AndroidHealthClinic

Live kijken naar de OS via internet

Bezoekers in dit topic

Steiner is ****ing goed bezig.
 
hoho, chigishev trouwens ook. Hopelijk pakt hij 210+ hierna.

edit: Chigishev is een monster.. jammer dat hij het altijd zo op safe speelt.. al snap ik het ook wel.
 
Laatst bewerkt:
Vond ik die kerel van gisteren toch iets straffer met zen 200 snatch bij -105
 
hoho, chigishev trouwens ook. Hopelijk pakt hij 210+ hierna.

edit: Chigishev is een monster.. jammer dat hij het altijd zo op safe speelt.. al snap ik het ook wel.

Hopelijk is chigishev zijn stoten nu wat beter.
Hij is echt een monster, heb hem al in levende lijve gezien en ksta ermee op foto en het verschil is redelijk groot moet ik zeggen ;)
 
Hehe, easy 240 :D
 
Chigishev gaat waarschijnlijk 240-245-250.. ik vrees dat dat niet genoeg is. Steiner gaat 260 doen!!!!
 
Chigishev zn second pull is ****ing snel :eek:
 
250 kg :roflol: Ik hoop dat ooit te kunne deadliften, zij gooien het boven hun kop.

edit: valt net men internet weg voor die mof :( Replay dan maar
 
Laatst bewerkt:
geweldig van Steiner!
 
Prachtig, wat een ontlading ook!
 
Amai 258 voor Steiner :eek:
Had ik niet gedacht
 
Wat is er eigenlijk gebeurd met de wereldrecord houder Hossein REZAZADEH?
 
Prachtige finale. Rezazadeh's afwezigheid was een gemis maar kwam de spanning wel ten goede.
 
Wat is er eigenlijk gebeurd met de wereldrecord houder Hossein REZAZADEH?

Had vorig jaar voor het WK een accident met een auto en kon niet meedoen aan het WK daardoor.
En nu zou hij niet herstelt zijn, hij mag van de dokter niet meer heffen zeggen ze en is gestopt.
Ik denk dat hij voelde dat hij niet meer kon winnen en niet wou afgaan.
 
Heeft zich teruggetrokken vanwege slechte vorm.

Had vorig jaar voor het WK een accident met een auto en kon niet meedoen aan het WK daardoor.
En nu zou hij niet herstelt zijn, hij mag van de dokter niet meer heffen zeggen ze en is gestopt.
Ik denk dat hij voelde dat hij niet meer kon winnen en niet wou afgaan.

Ah thx. Nou ja, ik denk altijd positief; het vereist ook moed om je levenshobby/sport op te geven op medisch advies.
 
Back
Naar boven