XXL Nutrition

Linny's Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Linny

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2013
Berichten
26
Waardering
2
Lengte
1m59
Massa
73kg
Nou het is gelukt :)

Vanaf morgen zal ik hier mijn gewicht posten en mijn vooruitgang. Doel: cutten op 1782 kcal en kracht training. Vetpercentage ... Ik schat tussen de 28 en 30 .. Onbekend dus.

Work it!! :flexbiceps:
 
In! Succes!
 
d6EdD.gif
 
Heel veel succes!
 
Dankjullie wel.
Vanmorgen gewogen en ik was 74.4 kilo, anderhalve kilo zwaarder dan vorige week. Geen stress gelukkig. Ik heb op het forum mijn AB fullbody schema geplaatst. Kijken wat voor reacties daar ik op krijg en of het oke is. Ik zal het hier ook nog plaatsen, doe ik later vanavond.
 
In! Welkom en veel succes :)
 
Dankjullie wel. Vandaag voor het eerst op 1780 geleefd en het viel reuze mee. Geen "aanval" rond 4 uur. Netjes aan het schema gehouden!

Vanavond trainen fullbody AB.

Hiervoor deed ik eten op onderhoud, veel cardio en UB/LB. Dus ik ben benieuwd.

Hieronder mijn schema, ik denk alleen dat tricep trainen overdone is omdat ik ze ook meepak met de BP en MP...

A
Squats
Straight Leg Deadlift
Bench Press
Bent Over Row
Military Press
Bicep Curl
Tricep Dips
Buik

B
Deadlift
Leg Curl
Incline Bench Press
Seated Row
Shoulder Press
Bicep Curl
Tricep Extensions
Buik
 
Komen er fotos?
 
Zo snel :eek: haha eerst even weer een paar kilootjes eraf hoor

Vandaag ben ik begonnen met fullbody. Ben nog even aan het zoeken hoeveel gewicht en eventjes rustig opbouwen ivm een tijd niks gedaan en last in mijn onderrug. Ik voel me echt een groentje als ik zie wat jullie tillen. Maar ik durf het wel te posten. Moet ergens weer beginnen toch :D

Squat 3x12x13
St.L.Deadlift 3x12x13
Bench Press 3x12x13
Bent Over Row 3x12x10.5
M.P 3x12x10.5
BB Bicep Curl 3x12x10.5
Dips 12x 8x 8x

Ziet er niet uit alles op hetzelfde gewicht :rolleyes: maargoed. Alles ging makkie, vrijdag weer
 
Gewoon lekker laag beginnen en opbouwen (al moet je bij de laatste reps wel iets voelen natuurlijk:)).
Reken je de stang trouwens wel mee?
 
Gewoon lekker laag beginnen en opbouwen (al moet je bij de laatste reps wel iets voelen natuurlijk:)).
Reken je de stang trouwens wel mee?

Ik was al bang voor die vraag :o Normaal reken ik die niet mee ... Maar ik dacht wow daa wel heel laag. Dus ja ... Ik heb de stang maar meegerekend :D

De MP, bicep en tricep heb ik wel even gevoeld. Ik wil gewicht ophogen totdat ik net de 12 reps kan halen.

Geen idee of ik het zo goed doe qua herhalingen en oefeningen en volgorde maar ik dacht laat ik eerst weer beginnen kijken hoe het voelt
 
Gewoon beginnen. Beter nu concentreren op de vorm dan komt dat gewicht later wel goed!
Techniek altijd boven gewicht plaatsen!
 
:thumbs:
 
Goedenavond,

Vandaag is het niet gelukt om aan mijn voedingsschema te houden. Laat ik gewoon eerlijk zijn he :mc: met 6 kinderen onverwachts op stap, uiteindelijk om 8 uur thuis en laat ik nou naast een snackbar wonen blegh. Dus vandaag heb ik een patatje gegeten. Geen stress ... De week is nog niet voorbij ... Trainen ging lekker.

Deadlift 3x12x13 -> zondag 14kg
Leg Curl 3x12x10 -> 11kg
Incline Bench Press 3x12x13 -> 14kg
Seated Row 3x12x15 -> 16kg
Shoulder Press 3x12x13 -> 14kg
BB Bicep Curl 3x12x11,5 -> 12,5kg
BB Tricep Extensions 3x12x12 ->13kg

Buik had ik vanmorgen 10 minuten gedaan.
Zo blijf ik in het begin even aanrommelen, elke training ophogen tot ik vanzelf ergens blijf hangen. ShoulderPress en BicepCurl waren wel pittig dus die zullen niet lang omhoog blijven gaan.

:wave:
 
Goedenavond,

Pasen weer voorbij. Druk druk. Vandaag weer aan de slag geweest:

Squat 3x12x14 > 15kg
Straight Leg Deadlift 3x12x14 > 15kg
Bench Press 3x12x14 > 15kg
Bent Over Row 3x12x10,5 > 11,5kg
Military Press 3x12x11,5 > 12,5kg
BB Bicep Curl 3x12x12,5 > 13,5kg
Dips 3x13
Buik
 
Gaat goed hier. Rustig die gewichten omhoog gaan. Niet te snel willen en focus houden op de vorm. Dan komt het helemaal goed!
 
kak, ben ik nog op tijd?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Yess ben ik weer :cheer: ik schrijf niet veel maar ben er nog hoor ;) om de dag

Vandaag:

Squat 17.5kg
Straight Leg Deadlift 17.5kg
Bench Press 19kg
Bent Over Row 13kg
Military Press 14kg
Bicep Curl 15kg
Tricep Overhead ext. 10.5kg

Alles gaat omhoog behalve bicep curl. Die was echt dodelijk. 1e set 12x, 2e set 10x, 3e set 9x
Als ik dan weer 3x12 haal dan ga ik weer omhoog.

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------


Je bent nog op tijd :D

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Gaat goed hier. Rustig die gewichten omhoog gaan. Niet te snel willen en focus houden op de vorm. Dan komt het helemaal goed!

Thnx marina! Ik ga idd rustig. Ooit eens wilde ik te snel dat was niet fijn voor mijn rug :(
 
Back
Naar boven