Linkje met AAS-boeken

Discussie in 'Anabolen' gestart door Bert, 10 okt 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Bert

Bert Terug bij af Elite Member 2x Challenge Winner Topic Starter

Leuk Bevonden:
    4.552
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m89
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    1%
    BB'ers,

ik kwam onlangs deze Dropbox-link tegen. Staan onder andere een paar goede AAS-boeken tussen (onder AAS-knowledge).
    https://www.dropbox.com/sh/j41mqhcoejs4jfn/AABtVyhHbIHfmiARtgmLoLh-a
    Anabolics van William Llewellyn en Anabolic Pharmacology van Seth Roberts zijn goed leesbaar en interessant. Overige boeken en heb ik nog niet bekeken.

2. Galen

Galen Peter Bond Elite Member

Leuk Bevonden:
    10.025
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    11%
    Dat boek van Seth Roberts heb ik jaren geleden dit over geschreven:
    Ver van wegblijven.

Ik ben overigens bezig met een Engelstalig AAS-boek dat een stuk praktischer gaat worden dan m'n vorige. Heb je nooit meer een ander boek nodig.

Laatst bewerkt: 11 okt 2018
    Kyoshi, Shadow Project, Bert en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Tidus FFX

Tidus FFX Ripped Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    4.112
    Geslacht:
    Man
    @Bert: Ik weet dat steeds wordt aangeraden om je in te lezen alvorens te kuren maar ben je niet wat aan het overdrijven? :D

Of wil je zoveel kennis vergaren om de volgende AAS forumgoeroe te worden?

Inb4 vindt dit leuk.
  4. Bert

Leuk Bevonden:
    4.552
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m89
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    1%
    @Galen, dank voor je feedback. Ik ben pas net begonnen in deze en na het eerste hoofdstuk kreeg ik een prima indruk, omdat het boek begon met hoe zijn moleculen opgebouwd, hoe zijn cellen opgebouwd, structuurformules van AAS etc. in begrijpelijke taal. Als ik verder bijna 500 (wetenschappelijke) referenties in zijn boek zie en op Wikipedia lees "Seth Roberts was a professor of psychology at Tsinghua University in Beijing and emeritus professor of psychology at the University of California, Berkeley." word ik dus een beetje misleid door te denken dat het niet een of andere prutser is. Ik begrijp uit jouw verhaal dat ie een hoop onzin kletst (ik snap niet waarom iemand met zo'n achtergrond dat zou doen) en heb zelf niet de kennis om dat te bespeuren of weerleggen. Ik moet wel zeggen, als jij begint over 'netwerk van Purkinje' en dat soort termen ben ik wel gelijk weer 'lost'. :roflol:

Anabolics van William Llewellyn lijkt me wel een top boek; ben halverwege. Ken jij dit boek? (Ja ik weet het, ik moet gewoon jouw boek kopen ;), maar ben bang dat het niveau voor mij te hoog is; ik heb je supplementenboek overigens wel gekocht.)

Nee, integendeel. Ik heb helemaal niet veel kennis en wil juist de basis begrijpen. Als je het over 'inlezen' hebt neem ik dat je degelijke informatie bedoelt. Ik kan wel internet gaan afstruinen, maar daar wordt zoveel beweerd door Jan en alleman, net als op dit forum. Begrijp me niet verkeerd, hier op het forum staat genoeg interessante informatie, maar ook een hoop onzin en visies van individuen. Daarnaast lees ik liever een boek dat bij het begin begint en het complete verhaal beschrijft. Wetenschappelijke artikelen lezen is ook een optie, maar dan krijg je niet het complete verhaal van A tot Z op een schoolse manier voorgeschoteld. Als jij nog tips hebt v.w.b. ´inlezen´, ben ik zeker geïnteresseerd.

5. Galen

Leuk Bevonden:
    10.025
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    11%
    Dat is niet dezelfde Seth Roberts, hoe kom je aan die informatie? Ligt ook niet echt voor de hand, iemand uit de psychologie die zoiets schrijft. Van wat ik weet is Seth Roberts geeneens z'n echte naam, maar een pseudoniem van de auteur. Hij claimt farmacologie te hebben gestudeerd, maar daar geloof ik bijzonder weinig van met dat soort flaters in z'n boek.

Ja, is een goed boek. Heb alleen nooit gelezen in de meest recente edities. Er zijn wel twee auteurs bijgekomen die behoorlijk debiel zijn (George Touliatos en Willem Koert). Mocht er toevallig aangegeven staan in het boek welke stukken door hun geschreven zijn, zou ik daar van wegblijven. Ben zelf bevriend met Llewellyn en was ook gevraagd om bij te dragen aan Anabolics, maar heb het afgeslagen met name omdat die twee bovenstaande auteurs er ook bijkwamen (in het bijzonder Touliatos).

Ik weet dat ik als een zuurpruim klink, maar zo is het helaas :roflol:

En voor wat betreft m'n eigen boek. Achteraf is het inderdaad een redelijk ingewikkeld boek geworden. Er staat heel wat zeer goede informatie in, maar het wordt redelijk overschaduwd door de complexiteit van de rest wat ik eromheen heb gehangen. Ik heb veel geleerd sinds het schrijven van dat eerste boek. Het is me alleszins behoorlijk goed gelukt met m'n supplementenboek om in elk geval dingen beter te beschrijven, zelfs wanneer ze complex zijn. Ik hoop met m'n Engelstalige AAS-boek veel meer de doelgroep aan te spreken die ook Llewellyns boek kan waarderen.

Laatst bewerkt: 11 okt 2018
    Bert en Nomen Nescio vinden dit leuk.
  6. Bert

Leuk Bevonden:
    4.552
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m89
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    1%
    Euh, geen idee, dat was inderdaad even een aanname die nergens op sloeg. :o
    Goed dat ik nog niet ver was, dan stop ik er mee. Alhoewel er volgens mij ook wel wel nuttige info in staat.

Bedankt, ik het het grootste deel gelezen. Zeker interessant. Haha, dat oordeel over die andere twee auteurs. Zeg je dat omdat jij op het niveau Albert Einstein zit en je iedereen daarbeneden debiel vindt of hebben die andere auteurs er echt weinig kaas van gegeten? :P
    Dan houd ik mij zeker aanbevolen. :) Heb je enige idee wanneer dat boek uit zal komen? Welke beste Engelstalig AAS-boek zou jij aanbevelen om in te lezen v.w.b. basiskennis en toepassing? V.w.b. inlezen in de materie ben ik zoekende. Ik hoef echt geen goeroe te worden, maar wil gewoon basiskennis hebben en op basis daarvan kunnen besluiten hoe ik een kuur het beste kan aanpakken en wat de mogelijkheden zijn incl. werking, gevolgen, mogelijke bijwerkingen, maatregelen etc.

7. Galen

Leuk Bevonden:
    10.025
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    11%
    Ik heb geen idee op welk niveau zij zitten, ik weet alleen dat ze veel onzin schrijven die simpelweg niet klopt. Vandaar.

Dat kan nog wel even duren. Ik kan eigenlijk alleen die van Llewellyn aanbevelen, dus je zit daar al goed mee.

8. Bert

Leuk Bevonden:
    4.552
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m89
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    1%
    Bedankt voor je aanbeveling. Heb je toevallig "The Steroid Bible" van Steve Gallaway gelezen?
    Heb je jouw AAS-kennis vooral opgedaan door het lezen van wetenschappelijke artikelen of heb je meer boeken gelezen? Ik hoef geen expert te worden, maar de (versimpelde) werken en info over kuren/doseringen, bijwerkingen, risico's etc. heb ik interesse in. Mocht je nog een linkje of overzicht van goed leesbare artikelen hebben, ben ik zeer geinteresseerd. :D

9. azerate

azerate Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.497
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    93kg
    Vetpercentage:
    20%
    de beste boeken zijn idd van klinische lui , wegblijven van duchane en andere bb guru''s die degelijke dingen geschreven hebben .
    En gewoon @Galen zijn boekje kopen :P

10. Galen

Leuk Bevonden:
    10.025
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    11%
    Met name door het lezen van wetenschappelijke artikelen. Voor de rest veel basiskennis opgedaan uit boeken als Molecular Biology of the Cell, en daarnaast eigenlijk vooral medische boeken (bijv. Williams Textbook of Endocrinology).

Bert vindt dit leuk.
  11. Bert

Leuk Bevonden:
    4.552
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m89
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    1%
    Ik heb het supplementenboek gekocht, maar ik ga geen 44 euro betalen voor een boek waarvan ik 80% niet begrijp, ondanks het zeker een goed boek zal zijn. Ik begrijp dat jij het wel gelezen hebt?

azerate vindt dit leuk.
  12. azerate

Leuk Bevonden:
    1.497
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    93kg
    Vetpercentage:
    20%
    inzage exemplaar heb ik gelezen , maar heb ook wat ander materiaal in de boekenkast staan :p

13. Galen

Leuk Bevonden:
    10.025
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    11%
    Ik hoop ergens over een half jaar m'n Engelstalige AAS-boek zo'n beetje rond te hebben. Wordt veel toegankelijker en ook goedkoper (e-book).

Pleister en PSYCH955 vinden dit leuk.
  14. Bert

Leuk Bevonden:
    4.552
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m89
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    1%
    Noem eens wat schrijvers/titels, ben benieuwd. Ik heb wel e.e.a. gedownload (zonder te betalen uiteraard) en als een boek goed bevalt, koop ik de hardcopy-versie. Ik lees boeken het liefst van papier, maar wil geen miskoop begaan. Sommige boeken vind ik simpelweg te duur. Dit is ook één van de nadelen van studieboeken. Vaak goed, duidelijk, begrijpelijk, prettig om te lezen en van degelijk materiaal en kwaliteit, maar soms > € 100,-.
    Mooi. Maarre: komt er enkel een e-book? Ik ben geen fan van e-books, enkel om te kijken of het wat is voordat ik 'm koop.

15. Galen

Leuk Bevonden:
    10.025
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    11%
    Wellicht ook gedrukt, maar dat wordt dan printing on demand waardoor het vrij duur zal zijn. Oplages drukken doe ik niet meer, dat heeft me teveel geld gekost.

16. The Novice

The Novice Freaky Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    2.848
    Geslacht:
    Man
    No offence mate, maar blijf nog even naturel

17. Bert

Leuk Bevonden:
    4.552
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m89
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    1%
    Bedankt, maar het besluit is al genomen. Het duurt overigens nog wel even voordat ik start met mijn eerste kuur.

18. azerate

Leuk Bevonden:
    1.497
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    93kg
    Vetpercentage:
    20%
    Laatst bewerkt: 26 okt 2018
  19. Pleister

Pleister Huge Freak

Leuk Bevonden:
    3.028
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m76
    Nice:D

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie