivert is allang over z'n top heen.
 
bron?

Patje weer in de eredivisie, zou wat zijn! Alleen deze keer hopelijk wel met het volle vertrouwen. Bij PSV heb ik hem geniale dingen zien doen, jammer dat hij er weinig in stond.

Geen bron, ik denk dat alleen maar. Het zou met allesinds niet verwonderen. Van Gaal en Kluivert zijn altijd buddy's geweest en AZ heeft nood aan een luxe invaller.

Kijk hoe goed hij bij PSV was, heeft gewoon te weinig gespeeld.

Ik heb een keertje in de krant gelezen dat z'n knie helemaal naar de reet is ofzo, en hij altijd met pijn speelt.
 
Az koopt toch Desutter van Cercle, lijkt mij tochal een luxespits om te laten invallen.
 
Kluivert: "Tegen Ajax zeg ik ja"
Patrick Kluivert heeft nog geen club voor aankomend seizoen. De spits bekende tegenover Ajax Life TV dat hij een eventuele komst naar Ajax wel ziet zitten

"Als Ajax belt, zeg ik ja", liet de aanvaller weten. Kluivert stond de afgelopen jaren onder contract bij PSV en Lille. Bij beide clubs kwam de voormalig international weinig aan spelen toe.

Kluivert is inmiddels ook begonnen met de cursus Coach Betaald Voetbal. Voor deze cursus is hij op zoek naar een stageplek. "AZ is een optie, want ik ken Louis van Gaal goed. Maar het liefste ga ik stage lopen bij Ajax."

Héhé, zie je wel dat AZ in de picture is. :p
Maar ik denk niet dat hij naar Ajax zal gaan, volgens mij heeft Van Basten het niet begrepen op Kluivert.
Het zou wel leuk zijn voor Huntelaar natuurlijk werken met Van Basten, Bergkamp en Kluivert.

Ik denk dat het uiteindelijk AZ word en dat zou misschien het beste zijn?

Az koopt toch Desutter van Cercle, lijkt mij tochal een luxespits om te laten invallen.

Ik zou nog niet teveel gaan verwachten van De Sutter, hier zou hij prima meekunnen in een Top3 club, maar Nederland is nog altijd een trapje hoger.

In 2005/2006 speelde hij trouwens nog in de Belgische 3de klasse. :)
 
Back
Naar boven