AndroidHealthClinic

Liquid amino's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jiep

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
1.724
Waardering
67
Ik heb een beetje op het forum zitten zoeken, maar kon niks concreets vinden over ervaringen met liquid amigo's. Daarom dacht ik ik stel hier een paar vraagjes:
1. Is het een toevoeging naast whey?
2. Is het beter dan enkel BCAA poeder?
3. Wat zijn de beste tijden om het te nemen?

Hartelijk dank alvast!
 
Ik zit altijd met mijn liquid amigo's in de bar, lekker chickies scoren enzo :D

1. Ja dit kan een toevoeging zijn. Ligt er ook net aan of je in de cut of bulk zit. Mocht je in de bulk zitten dan zijn EAA's een betere keuze aangezien deze de proteinesynsthese boven basale waarden verhogen.
2. Nee. Mijn voorkeur gaat zelfs uit naar poeder omdat je hier een stuk minder voor betaalt.
3. Meteen voor, tijdens, en na de training.

Lees ook dit even:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/essentiele-aminozuren-bcaa-wanneer-neem-waarom-47412/
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor je reply. Dat stukje heb ik inderdaad gelezen.
@1, in liquid amino's zitten ook alle EAA's, als ik me niet vergis?
@2, volgens jou zou ik dus beter pot BCAA poeder en pot EAA poeder kopen? of alleen EAA? (ben atm in cleanbulk)
@3 dacht ik al ja, thanks.
 
Ik weet zo niet uit mijn hoofd of alle liquid amino producten ook EAA's bevatten. Volgens mij zijn er ook liquid amino producten die alleen BCAA's bevatten.
Verder is een pot BCAA's én een pot EAA's niet nodig. EAA's bevatten namelijk ook BCAA's dus zouden eigenlijk ook in de cut gebruikt kunnen worden, maar in de cut zijn BCAA's een veel betere keuze aangezien EAA's een stuk duurder zijn.

Met andere woorden:
BCAA's in de cut, EAA's in de bulk.
 
Laatst bewerkt:
In de Liquid amino's van de tuinen zit per serving (30ml): (deze:http://www.detuinen.nl/precision-engineered-liquid-amino.html/)
L-Alanine 1,121mg
L-Arginine/L-Asparaginezuur 1,223mg
L-Aspartic Acid 655mg
L-Glutaminezuur 1,456mg
Glycine 3,394mg
*L-Histidine 131mg
L-Hydroxylysine 218mg
L-Hydroxyproline 1,791mg
*L-Isoleucine 175mg
*L-Leucine 378mg
*L-Lysine 480mg
*L-Methionine 131mg
*L-Fenylalaline 233mg
L-Proline 1,995mg
L-Serine 495mg
*L-Threonine 277mg
L-Tyrosine 87mg
*L-Valine 320mg

met * zijn de Essentiele aminozuren.
iets als:
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-poeder/body-fit-sportsnutrition/magic-eaa
bevat:
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-Valine 1000 mg
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 300 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 1500 mg
L-Histidine 1000 mg

zit van alles dus wel stukje meer in.
en voor 50doseringen betaal je 22euro,
bij liquid amino's betaal je 18euro voor 16servings, is zo'n pot EAA's toch wel stuk voordeliger idd.
Behalve dat er nog een aantal dingen in die liquid amino's zitten, zoals bv glutamine, maar de vraag is of je daar zoveel voordeel van gaat halen, denk het niet.
 
Laatst bewerkt:
Zal je echt geen significante gains op gaan leveren hoor. Ik zou gewoon lekker de Magic EAA van BodyenFitshop pakken, lekker goedkoop.. Maar de smaak is iets minder, zelf doe ik daarom 10 tot 15 gram dextrose (ook van B&F, heeft een smaakje) erbij, al is het maar omdat je het dan binnen krijgt.
 
  • Like
Waarderingen: jiep
Thanks voor je tips. Vind je EAA's echt een grote toevoeging aan je eet/supplementen-plan / gains toevoegen?
 
Wat understand je niet?
Dat was over de toevoeging glutamine in de liquid amino's.
Thanks voor je tips. Vind je EAA's echt een grote toevoeging aan je eet/supplementen-plan / gains toevoegen?
Mwa, als ik moest kiezen tussen whey en EAA's zou ik toch zeker voor de eerste gaan. Als je de knaken hebt zijn amino's wel een leuk extraatje.
 
Wat understand je niet?
ging over de overige, niet essentiële amino's in liquid amino's, die niet in EEA zit.
Maar vind jij het geen significante toevoeging?

@peanuthead, oke, thanks voor je hulp :) karma gegeven
 
Back
Naar boven