XXL Nutrition

Live News Topic

Bezoekers in dit topic

Heb ik na 6 weken niet gedronken te hebben toch maar een fles wijn opengetrokken want WWII...

... gebeurt het niet!



Muh gainz!!
 
Kheb geen idee wat je bedoeld. Kvoel me lichtelijk retarded op t moment.
Ben aardig gesloopt to be honest. Heb echt een compleet slopende dag achter de rug. 11:00 begonnen, 23:00 klaar. Helemaal volgeboekt. 'S avonds dubbele tafels. Heb zelfs geen pauze kunnen nemen. Nu een paar wijntjes erin en voel me op z'n minst gezegd geleefd. 12 uur zonder pauze, slechts 3x snel een halve peuk kunnen roken en dan weer door rammen.

Sinds eergister hebben ze hier een nieuwe kaart maar ik werk hier nog slechts maar 1 dag in de week, op de zaterdag, drukste dag van de week. In de keuken sta je t liefst meerdere dagen achter elkaar zodat je het voor jezelf goed achterlaat en weet wat er is, wat er mist, waar alles staat, etc. Nu sta ik relatief blind omdat ik geen tijd heb om alles te controleren. En dan blijkt de MEP (mise en place lijst) opeens niet correct te zijn ingevuld en heb je opeens blijkbaar niet goed risotto (en andere shit). Fuckersssss.

Lunch ging goed, diner ging ik helemaal nat. Kreeg wel nog lief berichtje van de chef.
Screenshot_20240414_012536_WhatsApp.jpg


Morgen weer naar m'n andere plek waar ik zelf de chef ben. Dag 6 deze week.
 
Even voor een millie 200 kruisrakketten afvuren waar er 3 van landen in een aardappeveld..
ok
 
Ben aardig gesloopt to be honest. Heb echt een compleet slopende dag achter de rug. 11:00 begonnen, 23:00 klaar. Helemaal volgeboekt. 'S avonds dubbele tafels. Heb zelfs geen pauze kunnen nemen. Nu een paar wijntjes erin en voel me op z'n minst gezegd geleefd. 12 uur zonder pauze, slechts 3x snel een halve peuk kunnen roken en dan weer door rammen.

Sinds eergister hebben ze hier een nieuwe kaart maar ik werk hier nog slechts maar 1 dag in de week, op de zaterdag, drukste dag van de week. In de keuken sta je t liefst meerdere dagen achter elkaar zodat je het voor jezelf goed achterlaat en weet wat er is, wat er mist, waar alles staat, etc. Nu sta ik relatief blind omdat ik geen tijd heb om alles te controleren. En dan blijkt de MEP (mise en place lijst) opeens niet correct te zijn ingevuld en heb je opeens blijkbaar niet goed risotto (en andere shit). Fuckersssss.

Lunch ging goed, diner ging ik helemaal nat. Kreeg wel nog lief berichtje van de chef.
Bekijk bijlage 622072

Morgen weer naar m'n andere plek waar ik zelf de chef ben. Dag 6 deze week.
Jij bent onze über sklave.
 
Ik denk dat men de situatie verkeerd inschat in wat er zojuist gedaan is door Iran.

Was het doel om Israël veel schade te berokkenen? Is Iran hier gigantisch hard in gefaald? Ik denk zeer zeker dat dat niet het geval was.

Waarom lanceren ze tientallen/honderd drones, lanceren ze tientallen kruisrakketen EN lanceren ze enkele ballistische raketten?

Vragen
Wat waren de doelen?
Welke doelen zijn er geraakt?
Wat is er neergehaald door Israël?
Wat is de doeltreffendheid per type projectiel?
Wat voor ballistische raketten zijn er gebruikt?
Hoe doeltreffend waren die?
Wat was hun lading?
Wat was hun target?

Ik denk dat dit een test op de Israelische luchtverdedigings capaciteit is. Ze swarmen met drones en kruisrakketen EN vuren enkele ballistische raketten af. Zoeken naar zwakheden in de verdediging. Hoeveel projectielen kan Israël tegelijk aan? ZEER bruikbare data voor Iran die ze normaliter niet hadden kunnen verkrijgen. Maar nu is er plotseling een 'excuus' voor een 'tegenaanval'.

Ballistische raketten kunnen immers kernkoppen dragen.. het massaal afvuren van drones en kruisraketten is dan slechts bedoeld om de verdediging te swarmen en overwelmen. Met als boodschap: we weten dat jullie nukes hebben, maar wij hebben die ook en weten nu hoe we jullie verdediging kunnen penetreren.

Die boodschap is veel dreigender dan wat hardtargets opblazen.
 
WW3 here we come.

Volgende DBB meet aan het front boys, wanneer datum prikken?

 
WW3 here we come.

Volgende DBB meet aan het front boys, wanneer datum prikken?

Doe maar op de eerste dag. De helft zal het wapen schoonmaken niet overleven. Freindly fire :heart: de oplossing voor alle geschillen.
 
Ik denk dat men de situatie verkeerd inschat in wat er zojuist gedaan is door Iran.

Was het doel om Israël veel schade te berokkenen? Is Iran hier gigantisch hard in gefaald? Ik denk zeer zeker dat dat niet het geval was.

Waarom lanceren ze tientallen/honderd drones, lanceren ze tientallen kruisrakketen EN lanceren ze enkele ballistische raketten?

Vragen
Wat waren de doelen?
Welke doelen zijn er geraakt?
Wat is er neergehaald door Israël?
Wat is de doeltreffendheid per type projectiel?
Wat voor ballistische raketten zijn er gebruikt?
Hoe doeltreffend waren die?
Wat was hun lading?
Wat was hun target?

Ik denk dat dit een test op de Israelische luchtverdedigings capaciteit is. Ze swarmen met drones en kruisrakketen EN vuren enkele ballistische raketten af. Zoeken naar zwakheden in de verdediging. Hoeveel projectielen kan Israël tegelijk aan? ZEER bruikbare data voor Iran die ze normaliter niet hadden kunnen verkrijgen. Maar nu is er plotseling een 'excuus' voor een 'tegenaanval'.

Ballistische raketten kunnen immers kernkoppen dragen.. het massaal afvuren van drones en kruisraketten is dan slechts bedoeld om de verdediging te swarmen en overwelmen. Met als boodschap: we weten dat jullie nukes hebben, maar wij hebben die ook en weten nu hoe we jullie verdediging kunnen penetreren.

Die boodschap is veel dreigender dan wat hardtargets opblazen.
Veel te danken aan Amerika.
 
Ik denk dat men de situatie verkeerd inschat in wat er zojuist gedaan is door Iran.

Was het doel om Israël veel schade te berokkenen? Is Iran hier gigantisch hard in gefaald? Ik denk zeer zeker dat dat niet het geval was.

Waarom lanceren ze tientallen/honderd drones, lanceren ze tientallen kruisrakketen EN lanceren ze enkele ballistische raketten?

Vragen
Wat waren de doelen?
Welke doelen zijn er geraakt?
Wat is er neergehaald door Israël?
Wat is de doeltreffendheid per type projectiel?
Wat voor ballistische raketten zijn er gebruikt?
Hoe doeltreffend waren die?
Wat was hun lading?
Wat was hun target?

Ik denk dat dit een test op de Israelische luchtverdedigings capaciteit is. Ze swarmen met drones en kruisrakketen EN vuren enkele ballistische raketten af. Zoeken naar zwakheden in de verdediging. Hoeveel projectielen kan Israël tegelijk aan? ZEER bruikbare data voor Iran die ze normaliter niet hadden kunnen verkrijgen. Maar nu is er plotseling een 'excuus' voor een 'tegenaanval'.

Ballistische raketten kunnen immers kernkoppen dragen.. het massaal afvuren van drones en kruisraketten is dan slechts bedoeld om de verdediging te swarmen en overwelmen. Met als boodschap: we weten dat jullie nukes hebben, maar wij hebben die ook en weten nu hoe we jullie verdediging kunnen penetreren.

Die boodschap is veel dreigender dan wat hardtargets opblazen.
Denk het niet. De technogab is sinds de eerste golfoorlog (die toen al gigiantisch bleek te zijn) alleen nog maar gegroeid.
 
Niet live meer maar toch



After the attack, in the suburb close to Cabramatta, a furious mob of around 2000 people swarmed near the church with riots breaking out and police struggling to maintain order.

Police said the boy had serious hand injuries amid rumours his finger was cut off during the melee. Officers had to barricade themselves inside the church with the boy for several hours as the violence continued outside.

A number of police officers were injured after being hurt during the unrest.

Police have said none of the injuries sustained by any of the four victims were life-threatening.

Crowds also formed at Liverpool Hospital after at least some of those injured at the church were taken there for treatment.

It is understood the hospital went into lockdown as a result.

During the Covid pandemic, Bishop Mar Mari gained notoriety for comments where he criticised both lockdowns and vaccines
Ohja kwam me al bekend voor, sympathieke man.

Zou ook dingen over ene profeet hebben gezegd, wat het (uitgesproken) motief voor deze aanval zou (kunnen) zijn.
 
Niet live meer maar toch





Ohja kwam me al bekend voor, sympathieke man.

Zou ook dingen over ene profeet hebben gezegd, wat het (uitgesproken) motief voor deze aanval zou (kunnen) zijn.
Eerder al die steekpartij die geen terreur was en waar de dader geen moslim was, itt wat geroepen werd. Nu is het een 16-jarig jongen, zestien, die wel meent vanuit de Islam te moeten doen.

 
Eerder al die steekpartij die geen terreur was en waar de dader geen moslim was, itt wat geroepen werd. Nu is het een 16-jarig jongen, zestien, die wel meent vanuit de Islam te moeten doen.

Een bekende van de politie. Niet bekend of hij ook wekelijks naar de moskee ging.
Is het dan een terrorist of gewoon een crimineel sukkeltje van 16?
Ik zou hem niet teveel eer geven.
Wat wel zal werken is de ouders ook straffen, wegens onvoldoende toezicht houden en het wapen bezit van deze minderjarige.
 
Een bekende van de politie. Niet bekend of hij ook wekelijks naar de moskee ging.
Is het dan een terrorist of gewoon een crimineel sukkeltje van 16?
Ik zou hem niet teveel eer geven.
Eens, Ronn.

Daarom hield ik ook een slag om de arm, dit lijkt meer een probleem op zoek naar een aanleiding. Het had ook iets anders kunnen zijn.
Wat wel zal werken is de ouders ook straffen, wegens onvoldoende toezicht houden en het wapen bezit van deze minderjarige.
Geen idee of zoiets op zo'n leeftijd nog werkt. Misschien hebben die ouders meer aan ondersteuning.
 
Eens, Ronn.

Daarom hield ik ook een slag om de arm, dit lijkt meer een probleem op zoek naar een aanleiding. Het had ook iets anders kunnen zijn.

Geen idee of zoiets op zo'n leeftijd nog werkt. Misschien hebben die ouders meer aan ondersteuning.
Die ouders hadden eerder zelf actie moeten ondernemen toen ze in de gaten kregen dat het mis ging. Ze waren vast ook bekend met het feit dat hij als 16 jarige misschien al als 15 jarige een bekende van de politie was.
Ouders weten her over algemeen wel dat hun spruitje een lastig kindje is op school in de buurt etc etc.
En we moeten ergens beginnen met het voldoende straffen, er moet ook een stuk vergelding in de straf worden opgenomen.

Vind het ook prima als de familie het verblijf en de behandeling gaat betalen. Ook in Nederland. Kunnen de salarissen voor gevangenis personeel ook omhoog en is dat persooneelsprobleem ook opgelost.
Men verwacht tegenwoordig ook wat als je je ouders naar een verzorgingshuis brengt. Dus zo vreemd hoeft het niet te zijn.
 
Back
Naar boven