MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet waar de wereld naartoe gaat. In mijn ogen raken we steeds meer ons geduld kwijt en verliezen we het vermogen om naar de mening van anderen te luisteren en respect te tonen. Dit leidt tot chaos in de hele wereld. Ongeacht welke relegie je aanhangt, zouden we elkaar moeten respecteren – dat is de eerste les van elke religie. Misschien ben ik verkeerd of onrealistisch, maar verandering moet van binnenuit beginnen. We kunnen de hele wereld niet veranderen, maar we kunnen wel onszelf veranderen. Tenminste, ik probeer naar ieders mening te luisteren en respect te tonen.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Haha
Waarderingen: WLB
Ik weet niet waar de wereld naartoe gaat. In mijn ogen raken we steeds meer ons geduld kwijt en verliezen we het vermogen om naar de mening van anderen te luisteren en respect te tonen. Dit leidt tot chaos in de hele wereld. Ongeacht welke relegie je aanhangt, zouden we elkaar moeten respecteren – dat is de eerste les van elke religie. Misschien ben ik verkeerd of onrealistisch, maar verandering moet van binnenuit beginnen. We kunnen de hele wereld niet veranderen, maar we kunnen wel onszelf veranderen. Tenminste, ik probeer naar ieders mening te luisteren en respect te tonen.
Wat was het originele bericht?

God is dood man. Religie is drugs. Maak je medemensen afhankelijk van jouw product of dienst.
Goeie handel :thumb:

Waarom reageren op nieuw forumlid, die niet eens meer online is geweest :lol:
(heeft ook totaal niets met live news topic te maken)

Wel live nieuws !

Waarom reageren op nieuw forumlid, die niet eens meer online is geweest :lol:
(heeft ook totaal niets met live news topic te maken)

Wel live nieuws !

Man man man
Fucking retards.

Denk eerder dat ze zelf op hum smartphone op TikTok oid zaten, ipv opletten.
Zat rustig binnen met zijn broer, en de hond kickt de deur in en hij gaat direct naar buiten. Mag aannemen dat in Vlaanderen de buitendeur ook van binnen naar buiten opent.
Hoe komt de hond dan binnen ?
Delano is zelf naar buiten gelopen en heeft de tuindeur voor de hond geopend, en wij zaten binnen op Tik Tok

Denk eerder dat ze zelf op hum smartphone op TikTok oid zaten, ipv opletten.
Zat rustig binnen met zijn broer, en de hond kickt de deur in en hij gaat direct naar buiten. Mag aannemen dat in Vlaanderen de buitendeur ook van binnen naar buiten opent.
Hoe komt de hond dan binnen ?
Delano is zelf naar buiten gelopen en heeft de tuindeur voor de hond geopend, en wij zaten binnen op Tik Tok
Facebook... Facebook zaten ze.
Maar het zal je als ouders overkomen, dat vergeef je jezelf niet. Trieste geschiedenis.

Slecht ouderschap heeft gevolgen.

Daarom doe je deuren op slot en hang je de sleutel ergens waar het kind niet bijkan. Gevaarlijke stoffen achter slot en grendel met de sleutel op een plek waar ie niet bijkan. Niets aan het toeval overlaten.

Die kleine van ons snapt inmiddels al hoe hij met een sleutel een deur van het slot kan draaien en vervolgens open kan doen.

Deurklink 90 graden draaien zodat ie omhoog staat biedt ook geen garanties. Na een dag of 2 zagen we onze kleine opeens een krukje naar de deur tillen, ging erop staan zodat ie alsnog bij de hendel kon, voila, deur open.

En dan komt er een krantenartikel van een vader die zijn poot brak bij een bluspoging een klein brandje en vervolgens samen met zijn zoontje omkomt omdat het kindje de buitendeur niet kon ontgrendelen.

Maar je voordeur op slot en de sleutel buiten bereik en zicht van je kinderen bewaren is gevaarlijk?
Niet perse, maar een voordeur je van binnenuit moet openen met een sleutel heeft niet mijn voorkeur. Zeker niet het type waar mijn huis mee was opgeleverd, als je daar de sleutel aan de buitenkant was vergeten je de van binnen de deur vergrendelde kon je hem niet meer van het slot halen.

Mijn buurman had zich zo ooit opgesloten, hij kon via de achterdeur nog wel de tuin in, maat de sleutel van zijn tuinhek zat ook aan de buitenkant van zijn voordeur. :D

Slecht ouderschap heeft gevolgen.

Daarom doe je deuren op slot en hang je de sleutel ergens waar het kind niet bijkan. Gevaarlijke stoffen achter slot en grendel met de sleutel op een plek waar ie niet bijkan. Niets aan het toeval overlaten.

Die kleine van ons snapt inmiddels al hoe hij met een sleutel een deur van het slot kan draaien en vervolgens open kan doen.

Deurklink 90 graden draaien zodat ie omhoog staat biedt ook geen garanties. Na een dag of 2 zagen we onze kleine opeens een krukje naar de deur tillen, ging erop staan zodat ie alsnog bij de hendel kon, voila, deur open.
Het zijn dan ook vertragende middelen, maar zoals je zegt zagen jullie het, dus zaten jullie niet op TikTok.
Bij mij krijg je de achterdeur niet 1-2-3 open, of een kleine moet er aan gaan hangen. dan valt ie, huilen en ben je gewaarschuwd.

UEFA start onderzoek naar 'wolvengroet' Turkse verdediger Demiral - https://nos.nl/l/2527213

Ik begrijp je wel. Maar blijf dan ook in Turkije. Het mag hier niet.

Gruss dich, Zikke zakke zikke zakke, Zieg .... !

Bij een Israëlische luchtaanval op een humanitaire zone bij Khan Younis in Gaza zijn minstens 71 Palestijnen omgekomen. Dat meldt het lokale ministerie van Gezondheid, dat onder controle staat van Hamas. Minstens 289 personen zouden gewond zijn geraakt.
Israël zegt dat de aanval was gericht tegen Mohammed Deif, de leider van de militaire tak van Hamas. Volgens Israël was hij in Al Mawasi. Het Israëlische leger heeft nog niet gemeld of Deif is omgekomen bij de aanval. Hamas kan tegenover Reuters niet bevestigen dat Deif in het gebied aanwezig was.

Back
Naar boven