MuscleMeat

Littekenweefsel door injecties

Bezoekers in dit topic

th0maz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Berichten
5.150
Waardering
11.964
Door de jaren heen heb ik zoveel littekenweefsel in mijn glutes verzameld dat ik onderhand een extra bil heb gekregen.

Heeft iemand tips om van deze zooi af te komen?

Ik rouleer spots regelmatig, maar 't lijkt erop dat het littekenweefsel maar niet weggaat.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Slinpins gebruiken en op andere plekken injecten. Delts, quads, chest, lats, triceps etc. Allemaal prima te doen met slinpin
 
Hoevaak pak je glutes per week?
Ik doet nu linker/rechter glute en linker/rechter schouder. Dus 1x in de 4 weken pak in één glute.

Ik ben te pussy voor quads geworden. Als je een keer zenuw raakt voel het alsof je heel lichaam in de fik staat. Wat een naar gevoel is dat zeg, jemig.

Slinpins gebruiken en op andere plekken injecten. Delts, quads, chest, lats, triceps etc. Allemaal prima te doen met slinpin
Subcutaan bedoel je dan? Neemt het dat niet trager op?


Zou eventueel wel handig zijn met cruisen, gezien het feit je dan toch niet veel gebruikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Subcutaan bedoel je dan? Neemt het dat niet trager op?


Zou eventueel wel handig zijn met cruisen, gezien het feit je dan toch niet veel gebruikt.
Nee gewoon IM, kan prima als je lean genoeg bent op al die spots.
 
Zou toch adviseren quadz weer een kans te geven.
Is mijn enige inject spot en ziet er niks van.
Al 2+jaar aant prikke.
Soms zenuw ewaja isniet anders.
 
Maar zoveel kan er toch niet in een slin pin? Of pin je dan elke dag tijdens blast?
1 ml per pin. ED prikken niet erg met slinpins. Soms doe ik in blast wel normale spuit
 
Zou toch adviseren quadz weer een kans te geven.
Is mijn enige inject spot en ziet er niks van.
Al 2+jaar aant prikke.
Soms zenuw ewaja isniet anders.
Jij prikt al 2 jaar op dezelfde plek en je ervaart geen littekenweefsel?
 
Zeker weten dat het littekenweefsel is en geen blubber?
 
Ik zou in zijn geheel overgaan op slinpins. Doe dat nu ook sinds een tijdje en het is echt de shit.
 
2ml spuiten met een 0.45x16mm naald, iets dikker dan een slinpin maar je kan wel een ml meer kwijt. Voor de rest, lats,triceps,side delts,front delts,biceps
 
Door de jaren heen heb ik zoveel littekenweefsel in mijn glutes verzameld dat ik onderhand een extra bil heb gekregen.

Heeft iemand tips om van deze zooi af te komen?

Ik rouleer spots regelmatig, maar 't lijkt erop dat het littekenweefsel maar niet weggaat.
Littekenweefsel is permanent.
 
Back
Naar boven