AndroidHealthClinic

Live News Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Omdat hij voor mij niet bestaat, kan hij toch geen macht over mij hebben.
De grappen makers doen als of de profeet bestaat, die zitten op het nivo van de extremisten.
En geven daardoor ook een excuus om op te treden.
Doe als of hij bestaat, en gedraag je er na. Of doe alsof hij niet bestaat en ga dan ook niet dom lopen beledigen.
Hier gaat het er niet om of hij voor jou bestaat, maar of degene die er voor dood is bereid te gaan denkt dat hij bestaat.

en als je denkt dat hij niet bestaat, waarom het beledigen van iets denkbeeldigs verbieden?
 
Waarom denken mensen nog de dialoog aan te kunnen gaan over dit onderwerp.
 
Omdat het niets oplevert, en zij hebben er last van. Zij kunnen er niet mee omgaan. Wij toch wel met die domme tekeningen. Nou dan, dan komen we ze toch een stukje tegemoet.

Laat justitie zorgen dat ze niet aan wapens kunnen komen. Los de criminaliteit op. Zorg dat vrouwen ongestoord over straat kunnen lopen. Er zijn wel belangrijker dingen dan tekeningen.

Wilders vind dit leuk, koren op zijn molen. Maar van mij mag die indo met zijn oostblok wijf ook optieven uit de politiek, het zijn allemaal rookgordijnen en zelfverheerlijking. Hij heeft in 20jaar nog niks, niets, voor elkaar gekregen, ja populair doen.
 
Waarom denken mensen nog de dialoog aan te kunnen gaan over dit onderwerp.
Omdat ik zo ron zijn nodige aandacht kan geven en tegelijkertijd mijn westers superieuriteit kan tonen :rolleyes:
 
Even een throwback van 2016. Misschien de laatste keer dat we zo hebben kunnen genieten.

 
Als er een verbod komt op het beledingen van een religie kunnen we net zo goed stoppen.

Mag toch verdomme hopen dat zo'n wet never nooit maar enige kans krijgt om doorgevoerd te worden.





Allah en Mohammed mogen mijn harige zak zuigen.
 
Als er een verbod komt op het beledingen van een religie kunnen we net zo goed stoppen.

Mag toch verdomme hopen dat zo'n wet never nooit maar enige kans krijgt om doorgevoerd te worden.





Allah en Mohammed mogen mijn harige zak zuigen.

U is homo ? Dat vind ik dan weer ranzig.
Als er een verbod komt op het beledigen van homoseksualiteit, kunnen we net zo goed stoppen.
Homo ? Dan nog liever met Allah, Mohamed en 77 maagden op een onbewoond eiland.
 
U is homo ? Dat vind ik dan weer ranzig.
Als er een verbod komt op het beledigen van homoseksualiteit, kunnen we net zo goed stoppen.
Homo ? Dan nog liever met Allah, Mohamed en 77 maagden op een onbewoond eiland.

Ik ben hetero, maar aangezien Allah en Mohamed niet bestaan zit ik goed.
En als je nohomo zegt mag alles.
Heb je een probleem met homosexualiteit?

Je mag homo's beledigen. De vraag is waarom zou je.
Homo's doen niemand kwaad, religie wel.

Ik vind dat je alles en iedereen moet kunnen beledigen, een religie al helemaal.
 
Als er een verbod komt op het beledingen van een religie kunnen we net zo goed stoppen.

Mag toch verdomme hopen dat zo'n wet never nooit maar enige kans krijgt om doorgevoerd te worden.





Allah en Mohammed mogen mijn harige zak zuigen.
Ik moet je teleurstellen, Mo valt alleen op minderjarige meisjes. Het liefst van een jaartje of 6.
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
U is homo ? Dat vind ik dan weer ranzig.
Als er een verbod komt op het beledigen van homoseksualiteit, kunnen we net zo goed stoppen.
Homo ? Dan nog liever met Allah, Mohamed en 77 maagden op een onbewoond eiland.
Het zijn er 72, Witte Druif! (Dat ook 70 en 77 weleens genoemd worden is niet de grap hier)

Je mag van homoseksuelen alles vinden, dat je dat ranzig vindt of sterk afwijst kan meer over jou zeggen dan over hen.

Het punt is dat je er cartoons over moet mogen maken die als beledigend kunnen worden ervaren. Geen lange tenen beleid!
 
Van mij mag het ook strafbaar gesteld worden !
Het beledigen brengt ons niets. En zij hebben er blijkbaar véél last van. Dus waarom zou je?
Wat levert het ons op ?
Koekoek.

Lekker vrijheid van meningsuiting indammen, wat kan er misgaan.
 
Van mij mag het ook strafbaar gesteld worden !
Het beledigen brengt ons niets. En zij hebben er blijkbaar véél last van. Dus waarom zou je?
Wat levert het ons op ?
Waarom mag het van jou strafbaar gesteld worden? En wat denk je dat daarmee in de praktijk zal veranderen?

Toen tot 2014 smadelijke godslastering bij wet verboden was in NL is er in decennia daarvoor nooit iemand veroordeeld. Zelfs Gerard Reve niet tijdens het zgn. Ezelproces. Bijna 55 jaar terug alweer. Er is in landen waar het bij wet verboden was of is, meestal een groot verschil geweest tussen het wetboek en de praktijk. Behalve in bepaalde landen..., enfin dat moge duidelijk zijn.
 
Iedereen die vanwege een tekening door het lint gaat en dan oproept tot geweld of het inperken van grondwettige vrijheden, is niet compatible met de vrije Nederlandse samenleving.
 
Sowieso een beetje apart dat ze meer moeite hebben met een tekening dan al die aanslagen.
 
Sowieso een beetje apart dat ze meer moeite hebben met een tekening dan al die aanslagen.
Ik denk dat dit soort zaken inderdaad wel de publieke opinie over moslims flink aantast. Ze zouden beledigd moeten zijn dat iemand dit in naam van hun geloof doet.
 
Ik denk dat dit soort zaken inderdaad wel de publieke opinie over moslims flink aantast. Ze zouden beledigd moeten zijn dat iemand dit in naam van hun geloof doet.

Ja, dat vind ik wel een goeie.
 
Het heeft ook niks met geloof te maken dit, gewoon haat naar de Nederlandse samenleving. Gaat helemaal goed komen hier


Belachelijk, dat die leerlingen wel naar school mogen. Dat hoort toch een schorsing te zijn.
En als de leerlingen het echt niet eens zijn met wat de school aanbiedt, is het misschien beter om passender onderwijs te gaan volgen.
Ik denk alleen dat wij, in nederland, dergelijk onderwijs niet zouden moeten aanbieden.
 
Back
Naar boven