Fitness Seller

Sticky Live News Topic

  • Topic starter mat
  • Startdatum
  • Reacties 7K
  • Weergaven 223K
  • Volgers 92

Bezoekers in dit topic

Gloednieuw zwembad Kortrijk in lichterlaaie

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

Het gloednieuwe zwembad van Kortrijk aan het Nelson Mandelaplein, dat dit weekend zou geopend worden, staat in lichterlaaie. De brandweer is massaal aanwezig. Meer info ontbreekt voorlopig.

Normaal gezien mochten buurtbewoners en een aantal scholieren woendag als eersten de, met 160 meter, langste wildwaterbaan van ons land, de vijf glijbanen en de rest van het zwembad uittesten. Met de krokusvakantie die voor de deur staat, verwachtte men er een overrompeling.
Nelson Mandelaplein :roflol:

 
Hoe steek je nu een zwembad in de fik? :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Hoe steek je nu een zwembad in de fik? :roflol:
Door het te vullen met brandstof of drank.
Water is trouwens helemaal niet per se een blusmiddel; er zijn zelfs stoffen die ontbranden in water (moet weer denken aan het scheikunde experiment op de middelbare school waarbij de docent een blokje natrium in het water flikkert). Water doet het ook goed bij een elektriciteitsbrand.

Maar even serieus: die polyester glijbanen willen wel. Houten saunacabines doen het ook altijd goed. Kleedhokjes e.d. zijn vaak ook van hout. Maar ik ben het met je eens, het is natuurlijk vrij frappant wat deze brand heeft veroorzaakt, maar sommige mensen zijn ook zo achterlijk om zelfs bij een tankstation een peukje op te steken.
 
  • Like
Waarderingen: mat
euh... me vraag was liturgisch :$
 
That makes sense. Ik snapte al niet wat er liturgisch aan was, maar heb nog nooit iemand die twee woorden door elkaar horen halen. :roflol:
Zo retorisch vind ik vraag overigens niet. Een retorisch vraag is immers een vraag (of eigenlijk meer mededeling in de vorm van) waar je geen antwoord op verwacht en het antwoord doorgaans vanzelfsprekend is, bijvoorbeeld: "Wie wil er nou niet buff en sterk worden?". Enkel bijdehandjes antwoorden dan "ikke!". In dit geval is het helemaal geen ja/niet- of wel/niet-vraag waarop het antwoord vanzelfsprekend is. mat : hoe zou jij dan een zwembad in de fik steken? :P
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik zou jou naar het zwembad lokken waar alles vol hangt met spelfouten en verkeerde zinsconstructies tot de boel in de fik vliegt door je smeulende hersens :)


Ja.
Haha. Dan zou ik mezelf verdrinken. :roflol:
Wat bedoel je trouwens precies met 'liturgisch'? Ik snap 'm niet.

liturgisch
bijv.naamw.
Betrekking hebbend op, volgens de liturgie (eredienst)
Naar kerkgebruik
 
  • Like
Waarderingen: mat
Haha. Dan zou ik mezelf verdrinken. :roflol:
Wat bedoel je trouwens precies met 'liturgisch'? Ik snap 'm niet.

liturgisch
bijv.naamw.
Betrekking hebbend op, volgens de liturgie (eredienst)
Naar kerkgebruik

mat ging toen hij nog jong was graag naar de kerk.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Justin Trudeau is Canada's prime minister. He won a majority government in 2015 on a platform of transparency, gender equality and a commitment to reconciliation with Canada's indigenous peoples.

Correctie: Equality of outcome

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi66.tinypic.com%2Fsglgyo.gif
 
Haha. Dan zou ik mezelf verdrinken. :roflol:
Wat bedoel je trouwens precies met 'liturgisch'? Ik snap 'm niet.

liturgisch
bijv.naamw.
Betrekking hebbend op, volgens de liturgie (eredienst)
Naar kerkgebruik
bruh... :p
 
Back
Naar boven