Fitness Seller

Linkerkant minder ontwikkeld

Bezoekers in dit topic

Svekke

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
27
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey,

Ik heb een tijdje terug al een bericthje gepost ivm het feit dat men linkerkant van men lichaam beetje onderontwikkeld is ten opzichte van men rechterkant ...

Ik ben nu al naar de neuroloog geweest ( deze heeft niets bezwarends gevonden), en dan langs de sportdokter, die bij verschillende lichaamsdelen metingen heeft uitgevoerd, en idd de spieren aan men linkerkant zijn minder van omvang ... Deze dokter heeft me nu doorgestuurd naar een kinesist en een elektrotherapie voorgeschreven, maar deze lijkt ook maar bitter weinig te helpen ...

Ik wilde ook enkele fotos toevoegen maar dit schijnt niet te werken ???
 
Ik ben benieuwd naar de foto's. Je kunt ze uploaden door in de gallery rechtsboven te klikken op 'upload fotos'.

Adviezen als 'meer met dumbbells trainen' etc. heb je waarschijnlijk al gehad in je vorige topic.
 
lionel zei:
Ik ben benieuwd naar de foto's. Je kunt ze uploaden door in de gallery rechtsboven te klikken op 'upload fotos'.

Adviezen als 'meer met dumbbells trainen' etc. heb je waarschijnlijk al gehad in je vorige topic.


Ik heb de fotos geplaatst niet kunnen plaatsen wegens een te grote bestandsgrootte, weet er iemand hoe de bestandsgrootte van een foto op de pc te verkleinen ?

En ik wou ook nog even vermelden dat ik geen bodybuilder ben, maar gewoon een jongen die wilt dat zijn lichaam een beetje in evenwicht zou komen :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven