MuscleMeat

Sticky Live News Topic

  • Topic starter mat
  • Startdatum
  • Reacties 7K
  • Weergaven 223K
  • Volgers 92

Bezoekers in dit topic

#prayforsrilanka en de vlag een dag halfstok en dan maar weer wachten op de volgende aanslag.

naar welke god moeten we bidden dan?
de god die hier verantwoordelijk voor is of de god die toekeek en niets deed om het te stoppen?
 
naar welke god moeten we bidden dan?
de god die hier verantwoordelijk voor is of de god die toekeek en niets deed om het te stoppen?
Beetje lastig hè voor de man om het te stoppen aangezien hij vandaag pas opstaat?
 
naar welke god moeten we bidden dan?
de god die hier verantwoordelijk voor is of de god die toekeek en niets deed om het te stoppen?
Odin, die weet hier wel raad mee.
 
Kwam toevallig een werkstuk tegen wat ik in de 3de van de middelbare school gemaakt had 'geweld tegen christenen in moslim landen'

Mooie verhalen over bvb meisjes die levend achter auto's gesleept worden tot ze dood zijn.
 
Kwam toevallig een werkstuk tegen wat ik in de 3de van de middelbare school gemaakt had 'geweld tegen christenen in moslim landen'

Mooie verhalen over bvb meisjes die levend achter auto's gesleept worden tot ze dood zijn.
Mooie verhalen :roflol:
 
naar welke god moeten we bidden dan?
de god die hier verantwoordelijk voor is of de god die toekeek en niets deed om het te stoppen?

Maakt niet uit.
Er zal straks weer iemand iets roepen in de trant van: we moeten nu samen één zijn. Liefde overwint alles.

(Behalve van khalashnikovs of bomgordels)
 
Kwam toevallig een werkstuk tegen wat ik in de 3de van de middelbare school gemaakt had 'geweld tegen christenen in moslim landen'

Mooie verhalen over bvb meisjes die levend achter auto's gesleept worden tot ze dood zijn.
O ja erg mooi ja
 
Dan zit je aan de ontbijttafel te genieten van lokale lekkernijen, blazen ze het hotel op.

“Zelfmoordterrorist Sri Lanka wachtte rustig op buffet”
Een explosie in een van de hotels in Sri Lanka die zondag het doelwit van terreuraanslagen waren, werd gepleegd door een zelfmoordterrorist die eerst geduldig op zijn beurt voor het paasontbijtbuffet wachtte.

De man, die de avond ervoor een kamer in het Cinnamon Grand hotel had genomen, stond met een bord in de hand. Op het moment dat hij zou worden bediend in het overvolle restaurant liet hij de explosieven afgaan, zei een manager van het hotel.

Het restaurant kende zondag een van de drukste dagen van het jaar. “Het was half negen en het was druk. Er waren veel families.”
Ik zei het nog. :emo:
 
Wat is jou kijk op Brutushakt?
Algemeen genomen zeer positief. Ik help Arminius met diverse vraagstukken omtrent "seks" en voortplanting in het algemeen. Niet alleen de menselijke variant maar ook dieren onderling etc zo hebben wij recentelijk de bevruchting van een Duitse herdershond live mogen volgen via een spycam van een lokale fokker. Arminius is weliswaar minder onderlegd op het gebied van bevruchten als dat ik ben maar hij weet al heel wat inmiddels hoor.

Ik ben ook niet voor niets de grootste exporteur van semen.
 
Syndroom van Down met een vleugje syfilis.
Neen, foutief en ook geen Bovine Spongiforme Encefalopathie want dat heb jij al.
Je lijkt mij een bijzonder slechte neger
 
Back
Naar boven