XXL Nutrition

linnen broeken

  • Topic starter KaLe
  • Startdatum
  • Reacties 51
  • Weergaven 2K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

KaLe zei:
Waar vind ik die rotzooi. Niet online, maar ik welke winkels? Is wel lekker voor op vakantie. En ohja.. in hoeverre schijnen die krengen door???

@dbc; ik zal er geen slippers onder dragen :D


KAle spoed je naar Jack&Jones; de winkel die zelfs mijn reet in een linnen broek kreeg en ik wil niet anders meer!

1 stuks €39,95, 2 voor €59,95 topkwali en ziet er goed uit! :thumbs:
 
KaLe zei:
Waar vind ik die rotzooi. Niet online, maar ik welke winkels? Is wel lekker voor op vakantie. En ohja.. in hoeverre schijnen die krengen door???

@dbc; ik zal er geen slippers onder dragen :D

imo, een linnenbroek met slippers helemaal :thumbs:
 
Nee als je echt FOUT wil zijn dan pak je een lichtgekleurde linnen broek met licht gekleurde streepjes zoals limoen, geel, oranje ofzo. Is zoiets als een clownsbroek maar wél heel erg popi jopie breezah.
 
idd H&M ...verder zijn de linnen broeken van JC Rags ook top..ga er mijn 2e jaar mee in en ziet er nog als nieuw uit

Zomer=Linnen broek!
 
DBC01 zei:
KAle spoed je naar Jack&Jones; de winkel die zelfs mijn reet in een linnen broek kreeg en ik wil niet anders meer!

1 stuks €39,95, 2 voor €59,95 topkwali en ziet er goed uit! :thumbs:

toppie! JnJ heb je in Haarlem ook! :)
 
The Sting, Den Haag, Rotterdam enz
 
Ik heb er ook een paar bij J&J gekocht, en ze zitten erg lekker, maar dat is met de meeste linnen broeken wel.

Ik zou wel iets met een kleurtje nemen, of je moet echt focking netjes zijn?
Dat wit wordt zoooo snel smerig!
En in donkere kleuren zijn ze nog net zo luchtig, + dat ze dan nog minder doorschijnen
 
ik heb een donkere beige met witte streep erin van mexx.......goede kwaliteit!
 
KaLe zei:
trouwens... kun je er sneakers onder dragen (Quick's), of ziet dat er niet uit. Of moet je perse slippers eronder dragen om niet voor joker rond te huppelen?

Ik draag in de zomer bijna nix anders dan linnen broeken..heerlijk vind ik dat... alleen sneakers onder een linnen broek vind ik persoonlijk niet zo mooi... ik draag meestal leren slippers onder een linnen broek... dus niet die teenslippers maar van die soort open instappers van leer (beetje moeilijk uitleggen)... maar dat is mijn persoonlijke smaak natuurlijk.....

Score, The Factory, Men @ Work, Diesel, Replay enz..enz....
 
The Sting, MEXX, WE (voor mannen), OPEN 32....ga zo maar door!

Ik heb er zelf 3!!!
 
We is voor de mannen met kleine kontjes/middels, daar hadden ze linnen broeken die erg krap zaten.
 
DBC01 zei:
We is voor de mannen met kleine kontjes/middels, daar hadden ze linnen broeken die erg krap zaten.

hmmm, daar moet ik dus niet heen met mijn buitenaards gevormde squat-anus.
 
KaLe zei:
hmmm, daar moet ik dus niet heen met mijn buitenaards gevormde squat-anus.

wordt de anus ook al getraind door het squatten?

Ik heb zon broek met afritsbare ppen. Is volgens mij ook van linnen, heel erg handig
 
Laatst bewerkt:
delguy zei:
wordt de anus ook al getraind door het squatten?

Ik heb zon broek met afritsbare ppen. Is volgens mij ook van linnen, heel erg handig


haha en met van die zakken aan de zijkant :p

Nee geintje, maar Kale ik vind toch wel dat je teenslippers moet dragen hoor onder een linnen broek, no joke dat staat gewoon goed :cool:
 
H&M heb ik de mijne weg
 
spirosz zei:
haha en met van die zakken aan de zijkant :p

Nee geintje, maar Kale ik vind toch wel dat je teenslippers moet dragen hoor onder een linnen broek, no joke dat staat gewoon goed :cool:

ja en waar haal ik slippers...?

enne... ik wil er ook mee stappen. dan ga ik niet op slippers banjeren??
 
Ik heb nu nieuwe broek van Armani die een mengeling van katoen en linnen is. Zit zalig!
 
KaLe zei:
ja en waar haal ik slippers...?

enne... ik wil er ook mee stappen. dan ga ik niet op slippers banjeren??

stel jezelf voor al rondlopen op vakantie, over de boulevard gehuld in een classy linnen broek, leren teenslippers en een tank top erop! kan gewoon niet misgaan als je het mij vraagt haha....
die slippers vind je denk ik wel bij sasha of envito.
 
DBC01 zei:
Nee als je echt FOUT wil zijn dan pak je een lichtgekleurde linnen broek met licht gekleurde streepjes zoals limoen, geel, oranje ofzo. Is zoiets als een clownsbroek maar wél heel erg popi jopie breezah.

Hey zo 1 heb ik ook :mad:
 
Back
Naar boven