Fitness Seller

lipostabil (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

younggod

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
2.776
Waardering
71
hey gasten,

ik vroeg me af wie er zijn ervaringen kan delen over lipostabil. Op de log van reusje na zijn ze er verder nog niet geweest.

Wat ik wil weten van degene die het gebruikt hebben zijn de doseringen, de rust tijden tussen de prik sessie's en of ze het de moeite waard vonden.


dus brand maar los....... :D
 
ben ermee bezig maar het is eerst een test op de werking ervan zonder dieet

Dus ik eet ook gewoon meer dan onderhoud. Dit is om na te gaan of het klopt dat het vergelijkbaar is met liposuctie. En dat is het absoluut niet.

Doe nu om de 3 weken 5ml. De resultaten zijn niet opvallend na 4 amps. Er is met het blote oog en bij metingen geen merkbaar verschil. Wel moet ik zeggen dat het zeer pijnlijk is. Vooral op bepaalde plaatsen. Je moet ook 10 x met dezelfde slin spuit/naald werken en als die 8-7 keer gebruikt is, is het beste eraf.

Na de laatste sessie zal ik eens wat meer schrijven en precies kijken naar het resultaat, maar je moet er zonder dieet niet veel van verwachten (als het al iets doet).
 
Onze eigen TESTO zal je er meer ovr kunnen vertellen;)
 
Infinity zei:
Onze eigen TESTO zal je er meer ovr kunnen vertellen;)


van testo weet ik het ook al... maar toch bedankt!

Ik hoor wel vaker dat na 7 keer prikken dat naaldje bot is. Waarom gebruik je dan niet gewoon wat meer naalden? zo duur zijn die slin naaldjes nou ook niet toch?
 
Infinity zei:
Onze eigen TESTO zal je er meer ovr kunnen vertellen;)
Overmorgen is hij weer terug van een weekje weg...
 
Heb er 3 weken geleden 70 gezet... pijn in mn pens en heel mn buik was blauw de week erna weer maar toen maar 50 en weer alles blauw.... en of het geholpen heeft?? ik weet het niet :rolleyes:
 
Zover ik weet maakt het het vet "mobiel" (hardnekkig vet)
Alleen met cardio-en en dieeten verdwijnt het
 
Ik ben ook erg benieuwd naar meer gebruikerservaringen, al ben ik nog erg sceptisch gestemd.
 
IKKE zei:
Zover ik weet maakt het het vet "mobiel" (hardnekkig vet)
Alleen met cardio-en en dieeten verdwijnt het


dat is inderdaad wat ik ook gelezen heb. Het maakt vetcellen los en makkelijker verbrandbaar. Dus het is geen wonder middel maar vergemakkelijkt het verbranden van het vet.

Het middel word nog niet gebruikt in nederland maar is in duitsland erg populair. Als je gaat zoeken naar info kom je ook bijna alleen maar duitste site's tegen. Alleen kan ik niet vinden wat de gebruikte hoeveelheden zijn en hoeveel keer er op een plek van een bepaald aantal cm2 word gebruikt.
 
Voeding beter aanpassen en aan cardio doen, wil ook wel eens helpen!!...Niet gelijk de spuit erin voor het weghalen van een paar cm-tertjes vet. Zeker niet voor de beginner!!
 
Roy zei:
Voeding beter aanpassen en aan cardio doen, wil ook wel eens helpen!!...Niet gelijk de spuit erin voor het weghalen van een paar cm-tertjes vet. Zeker niet voor de beginner!!


misschien is het wel niet voor mezelf :rolleyes:
 
Ik heb het ook niet over jou ;) , maar in het algemeen! Ervaren bb-ers die lipo gebruiken, ga vooral je gang!! Mij lijkt het nix om een maand of wat met pijn in m'n pens rond te lopen van de injecties en de blauwe gevoelige plekken voor een min resultaat. Dan beter 3/4 keer een uurtje loopband! Wat er vrij snel van kan komen is dat het allemaal veels te simpel wordt gemaakt (tenminste die indruk krijg ik en wekt het ook) en dat onwetenden weer lekker aan gaan kloten om lekker snel droog te worden. Gewoon is goed naar je voeding kijken en ouderwets hard gaan trainen!!
 
Roy zei:
Ik heb het ook niet over jou ;) , maar in het algemeen! Ervaren bb-ers die lipo gebruiken, ga vooral je gang!! Mij lijkt het nix om een maand of wat met pijn in m'n pens rond te lopen van de injecties en de blauwe gevoelige plekken voor een min resultaat. Dan beter 3/4 keer een uurtje loopband! Wat er vrij snel van kan komen is dat het allemaal veels te simpel wordt gemaakt (tenminste die indruk krijg ik en wekt het ook) en dat onwetenden weer lekker aan gaan kloten om lekker snel droog te worden. Gewoon is goed naar je voeding kijken en ouderwets hard gaan trainen!!


daar heb je helemaal gelij in. Op deze manier kun je met alleen naalden groot en droog worden. Een lekker bulk kuurtje met veel te veel a.s en daarna met clen en lipo droog worden zonder cardio.

Het moet ook weer niet te makkelijk worden natuurlijk. Ik vind het wel interresant voor mensen die al jaren bezig zijn met cardio en dieeten maar die laatste 2 kilo rond die middel er niet af krijgen.
 
younggod zei:
Ik hoor wel vaker dat na 7 keer prikken dat naaldje bot is. Waarom gebruik je dan niet gewoon wat meer naalden? zo duur zijn die slin naaldjes nou ook niet toch?
Niet duur nee. De reden dat je het 10 x probeert met dezelfde naald is omdat je dus precies 1 ML per spuit hebt en met die spuit dan 10 injecties zet. Dit werkt handig/ordelijk en je moet minder spuiten vullen.

Verder maakt het niet zoveel uit wat de pijn aangaat. Ik heb al gehad dat je veel pijn hebt bij de eerste injectie en bijna niets voelde bij de 10 de.

De plaats waar je zet is belangrijk; is het dicht bij een zenuw? Zit er veel vet op die plaats (minder gevoelig meestal) enz.

Zelf wat uitproberen zou ik zeggen.
 
younggod zei:
daar heb je helemaal gelij in. Op deze manier kun je met alleen naalden groot en droog worden. Een lekker bulk kuurtje met veel te veel a.s en daarna met clen en lipo droog worden zonder cardio.
Dat lukt toch sowieso niemand. As op zich doet veel te weinig aan je groei zonder training. En cutten zonder een goed dieet en cardio is ondenkbaar.

Het moet ook weer niet te makkelijk worden natuurlijk. Ik vind het wel interresant voor mensen die al jaren bezig zijn met cardio en dieeten maar die laatste 2 kilo rond die middel er niet af krijgen.
Kijk zonder dieet doet het dus helemaal niets, dat weet ik wel zeker.

Mijn conclusie tot nu toe is dat het vet losmaakt uit de cel en de vetcelwand misschien kapot maakt. Als je de energie die nu gemakkelijker beschikbaar is niet gebruikt dan slaat die gewoon terug op in een andere vetcel. Nuttloze zaak dus.

Ik ga hierna dus hetzelfde doen icm dieet en aan 1 kant van het been en dan vergelijken met andere kant been of er verschil in zit. ALs het zo werkt dan is het idd een goed middel om 'koppig' vet los te krijgen waar normaal enkel liposculptuur zou helpen.
 
Ik heb mn voeding aangepast en doe elke dag minimaal een half uur cardio en in het weekend een uur... moet wel zeggen dat alles zachter aanvoelty dus is er wel wat weg volgens mij... maar ik denk dat die lipo niet zo'n enorm verschil heeft gemaakt..
 
het is ook niet geschikt om die laatste twee kilo eraf te krijgen als die over een groot gebied zijn verspreid, het gaat echt om "ophopingen" plaatselijk zoals je zwembandjes, sommigen gebruiken het bij borsten zo'n dingen maar je kunt er niet je hele buik mee weg spuiten.
 
Bij mij lijkt het dus wel degelijk te werken, wel is het zo dat je enorm moet letten op voeding voor een maximaal resultaat. Uiteraard moet je niet ( zoals heel veel denken) thuis op de bank gaan liggen met een grote zak chips, en afwachten dat het vet verdwijnt. Gewoon als max trainen om het max van je verbranding op gang te brengen.

Pijn in me buik heb ik er niet van, Ik heb wel wat blauwe plekken zo af en toe. maar zijn niet pijnlijk. Ik ga waarschijnlijk 8 behandelingen aan. ik zit nu op behandeling 3, maar dan wel 2 wekelijks. Normaal moet je elke week gaan zetten, maar is voor mij geen doen ivm reistijden.

Na de 2e behandeling is het wel harder gegaan. na een week of 3 moet er zichtbaar resultaat gaan komen. Evt overtollg huid.. trekt langzaam weg.

Ik laat het gewoon zetten dus door iemand in nederland. Zoek maar eens op lipolyse.

Mocht je het nummer willen hebben, pm me maar.
 
Waarom zou je het laten zetten?
Doe lekker zelf
 
IKKE zei:
Waarom zou je het laten zetten?
Doe lekker zelf
Kost niets meer, wil ook dat er serieus naar gekeken word.
 
Back
Naar boven