AndroidHealthClinic

Lipotrex originel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

awesome

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
53
Waardering
0
Lipotrex is de meest effectieve vetverdrijver!
Lipotrex Originel bevat de ideale samenstelling voor snel en verantwoord afslanken zonder een onrustig gevoel. Lipotrex Originel is een snelle vet verbranding katalysator, voorzien van een thermogene werking. De thermogene werking is al heel oud en houdt in dat de lichaamstemperatuur iets wordt verhoogt.

In tegenstelling tot veel andere Stacks wordt Lipotrex niet als capsule ingenomen, maar als tablet. Een tablet heeft als voordeel dat de stoffen iets langzamer vrij komen waardoor alle stoffen optimaal kan worden opgenomen.

Alle tabletten zijn ook voorzien van een breuklijn. Dit wil zeggen dat u tabletten heel eenvoudig kan halveren om zo ook een halve tablet Lipotrex in te nemen. Doordat u de tablet fijner kan doseren, kan u in kleinere stappen de dosering verhogen. In tegenstelling tot andere stacks wordt Lipotrex in verpakkingen van 120 tabletten geleverd! Dat is 20% meer voor minder geld.

Lipotrex Original voldoet al aan de nieuwe wetgeving van maximaal 8 mg ephedra waarvan de verwachting is dat deze in afzienbare tijd zal worden aangenomen.

De stoffen die daar voor zorgen (Guarana, White Willow Bark en Ma Huang) zijn de natuurlijke tegenhangers van de chemische stof Efedrine, Cafeïne en Aspirine. Deze stoffen zijn synergisten van elkaar, dit betekent dat zij elkaar versterken en hebben de eigenschap de lichaamstemperatuur iets te verhogen (1/10 graad) en dwingt daardoor het lichaamsvet hiervoor als brandstof te gebruiken. Je verbrand dus ongemerkt calorieën.

De samenstelling is zo gekozen dat uw verantwoord snel en effectief kan afslanken zonder een onrustig gevoel.




Iemand ervaring me? denken jullie dat het beter is dan stacker 2 of 4? het is namelijk wel goedkoper dan die stackers
 
Bij mij werkte Lipotrex matig, ik vind stacker 3 toch iets beter.
 
je moet gewoon Stack II of idd Stacker 3 nemen en dan een capsule Liptrex Booster bij nemen, zit 8 gram ephedrine in. per caps.
 
stacker 4 dan? kep gelezen dat die sterker is dan 3 of stack II.(staat op site van perfectbody)
 
Ik heb stacker 4 geprobeerd maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar stacker 3.
 
Originally posted by Big Steve
Ik heb stacker 4 geprobeerd maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar stacker 3.

omdat?
 
In Stacker 3 zit chitosan in dat spul werkt als een magneet op vet....helaas ook op goede vetten.

Niet mijn favoriete ingr. voor een burnertje.
 
Back
Naar boven