Fitness Seller

Linker pec gescheurd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Veel beterschap Dries!

Luister naar Spike! Hij heeft het goed met je voor... ik geef 'm gelijk.
Je hebt maar 1 lichaam en je bent notabene nog maar 17 jaar. Dus: wees niet te trots en neem een stapje terug.

Espi
 
Deejay_Spike zei:
nu ja, geef enkel mij mening, ik heb ook altijd het beste voor met dries en hoop stiekem dat hij wel kan meedoen met het WK :D

en eens het begint met bloedresultaten die minder zijn dan optimaal én een strain (want denk ook niet dat het een scheur is imo) kan je niet echt meer spreken van 'lichte' blessures. heb gewoon schrik dat ge stilaan aan't uitbranden zijt.

als mensen dat BS vinden is hun goed recht, ik ga er niet om fighten (deze keer toch niet lol) maar ik trek mijn conclusies uit wat ik zie

Wow ondanks dat het belgisch is en van spike komt. ben ik het met Spike eens!
 
Spike is aan het overdrijven, ik ben heus niet aan het uitbranden omdat ik één blessure heb hoor ... spike had jij nog geen rugklachten paar jaar terug? Jij bent toch ook niet uitgebrand ??? (alhoewel .... :evil::D)
 
Wat je zelf al zei, what doesn't kill you makes you stronger!

Dit is slechts een "small bump in the road". Ik denk ook dat het verstandig is om het WK te laten schieten. Veel beterschap en succes met recovery!
 
MonsterStrength zei:
Spike is aan het overdrijven, ik ben heus niet aan het uitbranden omdat ik één blessure heb hoor ... spike had jij nog geen rugklachten paar jaar terug? Jij bent toch ook niet uitgebrand ??? (alhoewel .... :evil::D)

Je bent in iedergeval niet meer onkwetsbaar.. Superboy is no longer :p
Je bent nu meer een gevallen achilles, nog steeds goed maar kreupel LOL :D
 
Champ zei:
Je bent in iedergeval niet meer onkwetsbaar.. Superboy is no longer :p
Je bent nu meer een gevallen achilles, nog steeds goed maar kreupel LOL :D
Shut the **** up old boy ;)

The Rock zei:
Dit is slechts een "small bump in the road". Ik denk ook dat het verstandig is om het WK te laten schieten. Veel beterschap en succes met recovery!

Mss wel meedoen en me volledig toeleggen op de squat, dat WR is mine!!!! dan gewoon benchen met 25kg en deadliften met 200 ofzo :)
 
robocop zei:
tijdens het archen wist niet dat hij zo ook kon scheuren :S.

Eigenlijk gebeurt het tijdens het archen het meest denk maar eens aan een zweepslag in je kuiten.
Je moet het zo zien de spier probeert de massa tegen te houden of langzaam te laten zakken en daarbij heerst er een bepaalde spanning. Die spanning moet er eigenlijk voor zorgen dat de twee uiteinden van een spier naar elkaar toe komen maar in deze situatie wordt hij gerekt.

Denk maar aan een elastiek. Een hele stugge zal eerder scheuren dan eentje die goed soepel is.
 
succes in ieder geval, komt wel erg ongelegen :(
 
Chewie zei:
Wat zaag je nou over die bloedwaardes??
Bij 95% van de wereldpopulatie zullen de bloedwaardes niet voldoen aan de "eisen"...
En tja Dries is hard vooruit gegaan, maar yeuh 1 blessure en hij is zijn lichaam aan het vernken.
Sjees bij football/ voetbal etc heb je wel geregelder blessures...Terwijl een "strain" geen **** voorsteld...


dat van bloedwaardes ga ik niet mee akkoord maar jah.
ik heb het over een gezonde westerse tiener hé, zijn bloedwaardes ga je nu niet vergelijken met 500 miljoen honger lijdende Aziaten of Afrikanen.

nou goed, hoop enkel dat dries slim genoeg is om dat in de toekomst te voorkomen en mij ongelijk kan bewijzen hé :)
 
Je ongelijk bewijzen? Ik zorg ervoor dat je nooit nog je mond durft open doen tegen me :D
 
zie gewoon da ge al deftig herstelt voor da ge uw groot bakkes open doet :D :D :D
 
Don't need to worry, master yoda ... The force is great in me :D
 
Spike voelt anders een "Disturbance in the Force" :D
 
Ik voel nogtans een force in men linker pec :(
 
MonsterStrength zei:
Shut the **** up old boy ;)



Mss wel meedoen en me volledig toeleggen op de squat, dat WR is mine!!!! dan gewoon benchen met 25kg en deadliften met 200 ofzo :)

ik dacht dat je ook een oogje had op het WR Totaal??

rustig aan doen en zorgen DAT je er staat ( voor alle 3 = 800+ :D)
 
goed nieuws, ben net terug van de dokter en het is 100% zeker, het is een strain, geen scheur!!! Dat wil zeggen dat ik binnen weekje of 2 normaal weer on track ben :)
 
nog gefeliciteerd man, dat scheelt.
houd dan ook echt effe die 2 weken rust en dan knallen maar weer
 
ja ik ga er wel goed voor zorgen, eerst 1 week rust, dan week recovery training en dan week recovery + mobility. Daarna dan aan voorbereiding WK beginnen :)
 
Da's goed nieuws! Succes. :)
 
dat is een meevaller. Succes kerel :thumb:
 
Back
Naar boven