AndroidHealthClinic

Linker lat verrekt met elke dag deadlifts

Bezoekers in dit topic

ik was dan ook sarcastisch, mocht dat niet duidelijk geweest zijn :p

Was duidelijk en mijn reactie was eigenlijk een bevestiging van jouw opmerking maar dat was dus niet duidelijk.
 
Ik denk dat het mijn linker trap is
kan dat?
 
Alles kan
 
Ik denk dat het mijn linker trap is
kan dat?
Dan denk ik eerder de rhomboideus, die de schouders naar elkaar toe trekt:
iu
 
Morgen squat bankdrukken en pendlay row
Ik ga wel aanvoelen in warmup sets hoe pendlay row voelt. Als ie niet goed voelt in warmups ga ik gewoon rear delts doen ijn plaats van pendlay rowd
 
Waarom zo eigenwijs ?
Waarom niet gewoon een paar dagen rust zoals voorgesteld ? denk jij dat je je rug / traps niet belast worden als je de andere grote lifts doet
 
Waarom zo eigenwijs ?
Waarom niet gewoon een paar dagen rust zoals voorgesteld ? denk jij dat je je rug / traps niet belast worden als je de andere grote lifts doet
Het voelt niet ernstig
Pendlay row stop ik wel als het verkeerd aanvoelt
 
Het voelt niet ernstig
Pendlay row stop ik wel als het verkeerd aanvoelt
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Waarom vraag je constant advies en doe je er vervolgens niets mee 😂
Sta er niet van te kijken als je chronische klachten gaat oplopen met dit gedrag
 
Een topic aanmaken over een bepaalde spierpijn, in 1 pagina is deze spierpijn veranderd naar 4 andere spieren ofzo? Om dan uiteindelijk toch amper iets te zijn en verder te trainen. Goed dat je hier een appart topic voor maakt
 
Je rust gewoon zo lang tot het geen pijn meer doet. Kan 2 dagen tot 10 weken zijn afhankelijk wat je hebt geflikt. Ik zou alvorens je aan die dropset begint 2 opwarmsets doen en zowiezo maar 1x per week.
 
Blessures is 9 van de 10 keer een gevolg van te hoog volume.
Oh gelukkig niet door oefeningen niet correct uit te voeren met te veel gewicht dan.
 
Back
Naar boven