MuscleMeat

Linkerschouder hoger dan rechterschouder

Bezoekers in dit topic

johnm

Novice
Lid geworden
15 jun 2012
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
Jo ik heb de laatste tijd last van mijn nek aan de linkerkant, en nu zag ik in de spiegel dat mijn linkerschouder hoger is dan mijn rechter.

kon niks vinden hierover met de zoekfunctie.

ben deze week begonnen met fitness, lijkt me niet dat ik het daar nu ineens van heb.
deed thuis alles gelijk, optrekken aan stang, biceps met halters zelfde herhalingen per kant.
opdrukken volgens mij ook wel goed.

kan dit gewoon normaal zijn?
of gaat er iets mis, het is een klein verschil maar je ziet ht wel.
 
Heb ik zelf ook, kan volgens (inmiddels meerdere) fysio's geen kwaad. Ik denk dat het bij mij is gekomen door op mijn zij te slapen en omdat ik altijd rechts draag.
 
You must have a huge dick als dat je stand van je schouders bepaald haha
 
Heb hetzelfde en Cobblepot heeft gelijk, ik slaap ook altijd op mijn zij en linkerschouder is ook hoger dan rechter, ziet er wel debiel uit, vooral bij oefeningen zoals Barbell Upright Row >.<
 
Heb ik zelf ook, kan volgens (inmiddels meerdere) fysio's geen kwaad. Ik denk dat het bij mij is gekomen door op mijn zij te slapen en omdat ik altijd rechts draag.

Oke dat van die fysio stelt redelijk gerust, en de nek pijn zal misschien van verkeerd trainen zijn dan ofzo?
Of het beginnen met trainen sinds een week...
 
Zal wel met buik oefeningen gekomen zijn als je die hebt gedaan deze week. In het begin zijn je nek spieren niet zo tolerant bij bijvoorbeeld crunches.
 
Zal wel met buik oefeningen gekomen zijn als je die hebt gedaan deze week. In het begin zijn je nek spieren niet zo tolerant bij bijvoorbeeld crunches.

Ja idd! ik heb crunches gedaan en gewone buikspieroefeningen, terwijl ik dat nooit deed...
Hmm, wat kan ik eraan doen om mijn nek te laten wennen?
Of doe ik ze gewoon verkeerd?
 
Je kan op zich weinig fout doen met crunches, het is eigenlijk gewoon een soort van spierpijn. De beweging die je met je nek doet tijdens crunches is je nek gewoon niet gewend. Ik had dit in het begin ook en nu helemaal niet meer door dat m'n nek er aan gewend is geraakt dus sterker geworden is. Enigste tip die ik kan geven is echt dat je focust op je buikspieren en niet je armen bijvoorbeeld gebruikt met zo'n crunch device (als je die hebt gebruikt)

Geef het een tijdje en hetzelfde zal met jou gebeuren. Hoop dat ik heb geholpen :)
 
haha je hebt me zeker geholpen, ik heb idd zon apparaat gebruikt, en duw ook aardig wat met mn armen...
dus ik zet teveel kracht op mijn nek...

thx, zal er ff meer op letten
 
Back
Naar boven