XXL Nutrition

litteken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben zelf net geopereerd en heb er 4 littekens door. Ik heb ''Dermatix'' gekocht. Wordt gebruikt door plastische chirurgen voor scar reduction. S'ochtends en s'avonds klein laagje erop smeren.

http://www.dermatix.nl/
 
Dermatix zoals scoobzor al zei is ideaal voor littekens. Word ook gebruikt bij brandwonden.
Enigste nadeel is dat een tube al redelijk wat geld kost.
 
Het ligt er ook vooral aan wat je lichaam er zelf mee doet. Bij sommigen genezen littekens heel mooi en zie je er na een jaar bijna niets meer van, terwijl het bij anderen een drama is.
Hiervan ben ik ervaringsdeskundige. Heb 2 gigantische littekens op mijn borst als gevolg van een operatie. Van alles geprobeerd: dermatix creme, siliconengel, siliconenpleisters, massagetherapie, lasertherapie. Maar ze zijn nog steeds vet groot een heel lelijk.

Jammer maar helaas :p
 
ok thx scoobzor

mja ik ben niet echt iemand dat er echt wakker van gaat liggen, littekens zijn herinneringe maar meestal niet de mooiste :D en boven men oog door voorhoofd steekt toch wel als ik in de spiegel kijk :mad:

is van zelf al stukje kleiner, in het begin dacht ik echt dit word een tony montana cara cicatriz :p:D
 
Bio-Oil, goed inwrijven.
 
ik wil zo'n verticale die over men rechteroog loopt :(
 
Back
Naar boven