MuscleMeat

Lionel Beyeke updates topic

Bezoekers in dit topic

had hem gisteren al gezien, hij is best sterk en heeft ook nog eens een perfecte uitvoering!

als hij zijn conditioning goed krijgt gaat hij hoge ogen gooien in de toekomst
 
Damn dumbbell presses met 60kg dumbbells endan nog zon uitvoering en zo controlled..
 
Damn dumbbell presses met 60kg dumbbells endan nog zon uitvoering en zo controlled..

60 kilo dumbbell press steld weinig voor hor helemaal niet voor een pro, en al helemaal niet als eerste oefening! Een redelijk sterke pro moet minimaal 80-90 doen voor zoon 8-12 reps
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet iedereen heet Ronnie Coleman;)
 
60 kilo dumbbell press steld weinig voor hor helemaal niet voor een pro, en al helemaal niet als eerste oefening! Een redelijk sterke pro moet minimaal 80-90 doen voor zoon 8-12 reps

Goeie broscience. Dat hebben pros helemaal niet nodig om te groeien
 
Misschien was een betere verwoording: Puur kracht gezien stelt 60kg niet veel voor voor iemand als 1e oefening die flink aan de juice zit. Denk dat dat een betere verwoording was. En moet eerlijk bekennen dat als de verwoording zo bedoeld was, ik 't compleet met 'm eens ben. Ieder zijn/haar mening natuurlijk.
 
60 kilo dumbbell press steld weinig voor hor helemaal niet voor een pro, en al helemaal niet als eerste oefening! Een redelijk sterke pro moet minimaal 80-90 doen voor zoon 8-12 reps

Ok voor pro's mss niet :D maar voor ecto boys wel hoor :D
 
Kracht maakt niks uit vorm en een normaal aantal reps 100kg bankdrukken en dan 4-6 reps is gewoon nutteloos.Ik doe liever 80kg 15x dan dat ik honderd 4-6x zou doen pas als 100kg ook met 15 reps gaat zie je mij dat doen
 
15 reps? Ik dacht altijd dat 8, misschien 10 reps max. het beste was voor spiergroei? Kun je dit toelichten?
 
Ieder moet voor zichzelf maar de juiste methode vinden imo. Zolang de verhouding; uitvoering, gewicht & spiercontractie er maar is...
 
Als je goed luistert hoor je ook dat hij zegt dat die graag zwaardere dumbbells wil, maar dat die bij die sportschool niet hoger gaan dan 60. ;)
 
Back
Naar boven