MuscleMeat

Sticky Links speciaal voor en/of door vrouwen

Bezoekers in dit topic

Nog een link van een hele stoere mooie vrouw:
http://www.mightykat.net/bodybuilding.htm

Ze geeft zelf niet zo heel veel trainings informatie, verwijst naar stumtuous.com, die we allemaal 'horen' te kennen. (mijn woorden) ;)
Whenever I consider expanding the training info on this site, I just visit stumptuous.com to remind myself it's all been done - and how. Academic feminist and weighlifter Krista Scott has created an outstanding free resource for females interested in lifting - any level, any discipline. It is jammed with smartly-written articles, irony, inspiration, and an excellent trove of links, including one to the fabled tuna shake recipe. This woman truly rocks.

Maar zeker ook wel inspirerend.
 
Hey,

ik ben sinds kort begonnen met bodybuilding en ben dus op zoek naar informatie hieromtrent (speciaal voor vrouwen) maar zowat iedere link die jullie hier geven werkt niet, enkele uitzonderingen zijn er wel maar niet in het nederlands.
Als iemand nog andere (nederlandstalige) sites weet...
Of tijdschriften die me een eind verder kunnen helpen...

Alvast bedankt!
 
Hey,

ik ben sinds kort begonnen met bodybuilding en ben dus op zoek naar informatie hieromtrent (speciaal voor vrouwen) maar zowat iedere link die jullie hier geven werkt niet, enkele uitzonderingen zijn er wel maar niet in het nederlands.
Als iemand nog andere (nederlandstalige) sites weet...
Of tijdschriften die me een eind verder kunnen helpen...

Alvast bedankt!

Dan zou ik zeker even kijken op www.missfitness.nl (als je dat al niet gedaan had ;))
 
Speciaal voor fitness, figure en bikini(Ifbb en Npc) [Link niet meer beschikbaar]
 
die site kende ik al lang hoor :D
 
Ja jij kent ze allemaal:p
 
Back
Naar boven