MuscleMeat

Linker borst groter dan rechter

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
11 mrt 2016
Berichten
146
Waardering
27
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Beste mensen,


Ik heb na mijn laatste kuur door mijn kut ex een tijdje vast gezeten.
Het was maar 6 weken, maar in die 6 weken behoorlijjk ingekakt.

Ondanks mijn poging fit te blijven en goed te eten (wat daar niet gaat)
Verloor ik veel massa.
Wat mij nu dus sindsdien opvalt is dat mijn linker borst groter is als mijn rechter.
Geld ook voor mijn linker arm. Terwijl ik rechts ben...

Nu train in al weer een tijdje en ik merk niet veel verschil ondanks dat ik dan probeer rechts meer dan rechts te belasten (fucking frustrerend)
Dit had ik voor aas niet.

Wat voor verklaring hier voor kunnen zijn?

Of hebben sommige van jullie het zelfde?

Tnkx.
 
Dat je het wel voor aas al had...

Offffff je bent meer cardio gaan doen met je rechter arm sinds je 'kut ex' weg is. Want ja, plaatselijk vet verbranden kan wel wanneer je 1 bonk oestrogeen bent.
Nee.

Maar door je kut ex vast zitten klinkt een beetje verdraaid. Komt het niet door iets wat jij deed dat je vast zit? Ze sluiten je namelijk niet zomaar op als je onschuldig bent.
Ze zal ook niet zomaar naar de politie stappen.
Waarschijnlijk was jij de kut en heeft zij gedaan wat ze moest doen om zichzelf te beschermen, of om jou te beschermen tegen jezelf, en ben je te bitter om dat in te zien.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Maar door je kut ex vast zitten klinkt een beetje verdraaid.

Dit wordt ook wel een extern locus of control genoemd.

Komt het niet door iets wat jij deed dat je vast zit? Ze sluiten je namelijk niet zomaar op als je onschuldig bent.

Dat vereist zelfreflectie, wordt ook wel geassocieerd met een intern locus of control.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Over het algemeen komt in onderzoeken naar voren dat een intern locus of control (ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn gedrag) een link heeft met een hoger IQ.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Mogelijk is Ts onschuldig, dan berust zijn beschuldiging jegens zijn ex op waarheid.
 
Haha. Goed verhaal weer dit.

Waarom zou je dat uberhaupt kenbaar maken namelijk voor deze vraag. priveomstandigheden o.i.d. had ook wel volstaan.

Troll ?
 
Ze sluiten je namelijk niet zomaar op als je onschuldig bent..

:roflol: dan ga je er van uit dat het rechtssysteem in Nederland rechtvaardig is.

Politie dient aan waarheidsbevinding te doen, hun werk is alleen boeven te pakken. Op het moment dat iemand aangifte doet zullen ze alles mee pakken wat de schijn tegen jou wekt en weglaten wat voor jou pleit.

Bij mij hadden ze het voor elkaar gekregen om van een relatief simpele 'bedreigingszaak' een dossier te maken van 5 a 6 cm dik. Zaten allemaal verklaringen in van mensen die ik nooit gezien had of wat dan ook. Was gewoon 1 onoverzichtelijke warboel waar niets van te maken viel en dan gelooft de rechter eerder een huilende teef dan een logisch verhaal.

Reden van veroordeling was feit dat we ruzie gehad hadden, ik erkend had dat er een mes in de auto lag (ondanks dat dat mokkel dat zelf mee genomen had om brownies te snijden) en ze een kras in haar nek had (ondanks sms'jes dat ze zat te miepen dat ze van haar paard geknikkerd was en zodoende onder de krassen zat).

Ik denk dat er een groot aantal veroordelingen terecht is maar als je kijkt naar aangiftes binnen een (vroegere) relatie durf ik mijn handen in het vuur te steken dat bijna een kwart vals is.
 
True, soms g
:roflol: dan ga je er van uit dat het rechtssysteem in Nederland rechtvaardig is.

Politie dient aan waarheidsbevinding te doen, hun werk is alleen boeven te pakken. Op het moment dat iemand aangifte doet zullen ze alles mee pakken wat de schijn tegen jou wekt en weglaten wat voor jou pleit.

Bij mij hadden ze het voor elkaar gekregen om van een relatief simpele 'bedreigingszaak' een dossier te maken van 5 a 6 cm dik. Zaten allemaal verklaringen in van mensen die ik nooit gezien had of wat dan ook. Was gewoon 1 onoverzichtelijke warboel waar niets van te maken viel en dan gelooft de rechter eerder een huilende teef dan een logisch verhaal.

Reden van veroordeling was feit dat we ruzie gehad hadden, ik erkend had dat er een mes in de auto lag (ondanks dat dat mokkel dat zelf mee genomen had om brownies te snijden) en ze een kras in haar nek had (ondanks sms'jes dat ze zat te miepen dat ze van haar paard geknikkerd was en zodoende onder de krassen zat).

Ik denk dat er een groot aantal veroordelingen terecht is maar als je kijkt naar aangiftes binnen een (vroegere) relatie durf ik mijn handen in het vuur te steken dat bijna een kwart vals is.
Soms is het onterecht.
Ik ben ook ooit door een vergissing (ze dachten dat ik de dader was ergens van, terwijl ik juist de persoon was die door had gegeven dat die persoon problemen veroorzaakte) een nacht in een cel belandt.
Maar echte opsluiting gaat wel wat meer aan vooraf dan een momentopname waarin snel een vergissing gemaakt kan worden.
Bij de rechtszaak kreeg ik toen ook alsnog de schuld omdat het mijn woord was tegen die van de agent.. maar de agent was verkeerd ingelicht door de vergissing van iemand anders die niet aan bod kwam.

Maar goed, afgaande van topic starters post ga ik er eerlijk gezegd vanuit dat hij gewoon shit deed. zo komt het een beetje over.
 
Meeste mensen die shit uitvreten zijn er niet open over. Maar goed, ik ben er niet bij geweest :p

En politie is goed hoor in dingen verdraaien, alternatieve waarheden opschrijven en machtsmisbruik plegen.

Recht op advocaat wordt vaak ook over gechanteerd. Was een keer aangehouden voor rijden onder invloed, ik had gelijk aangegeven dat ik advocaat wilde raadplegen. 5 uur later komen ze aan dat ik of nu gehoord kon worden zonder advocaat en gelijk weg kon of moest de rest van de nacht in de cel blijven en dan zouden ze de dag er na 's middags het verhoor doen. Oftewel 10 uur in de cel zitten om je recht op een advocaat te krijgen.

Had advocaat niet nodig overigens, had geen drugs op :roflol:
 
Hahaha wat een aannames, lekker on topic ook. Het was om even een beeld te schetsen. Maar ik zal het deze keer kort houden. Een hoer van een vriendin die vreemdgaat en als het uitkomt ineens zichzelf een blauw oog slaat en gaat jammeren bij familie, vrienden en de politie.
Die sloten mij meteen op. Me vriendin liet iedereen geloven dat ik degene was die vreemd ging en heeft de urn met het as van me moeder kapot gegooid en heb ik nooit meer terug gezien. Net als me sieraden etc.
Uiteindelijk bleek dat ze dit al vaker had gedaan en dat de politie veel te hard van stapel is liep. Ik werd na 6 weken direct vrijgelaten (God zegen mijn advocaat)
En zij verdween achter de tralies.

Uiteindelijk heeft zij mij een schadevergoeding moeten betalen van 8.547 euro voor kapot gemaakte inboedel en misgelopen inkomsten.

Tnkx man dat je het opneemt voor een psychopaat.



Iemand nog iets on topic?
 
Laatst bewerkt:
Haha. Goed verhaal weer dit.

Waarom zou je dat uberhaupt kenbaar maken namelijk voor deze vraag. priveomstandigheden o.i.d. had ook wel volstaan.

Troll ?

Ja omdat je je anders van die antwoorden kunt krijgen van: vast niet goed doorgetraind na je kuur of iets in die richting.

Dus dan is er ook een beetje context.


Kan je de titel eens uitleggen?

Ja ik wist eigenlijk niet wat voor titel hier bij past.
 
Hahaha wat een aannames, lekker on topic ook. Het was om even een beeld te schetsen. Maar ik zal het deze keer kort houden. Een hoer van een vriendin die vreemdgaat en als het uitkomt ineens zichzelf een blauw oog slaat en gaat jammeren bij familie, vrienden en de politie.
Die sloten mij meteen op. Me vriendin liet iedereen geloven dat ik degene was die vreemd ging en heeft de urn met het as van me moeder kapot gegooid en heb ik nooit meer terug gezien. Net als me sieraden etc.
Uiteindelijk bleek dat ze dit al vaker had gedaan en dat de politie veel te hard van stapel is liep. Ik werd na 6 weken direct vrijgelaten (God zegen mijn advocaat)
En zij verdween achter de tralies.

Uiteindelijk heeft zij mij een schadevergoeding moeten betalen van 8.547 euro voor kapot gemaakte inboedel en misgelopen inkomsten.

Tnkx man dat je het opneemt voor een psychopaat.



Iemand nog iets on topic?
Ik ga er dan ook niet vanuit dat je vriendin ZOOOO extreem psychopathisch zou zijn.
Je moet toegeven, je verwacht het niet. :p
 
Ontopic denk ik nog steeds dat je al uit verhouding was, maar het nu pas opmerkt.
 
Ontopic denk ik nog steeds dat je al uit verhouding was, maar het nu pas opmerkt.

Ja en stel dat dat het nou niet Is. Want het rare is dat ik rechts altijd sterker ben geweest. En tijdens en maanden na mijn eerste kuur was mijn borst symmetrisch. Geld ook voor mijn armen.
En nu is zowel mijn linker arm als borst groter en sterker als mijn rechter. Linker arm zie je het verschil bijna niet maar in kracht zeker wel.
 
Ik ga er dan ook niet vanuit dat je vriendin ZOOOO extreem psychopathisch zou zijn.
Je moet toegeven, je verwacht het niet. :p

Maat vrouwen kunnen echt vies zijn.
En meestal kom je er pas achter als je een tijdje met ze loopt.
 
Ja dat was bij mij eerst ook zo, nu krijg ik het voor mekaar het al te ontdekken voor ik ze date...
Vrouwon tegenwoordig zijn lui wat betreft commitment. Teveel makkelijk aanbod en de meesten kunnen niet omgaan met die macht.
 
:roflol:

6 weken vast zitten voor en blauw oog slaan?

Ik zat 7 weken vast toen verdacht werd van semi terroristische aanval op vriendin van ex en ontvoering:roflol: .
 
NnoGhN1.gif
 
:roflol:

6 weken vast zitten voor en blauw oog slaan?

Ik zat 7 weken vast toen verdacht werd van semi terroristische aanval op vriendin van ex en ontvoering:roflol: .
In wat voor situaties wring jij je eigenlijk?:roflol:
 
In wat voor situaties wring jij je eigenlijk?:roflol:

Dat vroeg ik me ook af toen de politie voor de deur stond voor 'wederrechtelijke vrijheidsberoving'.

Gelukkig bleek dat ik gewoon bij vrienden aan het bbqen was, dus ging er van uit dat de politie mijn aangifte van valse aangifte serieus zou nemen.

Zaak geseponeerd wegens te weinig bewijs, geen kans op schade vergoeding en geen vervolging voor dat wijf. Snap opzich ook wel dat het voor de OvJ lastig is als opeens blijkt dat je onschuldige slachtoffer 1 of ander drugscrackie blijkt wat gewoon schulden heeft en dan meegenomen wordt en geneukt wordt in een auto om die schuld recht te zetten. Kun je gelijk niet meer zeggen 'hij is de enige die problemen met dat wijf heeft dus hij moet het wel gedaan hebben'.

Alsof ik met explosieven een voorpui van een woning er uit zou blazen en een wijf zou ontvoeren voor enkel het vernielen van de bekleding van de auto van mijn moeder. :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Dat vroeg ik me ook af toen de politie voor de deur stond voor 'wederrechtelijke vrijheidsberoving'.

Gelukkig bleek dat ik gewoon bij vrienden aan het bbqen was, dus ging er van uit dat de politie mijn aangifte van valse aangifte serieus zou nemen.

Zaak geseponeerd wegens te weinig bewijs, geen kans op schade vergoeding en geen vervolging voor dat wijf. Snap opzich ook wel dat het voor de OvJ lastig is als opeens blijkt dat je onschuldige slachtoffer 1 of ander drugscrackie blijkt wat gewoon schulden heeft en dan meegenomen wordt en geneukt wordt in een auto om die schuld recht te zetten. Kun je gelijk niet meer zeggen 'hij is de enige die problemen met dat wijf heeft dus hij moet het wel gedaan hebben'.

Alsof ik met explosieven een voorpui van een woning er uit zou blazen en een wijf zou ontvoeren voor enkel het vernielen van de bekleding van de auto van mijn moeder. :roflol:

:'-)
 
Back
Naar boven