AndroidHealthClinic

Live kijken naar de OS via internet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi, want morgen kan ik niet kijken hoho.
 
Yeah, straks om 13.00 uur de mannen tot 85 kg :rocker:
 
Ik ben er weer klaar voor :D

Paar uur geleden was die chineze dame ook weer oppermachtig.
 
Jesaja was aan de beurt :D
 
Er loopt ook zo´n opa met een stok van Kazachstan :roflol:
 
Haha prachtig om te zien hoe die chinees alsnog die 214 ownde.
 
ja waarom werd die eerste beurt afgekeurt van hem jesaja ??? hoe dan ook we waren getuige van een zeeeer vette wedstrijd weer :P wanneer is de volgende wedstrijd ?
 
ja, was spannend, topsport van de bovenste plank :D
 
die werd afgekeurd vanwege het nadrukken met de linkerarm maxiation
 
die werd afgekeurd vanwege het nadrukken met de linkerarm maxiation

Whinen uit de hoek van Rybakov volgens mij.. maar zijn(Rybakov) 2de attempt was ook niet 100% clean.
 
Laatst bewerkt:
die werd afgekeurd vanwege het nadrukken met de linkerarm maxiation

Inderdaad, maar ik vond het nadrukken van Rybakou meer, vooral bij zijn 204.
Ik was verwondert dat er niemand rood gaf bij de Chinees, maar achteraf toch nog afgekeurd
 
Die press-out regel moeten ze gewoon wegdoen :)
 
Dabaya heeft onlangs brons gehaald in de -69kg klasse...is dat boven of onder zijn verwachtingen?
 
oooh ik wist niet dat dat niet mocht... dit is eigelik de eerste keer dat ik gewichtheffen een keertje volg.. dus heb er amper verstand van.. maar vind het heel vet om te zien
 
Dabaya heeft onlangs brons gehaald in de -69kg klasse...is dat boven of onder zijn verwachtingen?

Hij had zilver. Ik denk, maar dat weet ik niet zeker want ik heet geen dabaya, dat hij er vrij tevreden mee is.
 
Er is altijd een 2de jury aanwezig, en deze 2de jury heeft de laatste beslissing. En deze hebben dan ook het niet goed gekeurd, mede door de Wit Russen want die waren aan het reclameren.
De 2e beurt van de Wit rus was echt naduwen, terwijl de chineens ff doorzakte en terug duwde vind ik veel minder erg.
 
Wanneer is er weer gewichtheffen?
 
Back
Naar boven