AndroidHealthClinic

Linkse Relnichten bestormen de Mcdonalds (video) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Trieste actie maar ze hebben natuurlijk wel gelijk..

Jep hun standpunt over voeding ben ik het zeker mee eens.

Dat we beter spruitjes kunnen eten dan bij de Mac te gaan eten? :roflol:

Vind jij dat dan niet Neusje:D (wel met een stukkie beef erbij he;))

Ergens hebben ze wel een punt natuurlijk, waar kun je nou nog gewoon lekker boerenkool met spruitjes eten? Laatst in de Leidsedwarsstraat in Amsterdam heb ik zo'n tentje gevonden, waar ze echt nog je oma's gerechten serveren! :D Fakkin' lekker, kan geen Mac tegenop.

Boerenkool met spruitjes? Aparte kombi;)
 
"Tot ziens" iemand had 'm op de grond moeten slaan wat een klojo.

Volgens mij is dit rechts, want ze zijn voor het behoud van Hollandse shit enzo.
Gaat toch over vlees vs groenten niet? Zijn dan vegetariërs/veganisten en die zijn per definitie links.
 
trieste linkse sukkels weer. vlees eten is moord? wtf zielige losers. zeker de nieuwe generatie die ook metroseksueelis.

waarom hoeken die klanten die sukkels niet neer als ze aan hun voedsel komen? gewoon een gestrekt slaan dan kan het feest beginnen :D

Nee, dat klopt cutler. Vlees eten is ook geen moord. Er is geen voorbedachte rade bij aanwezig en biefstukken groeien aan bomen.

"Tot ziens" iemand had 'm op de grond moeten slaan wat een klojo.

Gaat toch over vlees vs groenten niet? Zijn dan vegetariërs/veganisten en die zijn per definitie links.

Ik begin erg benieuwd te raken naar een omschrijving van het begrip 'links'.
Want dat laatste slaat natuurlijk helemaal nergens op. :roflol:
Hitler was ook links? (al was hij niet zeer strikt, naar het schijnt)
Belachelijke kortzichtigheid. Vegetarisme kan uit ideeën ontstaan die perfect compatibel zijn met een 'rechts' gedachtengoed. Voor zover dat begrip dus eigenlijk inhoud heeft. Al zal ik er inderdaad niet verbaasd van staan kijken als er onder de linksen in het Westen relatief meer vegetariërs blijken te zitten.

On-topic: BESTORMEN :roflol:
Ze delen pamfletten uit en vertrekken zodra ze er om gevraagd wordt.
Niettemin zou ik het bijzonder irrationeel vinden om hamburgers te jatten. (maar ik kon niet opmaken uit het filmpje of ze dit ook deden)

Een maatschappelijke discussie opzetten over de herkomst van ons voedsel vind ik persoonlijk een van de belangrijkste vraagstukken die we kennen in Nederland. Het hele ****ing integratiedebat valt daar bij in het niet imo.
Vraag is of dit de weg is, maar in het verleden wel bijzonder effectief gebleken in een gunstig politiek klimaat. Lijkt me dat daar in Nederland met de komst van de PvdD een lans voor is gebroken. (een internationale primeur als ik me niet vergis)
 
wat is er buiten sprok en haring?? :D
 
Ik begin erg benieuwd te raken naar een omschrijving van het begrip 'links'.
Want dat laatste slaat natuurlijk helemaal nergens op. :roflol:
Ok verander dat 'per definitie' dan maar in 'heel vaak'. Heel vaak sluit veganisme en vegetarisme aan bij de linkse levensstijl. Het willen beschermen van de dieren, betogen tegen dierproeven etc zijn typisch linkse ideologieën. Rechts is meer bezig met protesteren tegen de islam, tegen immigratie, tegen linkse politiek dus.

Oh ja en rechts heeft niets met Hitler te maken, vind ik een belediging voor rechts.
 
trieste linkse sukkels weer. vlees eten is moord? wtf zielige losers. zeker de nieuwe generatie die ook metroseksueelis.

waarom hoeken die klanten die sukkels niet neer als ze aan hun voedsel komen? gewoon een gestrekt slaan dan kan het feest beginnen :D

Nederland kennende wordt je dan 2 dagen later thuis opgebelt of je even naar het bureau kunt komen want er is proces verbaal tegen je opgemaakt, dus best verstandig van die mensen



Gaat toch over vlees vs groenten niet? Zijn dan vegetariërs/veganisten en die zijn per definitie links.

waarom zou een vegetariër nou weer links zijn
 
Ok verander dat 'per definitie' dan maar in 'heel vaak'. Heel vaak sluit veganisme en vegetarisme aan bij de linkse levensstijl. Het willen beschermen van de dieren, betogen tegen dierproeven etc zijn typisch linkse ideologieën. Rechts is meer bezig met protesteren tegen de islam, tegen immigratie, tegen linkse politiek dus.

Oh ja en rechts heeft niets met Hitler te maken, vind ik een belediging voor rechts.

Vooral dit vind ik erg belangrijk:D
 
Links: Willen de mensen zonder werk allemaal extra geld geven omdat het 'zielig' is. Ze willen het milieu beschermen en de dieren.

Rechts: Willen de mensen zonder werk aan het werk hebben, dus minder uitkeringen en geld investeren in de economie zodat de werkelozen weer aan het werk kunnen. Het milieu willen ze internationaal regelen, want wat helpt het nou als klein nederland het milieu in zn eentje verbeterd, dat moet iedereen doen.

:thumbs:
 
K*t relnichten.
Laat mensen lekker hun hamburger eten.
 
Vind jij dat dan niet Neusje:D (wel met een stukkie beef erbij he;))

Ik vind spruiten en boerenkool etc niet te vreten man! :D

@BuilderB: In het filmpje zie je ze dus duidelijk hamburgers van mensen in beslag nemen en in een plastic zakje doen. Pamfletten uitdelen ok, maar die hamburgers moeten ze dan met hun poten afblijven. :mad: Of ze nou links of rechts (draaiend) zijn zal me aan mijn reet roesten. Dit soort mongolen moeten gewoon opzouten. :D
 
BuilderB was zelf pamfletjes aan het uitdelen in de mac:D
 
Zal wel clichébeeld zijn, maar ik wet dat het merendeel dat gewoon is ;)

ok sympathie jegens dieren en dus ook naar de minder bedeelde mensen
visie die wat op links aansluit inderdaad...maar niet over 1 kam scheren want ze stemmen heus niet allemaal sp
 
Had zo'n vieze linkse rat bij mij moeten proberen, knijp 'm ter plekke kapot.
 
ook altijd onherkenbaar natuurlijk :roflol: met hun kapjes
 
Back
Naar boven