MuscleMeat

LL Cool J heeft Lopen snoepen

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey Bro's wie kent die laaste clip van LL Cool J genaamd 'I Love u Better'. Die gast had niet in het begin zo lichaam, ik denk dat hij aan de anabooltjes heeft gezeten, met behulp van een peperdure personal trainer.

Hij is in die clip superdroog en massief, een mooie lichaam om te zien vind ik,,

IN een interview vroegen ze hem wat hij gebruikte hij antwoorde; niks, ik train hard en de resultaten mogen er zijn vind ik.
Ik geloof er geen snars van.:p :D
 
idd volgens mij heeft ie siliconen in ze buik gespoten wat een abs heeft die gast ....
 
idd, die kerel had vroeger echt een buik
 
yup, duidelijk wat gespoten.
 
Nou nou in de jaren '80 toen hij nog tiener begin 20er was zag hij er goed uit hoor!! (videoclip "Radio" "I'm Bad" "Mama said knock you out")
Door hem ben ik gaan trainen.
Daarna werd hij idd wat dikker.
Ik heb die videoclip waar jullie het over hebben nog steeds niet gezien. (geen tijd om tv te kijken :( )
 
I knew it right from da beginning!, dat ie gebruikte, desondanks heeft ie wel aanleg om spiertjes te kweken.
Zier er wel goed uit die ll cool j, maar wat wil je ook, met zoveel geld kun je krijgen wat je wil.
Maarreh siliconen als buikspieren ?, wtf? is dat echt mogelyk ?
Volgens mij kan dat echt niet.


gr rob
 
[Link niet meer beschikbaar]



Voor ll cool j zijn foto

Ps, Hoe post ik een foto hier ?

K zie geen balkje staan om de foto te kunnen selecteren.


gr rob
 
Hijs wel aardig groot ja... :D

Maar ja kun je wel nagaan dat ie gebruikt..

een artiest kan lang niet zo hardcore zijn
 
Ik weet niet waarom jullie allemaal zeggen dat LL gebruikt. Ik zou er niet gek van opkijken. Maar op mijn album Mr. Smith die uit 1992 is daar is ie al Huge dus waarom zou ie in 10 jaar niet droog kunnen zijn gaan trainen en nog wat massa aangezet hebben.

En nilsjei dat is echt wel onzin dat een artiest zonder AAS niet groot kan worden, waarom omdat ze zon druk leven hebben? nou dat zal ook wel meevallen.
 
dit was t eerste wat in me opkwam toen ik die clip zag. zal inderdaad wel wat gesnoept hebben denk ik. ondanks dat hij zo groot was vroeger begon hij toch een aantal jaren terug een beetje te ploffen laat maar zeggen. Hij heeft volgend mij wel de nodige aanleg maar dat neemt niet weg dat hij op kort termijn toch zo droog en groot is geworden. heel knap natuurlijk met snoepjes want daar zit toch heel veel suiker in:D
 
Het enige verschil met 10 jaar terug is dat hij nu droog is. Was altijd al erg massief! Ouwe clips van hem vaak ook andere BB-ers.
 
Ik denk ook dat hij misschien extra licht anabolen kuur heeft gebruikt. Maar ja die jongens hebben zoveel geld . Durf te wedden dat ie zo heel ziekenhuis tijdens ze kuur bij zich had. En verder is hij gewoon droog gaan trainen denk ik. Want hij was altijd wel een reus hoor. :roflol:
 
XBrzXjN9RcpAzGx9cKGxnOUI01j5zeY2.jpeg


455592_llcoolj_200x200.jpg


Best droog!

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Plofkop


XBrzXjN9RcpAzGx9cKGxnOUI01j5zeY2.jpeg



[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar] Toen hij klein was.
 
Je moet ook niet vergeten dat er in zo'n clip een heleboel mensen er anders wel voor zorgen dan iemand er groter en gespierder uitziet. Dmv licht enzo of wat kleinere mensen rondom hem heen. Insmeren met olie.

Ik denk persoonlijk niet dat hij wat gebruikt heeft, misschien een hele tijd terug. Maar die gast is altijd al wel beetje groot geweest. Hij heeft nu alleen flink wat cardio en krachttraining gedaan. En voor de clip zich zelf flink opgepompt, en dan nog het juiste licht erbij.

Kijk en dat hij in dat interview zegt dat hij weinig heeft gedaan dat lijkt me logisch. Klinkt ook zo stom als hij dna zegt dat hij echt op zijn voeding moet letten , en elke dag lopen en cardio doen.

Maar ja zo denk ik erover :)
 
Originally posted by Bram
Je moet ook niet vergeten dat er in zo'n clip een heleboel mensen er anders wel voor zorgen dan iemand er groter en gespierder uitziet. Dmv licht enzo of wat kleinere mensen rondom hem heen. Insmeren met olie.

Ik denk persoonlijk niet dat hij wat gebruikt heeft, misschien een hele tijd terug. Maar die gast is altijd al wel beetje groot geweest. Hij heeft nu alleen flink wat cardio en krachttraining gedaan. En voor de clip zich zelf flink opgepompt, en dan nog het juiste licht erbij.

Kijk en dat hij in dat interview zegt dat hij weinig heeft gedaan dat lijkt me logisch. Klinkt ook zo stom als hij dna zegt dat hij echt op zijn voeding moet letten , en elke dag lopen en cardio doen.

Maar ja zo denk ik erover :)

zit idd wel wat in, ja. Maar ja, om je heir nou ect druk om te maken.:rolleyes:
 
Hoeveel gokken jullie dat hij weegt? ik denk rond de 80-85kg..
 
hoe lang is hij??
 
ik wist niet dat hij kaal was.
 
misschien is hij kaal geworden door de winstrol, vandaar dat ie zo droog en hard is:)
 
Back
Naar boven