Fitness Seller

Linker pec gescheurd

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
10.887
Waardering
6
Daarnet niet lang in de gym geweest, ben niet verder geraakt dan opwarming :(

Naar gym gefietst, daar eerst wat lats getraind en dan gaan benchen. 3x 20 / 3x 50 / 3x 80 ... dan was ik van plan 110 te nemen, maar terwijl ik arch voel ik opeens een felle steek in men linkerborst! Ff 5 min gerust en nogmaals geprobeerd, beetje pijn verbijten en resultaat is dat ik tijdens het pressen van de 110 nog veel meer pijn heb bijgekregen, stom rund dat ik ben :( Nadien nog met lege barbell proberen te zakken maar kwam niet verder dan de helft zonder pijn.

Dan dus naar de dokter geweest waar ik te horen kreeg dat ik een scheur heb in men linker pec. Op de planning staat binnen 3 weken start van de voorbereiding voor het WK, dus nu ga ik 2 weken upper body niet meer trainen en dan 1 week veel recovery training. Iets oppikken met men linker arm is momenteel pijnlijk, dus ik hoop dat men lower body trainingen ook niet moeten stopgezet worden :(

Men 17 jarig lichaam heeft het begeven onder de veel te zware gewichten vermoed ik!

Dries

pec tear.jpg
 
Laatst bewerkt:
WTF tering kerel ik weet hoe erg je er voor leeft, dus dit vind ik echt k*t om te lezen. Sterkte bro!
 
Damn.. das wel ff een tegenslag, maar daar kom je alleen maar weer sterker van terug!
 
OMG! :eek: :(

Damn dat is wel erg klote zeg!
 
Ik heb veel respect voor alles wat je tot nu toe al bereikt hebt, hoop dan ook dat je snel weer de oude zult zijn! Sterkte!
 
sterkte! herstel zal waarschijnlijk wel snel gaan, je bent immers nog jong..
 
Sterkte Dries, doe geen overhaaste trainingen omdat je het WK moet halen. Zal zuur zijn als je het niet haalt, maar er komen nog genoeg wedstrijden.
 
wish you luck with recovery...

wel spijtig. imo ook too much too fast too soon
 
Deejay_Spike zei:
wish you luck with recovery...

wel spijtig. imo ook too much too fast too soon

Bullshit imo, wat moet ik dan doen volgens jou, sub-maximum trainen als preventie? Ik heb risico's genomen, die risico's hebben me naar 200 bench gebracht, nu is het wat fout gelopen, wat niet wil zeggen dat ik spijt heb van de risico's snap je.
 
WOW! dat is echt ****ed up! erg klote voor je, hopen dat het echt heel snel geneest:(
 
Ter verduidelijking, WK voorbereiding staat op de planning, dus training op zich weer hervatten zal toch maar binnen 4 à 5 weken zijn vrees ik :(
 
veel sterkte, en veel suc6 met je ( aangepaste ) voorbereiding!!:D
 
K*t om te horen kerel. Even rustig aan doen, goed laten herstellen. Dan terug knallen en dan records zetten op het WK. Je komt er wel, sterkte! :thumbs:
 
Als het niet een al te diepe scheur is, 2/3wkn stilhouden, dan langzaam opbouwen tot je pijngrens(stop when it hurts).
Maar ook uitkijken bij het squaten, daar rek je je spieren ook behoorlijk op en dl komt er veel spanning op je lichaam..
 
110 kg is niet eens zo'n heel erg groot gewicht voor jou dan om te drukken.
enig idee hoe het kan? niet goed opgewarmd misschien?

sterkte in ieder geval zou het ind. even rustig aandoen en als het genezen is weer volle bak gaan.
 
robocop zei:
110 kg is niet eens zo'n heel erg groot gewicht voor jou dan om te drukken.
enig idee hoe het kan? niet goed opgewarmd misschien?

sterkte in ieder geval zou het ind. even rustig aandoen en als het genezen is weer volle bak gaan.

Eerste post wel gelezen ??? Opwarming was in orde en spier is gescheurd tijdens het archen, niet tijdens het duwen :(
 
Back
Naar boven