MuscleMeat

Liver & Organ Defender (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
1.575
Waardering
96
Lengte
1m80
Dag mede sporters,

Ik gebruik altijd het supplement Liver & Organ Defender van 5 % rich piana alleen deze is nergens te verkrijgen? Weet iemand waar ik dit kan bestellen?
 
dank je rene voorheen kocht ik dit bij jullie altijd maar is niet leverbaar dus. Weet je ook de reden was een zeer goed supplement namelijk. Ik zal even naar de protect kijken die je adviseert dank je
Wat bedoel je met een zeer goed supplement? ??? Die naam alleen al zegt genoeg "Liver & organ defender".
 
dank je rene voorheen kocht ik dit bij jullie altijd maar is niet leverbaar dus. Weet je ook de reden was een zeer goed supplement namelijk. Ik zal even naar de protect kijken die je adviseert dank je

Protect is gebaseerd op liver & organ defender. Weet niet zeker of het ook om bepaalde stoffen ging maar de naam mag sowieso niet. Dat is een medische claim met hoge boetes.
 
Protect is gebaseerd op liver & organ defender. Weet niet zeker of het ook om bepaalde stoffen ging maar de naam mag sowieso niet. Dat is een medische claim met hoge boetes.
Ik vind dat ook maar normaal. Die naam is misleidend. Sommigen denken dus echt dat ze hun lever of andere organen beschermen tegen anabolen of andere middelen die slecht zijn voor de lever. Daarvoor zijn die middelen veel te zwak indien ze een positieve werking zouden hebben op de lever.
 
Back
Naar boven