MuscleMeat

Linker pec gescheurd

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength zei:
Thx allemaal. Denk dat het beter is het WK te laten voor wat het is (is al 3de maal op rij dat ik niet ga dan :(), en me focusen op het EK in mei 2006. De eerste maanden zullen waarschijnlijk recovery worden. Liever nu WK mislopen dan helemaal niet meer te kunnen benchen. Ik zie het ook wel van de positieve kant, eens het hersteld is is er dus "nieuwe" spier, wat waarschijnlijk sterker is dan "oude" spier, en dus op lange termijn mss wel wat opbrengt ;)

Verstandig Dries :) Je komt er wel wel weer en sterker dan ooit!
 
idd, rusten man !
 
Sterkte.

Ik vind trouwens wel dat Spike gelijk heeft..
 
Ik vind het bullshit wat Spike zegt
 
Buffster zei:
Ik vind het bullshit wat Spike zegt
Brutez zei:
Sterkte.

Ik vind trouwens wel dat Spike gelijk heeft..

Fight! :D

Spike heeft op zich wel een punt, ook al ben ik het niet volledig eens met hem. Voor powerlifting train je nu eenmaal zwaar, dat je af en toe dan eens een lichte blessure oploopt moet je er maar bij nemen.
 
k*t man, maar ja als je kijkt wat er allemaal met de laatste tijd met je borst gebeurd is, bijv die 200 kg op t ek...
Iig veel beterschap, nog meer melk drinken nu
 
MonsterStrength zei:
Fight! :D

Spike heeft op zich wel een punt, ook al ben ik het niet volledig eens met hem. Voor powerlifting train je nu eenmaal zwaar, dat je af en toe dan eens een lichte blessure oploopt moet je er maar bij nemen.

Je traint zwaar, maar dat wil niet zeggen dat je niet hoeft te herstellen. Maar ook binnen een jaar veel maar dan ook echt veel meer gaan eten (en in jou geval melk) is niet echt gezond. Je stats nemen toe maar je lichaam takelt af..
 
nu ja, geef enkel mij mening, ik heb ook altijd het beste voor met dries en hoop stiekem dat hij wel kan meedoen met het WK :D

en eens het begint met bloedresultaten die minder zijn dan optimaal én een strain (want denk ook niet dat het een scheur is imo) kan je niet echt meer spreken van 'lichte' blessures. heb gewoon schrik dat ge stilaan aan't uitbranden zijt.

als mensen dat BS vinden is hun goed recht, ik ga er niet om fighten (deze keer toch niet lol) maar ik trek mijn conclusies uit wat ik zie
 
Deejay_Spike zei:
nu ja, geef enkel mij mening, ik heb ook altijd het beste voor met dries en hoop stiekem dat hij wel kan meedoen met het WK :D

en eens het begint met bloedresultaten die minder zijn dan optimaal én een strain (want denk ook niet dat het een scheur is imo) kan je niet echt meer spreken van 'lichte' blessures. heb gewoon schrik dat ge stilaan aan't uitbranden zijt.

als mensen dat BS vinden is hun goed recht, ik ga er niet om fighten (deze keer toch niet lol) maar ik trek mijn conclusies uit wat ik zie

Uitbranden precies? Ik ben niet dood hoor ;) What doesn't kill me, makes me stronger!
 
Deejay_Spike zei:
nu ja, geef enkel mij mening, ik heb ook altijd het beste voor met dries en hoop stiekem dat hij wel kan meedoen met het WK :D

en eens het begint met bloedresultaten die minder zijn dan optimaal én een strain (want denk ook niet dat het een scheur is imo) kan je niet echt meer spreken van 'lichte' blessures. heb gewoon schrik dat ge stilaan aan't uitbranden zijt.

als mensen dat BS vinden is hun goed recht, ik ga er niet om fighten (deze keer toch niet lol) maar ik trek mijn conclusies uit wat ik zie
Wat zaag je nou over die bloedwaardes??
Bij 95% van de wereldpopulatie zullen de bloedwaardes niet voldoen aan de "eisen"...
En tja Dries is hard vooruit gegaan, maar yeuh 1 blessure en hij is zijn lichaam aan het vernken.
Sjees bij football/ voetbal etc heb je wel geregelder blessures...Terwijl een "strain" geen **** voorsteld...
 
Chewie zei:
Wat zaag je nou over die bloedwaardes??
Bij 95% van de wereldpopulatie zullen de bloedwaardes niet voldoen aan de "eisen"...
En tja Dries is hard vooruit gegaan, maar yeuh 1 blessure en hij is zijn lichaam aan het vernken.
Sjees bij football/ voetbal etc heb je wel geregelder blessures...Terwijl een "strain" geen **** voorsteld...

Thx full house buddy :cool:
 
driesje toch, je komt er weer snel bovenop, en veel sterkte m8!
 
MonsterStrength zei:
Thx full house buddy :cool:
Np, het enigste wat je met een strain wel moet doen, is het goed laten genezen. Dus het wk gewoon laten schieten en gewoon een complete maand laten rusten, dan recovery werk beginnen te doen en langzaam meer belasten.
 
Mja recovery wel iets vlugger. Ga proberen na 14 dagen al wat high rep shit te doen :)
 
Dude been there done that..
 
Wat had jij voor dan? Tell me!! :D
 
heb zowel een strain in me linker al rechter hamstring gehad..
Laatste was links, 2wkn rust, rustig opbouwen ging goed.
3e week ofzo halve finale moeten spelen.
Warming up ging goed, kon toen goed vol sprinten.
Wedstrijd begint; 3e sprint die ik trek *bang* zat er dieper in, toen maar 2mndjes rust/ gerevalideert.
 
I get what you are saying ... beter nu stap achteruit en dan later twee stappen vooruit, dan nu gewoon stap vooruit te gaan en later twee stappen achteruit? ;)
 
MonsterStrength zei:
I get what you are saying ... beter nu stap achteruit en dan later twee stappen vooruit, dan nu gewoon stap vooruit te gaan en later twee stappen achteruit? ;)

BINGO ;)
 
Back
Naar boven