XXL Nutrition

Lipoderm-Y (a.i. yohimbine HCl) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Zijn er nog anderen die het ook gebruiken?

Ben vandaag er mee aan de slag gegaan.
Het is een gel die ik nu op mijn buik smeer na eerst met een massagehandschoen de huid een beetje te hebben 'opgeruwd' ..
Ik heb nu een lekker warm gevoel op mijn buik en ben ook een tikje nerveus, komt ook omdat ik vandaag ook weer 1 combi E&C heb genomen (ben van 3 naar 2 naar 1 gegaan ivm toegenomen cardio, waardoor stofwisseling toch al wat verhoogd wordt).

Iemand anders die ook ervaringen hiermee heeft?

Wat me niet bevalt is dat ik dit spul blijkbaar niet kan gebruiken als ik ervoor of erna ga eten omdat het insuline-gehalte niet verhoogd mag zijn. Ik was namelijk nogal snel uitgeput bij de KT (na 15km fietsen) en had moeite met een gewicht te drukken dat ik de vorige keer (maar dat was 5 wkn geleden en MET ontbijt) makkelijk haalde...

'k heb geen zin in ochtend-cardio om de cardio (dus geen dom rondje om een flat heen rijden of zo), behalve dan om naar de sportschool te gaan.. misschien half uur wachten na aankomst en een flink ontbijtje naar binnen werken (wei-maltodextrine drank was blijkbaar niet genoeg). Het is haast niet voor te stellen dat ik bijna 20 jaar niet ontbeten heb en een flinke tijd daarvan ook nog eens de lunch oversloeg... ik val tegenwoordig al bijna flauw van niet ontbijten...

Espi
 
Echt helemaal niemand?

Ik heb gisteravond in BB.com zitten speuren en het STIKT daar van de topics over yohimbine , inclusief over Lipoderm. Eindconclusie schijnt te zijn dat het voor sommigen goed werkt, mits op typische 'vrouwelijke' probleemgebieden en in combinatie met een calorie-arm dieet. Sommigen waren dom bezig en smeerden het bijv. op triceps waar weinig alfa- receptoren zitten (toch?) of bleven op onderhoudsdieet of zelfs bulkdieet zitten..
Topicaal zou het idd beter werken. Er is ook nog Yohimburn en ofschoon dat lekkerder ruikt en beter verkocht wordt, zou het minder effectief zijn als Lipoderm en nog duurder ook.

Afijn, ik ga het een tijdje proberen..

Ik ben benieuwd of BigCat (die het nu erg druk schijnt te hebben) er nog iets over te zeggen heeft.

Ik zou zelf dus geen tabletvorm willen gebruiken.. al is iedereen hier druk bezig die te bestellen. Maar ja, je moet maar doen wat je niet laten kunt.

Een vervelend punt is wel, dat ik hoor dat het bij mij niet zou werken omdat mijn vet% nog veels te hoog is.. zou vnl. voor al bijna droge mensen zijn, die het laatste koppige vet niet kwijtraken...

Dat was ie weer... ga het zo gebruiken dat ik 's ochtends 1x insmeer, er een EC-stack bij neem en dan evt. 's middags nog 1 EC-stack maar geen extra Lipoderm meer.. (Lipoderm zal 's middags worden gebruikt als ik toevallig in de middag naar de sportschool toe ga, nu dus bijna uitsluitend in de ochtend).

Espi, die zelf maar op speurtocht is gegaan
 
Ik ben niet zo gek van yohimbine dus ik gebruik het ook niet. Ik denk wel dat een plaatselijk werkende meer voordelen heeft dan oraal. Je zegt het verder eigenlijk zelf allemaal al:
Je moet het zover mogelijk spreiden van je maaltijden en zeker van koolhydraten. Ook is het pas handig wanneer je bij het hardnekkige vet komt.
 
Back
Naar boven