MuscleMeat

live "mr-olympia" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

denk je dat die kerel het hele weekend gaat blijven rondlopen met die camera ofzo? :D het zal daar nu wel iets van 4-5u (namiddag) zijn, zijn werkdag zit erop.

edit: jaja die 24/7.. gewoon om volk te lokken. hoe kan nu iemand 24/7 blijven filmen, die batterij houdt het niet eens zo lang.
 
dat is mijn probleem niet,filmen moet die :D
 
hij kan toch wel tenminste iets zeggen als hij de kijkers in de stteek laat,het zal wel met iets anders te maken hebben
 
Ik wil alleen de echte show zien, wanneer is die er percies? Toch zaterdag avond om half vier, of zondag morgen.
 
zondag nacht, 03.30 uur.
 
replays doen het ook niet
 
ja binnen +- 5 u is het prejudging en 24 u later is de O zelf
 
niemand online, verbinding is perfect. Victor ziet er goed uit. Ronnie heeft zich kaal geschoren, is wat nerveus maar dit gaat echt spannend worden. Jay ook heel goed. maar tot nu toe vind Victor er echt uitspringen
 
Laatst bewerkt:
Wolf ziet er fantastisch uit...

Het wachten is op Ronnie en Jay... nog 4 te gaan
 
Lights out from Ronnie.... :D
 
Ronnie weer kaal :D
 
Victor ziet er idioot goed uit!! Kwaliteit van de stream vind ik niet goed geneog om een heel goed oordeel te geven. Maar als Ronnie fan moet ik hem toch aan Ronnie geven haha. Niet heel erg subjectief dus
 
Ronnie is way offfff... valt me erg tegen!!! Links is echt naar de klote... Komt echt heel duidelijk naar voren. Ronnie zal iig geen mr O worden gezien vandaag

Vind Wolf ook errrgg goed. Martinez ziet er ook top uit, nr1!! Doet niet onder voor massa tov Cutler.

Vind ruhl ook behoorlijk verbeterd...
 
heb het gemist,nu is er weeral niks te zien :mad:
 
godzijdank dat Ronnie weer kaal is, dat haar stond hem echt niet.
 
niemand online, verbinding is perfect. Victor ziet er goed uit. Ronnie heeft zich kaal geschoren, is wat nerveus maar dit gaat echt spannend worden. Jay ook heel goed. maar tot nu toe vind Victor er echt uitspringen

Lights out. game over voor Big Ron ofniet lahcen_butler?
 
de cameraman is wakker,staat net op uit bed ,lol
 
Back
Naar boven