AndroidHealthClinic

Limbo's en omstreken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waar train jij dan Sboy??
 
MadDoG zei:
ah Bodyfiction of hoe heet het daar, daar zal ik over een tijdje ook wel te vinden zijn :D. Zit nu nog niet in een hardcore gym. Ik train bij vitae op het moment maar ik denk dat over enkele jaartjes (wie weet eerder) zeker ontgroei zeker gezien het feit hoe ik me nu al bezig hou met mijn training.

Het gaat niet dat je vitae moet ontgroeien voor je daar weg kunt, je moet zien hoever je kunt groeien kwa kennis bij bodyfiction. Gewoon bij ons komen trainen :)

Zit nu op een 101 kg met 15% ofzo met 1.90





Helliemond werk ik dus de gyms daar zijn voor mij wel in de buurt .. LoL
 
Pumpin' zei:
Boekel is toch geen limburg of N-B tot aan eindhoven???

Ghehehehhe dat is echt zo'n geintje van vroeger.

"Jij komt zeker uit Boekel??"
 
Brutez zei:
Ghehehehhe dat is echt zo'n geintje van vroeger.

"Jij komt zeker uit Boekel??"

haha nee bro!! Benchmarc en zijn maatje Frenkpie komen ECHT uit Boekel :D
 
Pumpin' zei:
haha nee bro!! Benchmarc en zijn maatje Frenkpie komen ECHT uit Boekel :D

Ja en om eruit te kunnen moeten ze de datum van 2 dagen later intoetsen.. :D
 
Eindhoven!!!
 
site wat ff down.. perongeluk 2x gepost daardoor :x
 
Laatst bewerkt:
Sehn zei:
Het gaat niet dat je vitae moet ontgroeien voor je daar weg kunt, je moet zien hoever je kunt groeien kwa kennis bij bodyfiction. Gewoon bij ons komen trainen :)

Zit nu op een 101 kg met 15% ofzo met 1.90





Helliemond werk ik dus de gyms daar zijn voor mij wel in de buurt .. LoL

quante costa?

heb goeie trainingsmaatjes bij vitae, die ook net als ik intensieve krachttraining doen ipv just fitness... moeilijk om daar te stoppen.
 
MadDoG zei:
quante costa?

heb goeie trainingsmaatjes bij vitae, die ook net als ik intensieve krachttraining doen ipv just fitness... moeilijk om daar te stoppen.

Als je trainingsmaatje hebt is het idd moeilijk, bij ons is het of alleen trainen of we moeten elkaar toevallig treffen. Wel is altijd iedereen bereid om te helpen als men doorheeft dat je goede instelling hebt en ervoor gaat.


Weet niet wat ik betaal..32,50 ofzo per maand ?
 
Zaligheid bij Eindhoven...
 
Niet te geloven las dit topic en kom net als bovenstaande post uit (remunje) Roermond.
 
Limburg had toch gemiddeld het laagste iq van Nederland?
 
Limburg?? Zou het niet weten.
Ik weet alleen dat het gemiddelde van nederland op 100 zit en dat van amerika op 95.
Japan heef dacht ik 105 als gemiddelde.
 
Back
Naar boven