MuscleMeat

Live(13:45): WK 100m Sprint (1 bezoeker)

Wie gaat er winnen?

  • Vicaut

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bailey

    Stemmen: 0 0,0%
  • Collins

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dix

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lemaitre

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    17
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

rivelino

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
4.079
Waardering
73
Een eigen topic voor Thunderbolt. Gaat hij het weer doen? Ik denk eerlijk gezegd dat we binnen nu en anderhalfuur een nieuw wereldrecord gaan zien van hem!

Ben benieuwd:D

Deelnemerslijst:

210g9qv.png


Waar te LIVE zien?:

Nederland: Nederland 1
Belgie: Één(Sporza)
Verder natuurlijk te zien Eurosport

Live stream: http://nos.nl/sport/livestream/stream/91/
 
Laatst bewerkt:
LaneBibAthleteCountry2011PB1424[Link niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] FRA10.0710.072111[Link niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] ANT9.979.913941[Link niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] SKN10.059.9841073[Link niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] USA9.949.885588[Link niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] JAM9.889.586587[Link niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] JAM9.959.897589[Link niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] JAM9.909.788413[Link niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] FRA9.929.92

Een eigen topic voor Thunderbolt. Gaat hij het weer doen? Ik denk eerlijk gezegd dat we binnen nu en anderhalfuur een nieuw wereldrecord gaan zien van hem!

Ben benieuwd:D

laten we het hopen!
 
Vond het gisteren wel grappig; na 50m keek hij om zich heen, zag dat het goed zat en begon al met uitlopen.:) En dan nog 10,1 sec lopen.
 
is die poll eigenlijk nog nodig we weten al wie er gaat winnen
 
Vond het gisteren wel grappig; na 50m keek hij om zich heen, zag dat het goed zat en begon al met uitlopen.:) En dan nog 10,1 sec lopen.

Inderdaad. Dan zou je toch denken dat hij gewoon een hele seconde sneller kan? Ik teken straks voor 9.53:D

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 12:23 ----------

is die poll eigenlijk nog nodig we weten al wie er gaat winnen

Tenzij hij een valse start maakt. 2 jaar terug kwam hij ermee weg, nu niet meer. Maar laten we daar niet van uit gaan.

Denk dat Blake en Carter op gepaste afstand zullen volgen.
 
Ga er alvast voor zitten:D

Half DBB slaapt zeker nog?:roflol:
 
hoelaat is het nou? want op de site staat dat het nog heel lang duurt
of is het niet de finale wat nu gaat komen?
 
[Link niet meer beschikbaar]

20:45 Koreaanse tijd. Dat is dus over 10 minuten
 
Bolt, niveau van de finale is dit jaar vrij laag verder. Carter waarschijnlijk wel tweede en misschien dat Lemaitre voor een Europees succesje kan zorgen.
 
Ik verwacht een nieuw WR van Bold, ben benieuwd welke tijd hij op het bord gaat zetten.
 
Ik verwacht een nieuw WR van Bold, ben benieuwd welke tijd hij op het bord gaat zetten.

Is geen snelle baan, als hij hier een WR kan neerzetten zou het een sensatie zijn.
 
INNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

al zag je ze 1e ronde daar stopte die halverwege al en liep nogsteeds 10.11 geloof ik
 
hij gaat denk iets van 9.7x lopen

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 13:45 ----------

wat is dit nou weer
 
ik dacht het al, verdomme
 
Het wordt toch niet Bolt...
 
Niet ontspannen leek het, ging ook niet echt lekker zitten in zijn blokken.
 
WTF usain bolt DQ
 
10,08 en zilver. Tegenwind maar dan nog is het gewoon een finale van niks.
 
Back
Naar boven