XXL Nutrition

Limbo's en omstreken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sboy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2004
Berichten
279
Waardering
0
Ik wilde eens kijken wie er hier allemaal actief is en uit limburg of omstreken komt

dan bedoel ik nederlands en belgies limburg en zo ongeveer tot aan eindhoven!

ben benieuwd
 
ik natuurlijk.... heerlen he... waar al het krou vandaan komt.. :D
 
Tot aan Eindhoven of tot aan met Eindhoven?
 
Doe maar tot aan met eindhoven anders is het ook zo minntejs hier ;-)
 
nix mis met Limbos..kheb 3exen dr zitten en het de dames uit Limburg zijn over het algemeen zeer appetijtelijke schones :lick: :D
 
mm ok wel even uit de buurt voor jou zeg! 3 exen mm zegt dat genoeg? ;-)
 
Woon vlakbij Weert, train in Weert op Maaspoort trouwens.
 
RobertHosper zei:
nix mis met Limbos..kheb 3exen dr zitten en het de dames uit Limburg zijn over het algemeen zeer appetijtelijke schones :lick: :D

Dank u. :o

Helden-Panningen / Limburg
 
kijk scoor je al weer gelijk ;-) he robert
 
Richting Helliemund
 
Sboy zei:
Doe maar tot aan met eindhoven anders is het ook zo minntejs hier ;-)
Dan ik ook... :D
 
Reuver, ergens tussen venlo en roermond ligt dat
 
Sboy je moet je mail leeg maken, maar om je vraag te beantoorden ik train bij life Style.
 
Sehn zei:
Woon vlakbij Weert, train in Weert op Maaspoort trouwens.

ah Bodyfiction of hoe heet het daar, daar zal ik over een tijdje ook wel te vinden zijn :D. Zit nu nog niet in een hardcore gym. Ik train bij vitae op het moment maar ik denk dat over enkele jaartjes (wie weet eerder) zeker ontgroei zeker gezien het feit hoe ik me nu al bezig hou met mijn training.

Heb er redelijk veel bekenden rondlopen en alle apparaten hebben nog genoeg kilo's voor me dat is de reden dat ik nog daar ben, ben immers ook pas een dik jaar aant trainen... hoewel ik de zwaarste dumbbells (30kg) in een goeie bui toch al kan pakken voor flat chest press :D.

Ben met minder dan niks begonnen 62 kilo bij 1m86...Totaal begaaid geleefd veel roken zuipen blowen junkfooden enzo, just left al that *(@$# behind. Dan stap je niet direct binnen bij een hardcore gym. Zit nu zo rond de 78-80 kilo te dobberen ~10% bodyfat denk ik.
 
netjes maddog wel niet het verhaal voor hier maar keep on going
 
Back
Naar boven