MuscleMeat

litteken

Bezoekers in dit topic

alexbadboy4life

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2006
Berichten
1.099
Waardering
235
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Ik heb aantal littekens op mijn hand, door een operatie na een openbotbreuk. En ook eentje in men gezicht, ik heb er wel is van gehoord dat er zalf is die blijkt te helpen anyone ?

:cool:
 
Gewoon geen créme erop, ik doe dat ook niet. Maar dat is natuurlijk elk zijn persoonlijke keuze...Ik draag de mijne volop tot ik sterf. Er zei iemand ooit "littekens vertellen het verhaal van een man"...en dat vind ik wel goed :) Scarred for life:hedbang::hedbang:
 
Laatst bewerkt:

meeste littekens blijven wit (licht roze), dus als je gaat zonnebanken komen je littekens nog harder door.

@ts: niks mis met littekens, leren mee leven. Al de zalfjes die zogezegd goed zijn daarvoor zijn geldverspilling.

Moest je toch een zalfje gevonden hebben dat werkt dan mag je het altijd zeggen, want heb zelf ook littekens.
 
Je hebt wel van die litteken crème Die in Nederland (kruidvat of zo) is gewoon een vitamine-E crème Staat me iets bij van een Duits middel dat in Nederland niet verkocht mocht worden. Maar volgens mij zijn die allemaal om ze te voorkomen dus om de huid te helpen met herstellen na een ongeluk of operatie. Als de littekens eenmaal gevormd zijn is er niet veel meer aan te doen behalve wegschuren (dermabrasie, wat niet altijd een perfect resultaat geeft maar ze in ieder geval wel vlakker maakt) of plastische chirurgie (waarschijnlijk ook alleen bij serieuze littekens).

Ik heb met die van mij leren leven (maar heb ze dan ook niet in mijn gezicht, dus dat scheelt)
 
Biodermal pcle creme.

Ik heb een groot litteken op mijn neus, maar door die creme zie je er bij mij gelukkig vrijwel niets meer van
 
Biodermal pcle creme.

Ik heb een groot litteken op mijn neus, maar door die creme zie je er bij mij gelukkig vrijwel niets meer van
je bent mooi met of zonder litteken patricia :eyebrow:
 
Ik heb toen ik 16 was een lies operatie gehad, nu heb ik 2 littekens boven mijn zaakje.





Nu lijkt het op een chinese olifant
 
Ik heb toen ik 16 was een lies operatie gehad, nu heb ik 2 littekens boven mijn zaakje.





Nu lijkt het op een chinese olifant
Ik heb striae bij me zaakje ???
 
Jelqing is a bitch
 
Ik heb toen ik 16 was een lies operatie gehad, nu heb ik 2 littekens boven mijn zaakje.

Nu lijkt het op een chinese olifant
Killy, hou je toch eens in. Je gaat toch niet zomaar zeggen dat je zon grote slurf hebt!
 
chinesen olifanten hebben een kleine slurf
 
elephant-ivory-fear_734392c.jpg

Ja joh, wat een klein lullig dingetje. Hij struikelt er niet eens over! Tssk!
 
Zie ik het nou goed??? hebben die olifanten tieten>?
 
ja man hoe moet het kalfje anders melk krijgen als ie net geboren is... dat zijn idd Afrikaanse, die hebbe grote slurf :3

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 11:32 ----------

omgg wil wel weten hoe olifante melk smaakt
 
Back
Naar boven