na de training gebruik ik voor mijn snelle koolhydraten altijd goedkope limonadesiroop.. Is dat goed?? en hoeveel ml moet ik ongeveer nemen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
shaffy zei:na de training gebruik ik voor mijn snelle koolhydraten altijd goedkope limonadesiroop.. Is dat goed?? en hoeveel ml moet ik ongeveer nemen?
denysis zei:Volgens mij kun je beter een banaan en een proteineshake nemen!
Esperantisto zei:Als het goedkope siroop is, dan glucose, smaakstofjes en kleurmiddel.
Dure sirooop heeft rond de helft vruchten en dus vrij veel fructose.
Niet erg..bananen zijn tropische vruchten. Tropische vruchten bevatten veel suikers, dus ook goed idee.
Espi
M4yD4y zei:Neen geen goed idee om fruit te gebruiken samen met post work out shake.
Fructose in fruit wordt niet gebruikt voor spierglycogeen oplading maar voor leverglycogeen.
gewoon dextrose erbij nemen.
matthieu zei:@wazzup, 't is toch vrij logisch, het zorgt gewoon voor nagenoeg geen insuline afgifte. Zodoende zal het dus ook niet worden getransporteerd naar de spiercellen.
Je geeft zelf al aan dat je beter naar de II kan kijken, kijk dan ook eens naar de II van fructose
wazzup zei: