Fitness Seller

Lloret 2007 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

romano1986

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
1.297
Waardering
5
ik las net in een topic dat er toch best veel mensen van het forum naar Lloret gaan dit jaar.
ik ga ook dit jaar voor de eerste keer, zit in hotel flamingo (crapy hotel heb ik gehoord) mja gaan met een groep van 10 man dus moesten aanpassen aan de rest die wat minder geld hadden om uit te geven.
wij gaan van 2 juli t/m 15 juli met het vliegtuig.
wie van jullie gaat ook en wanneer naar Lloret, en met hoeveel man/vrouw en in welk hotel zitten jullie?

als er nog iemand tips heeft over welke discotheken je echt moet bezoeken en welke juist niet hoor ik dat natuurlijk ook graag.
en welke dingen je nog meer kan doen in de buurt daar :D
 
club Gala en die belgische dancing weet niet meer hoe ze noemt. Er stond toch iets op van Illusion.

Damn daar zie je toch wel lekkere wijfjes hoor!
 
hey, ik heb vorig jaar gewerkt in Lloret. bij Tropics als propper (en die ga je daar heel veel tegenkomen), dit is wel een van de meest bezochte discotheken. Bumpers, revolution en Colossos zijn ook erg leuk, maar moet je vaak wel lang in de rij staan.

Ik vond 5 maanden Lloret de Mar wel genoeg voor een mensenleven, dus ik kom er niet meer. Maar het is daar wel top, vooral de zweedse dames... :thumbs:
 
ja, ik weet het. op sommige plekken staan wel 20 tot 30 proppers bijelkaar. Ik vond het wel lache om te doen, maar begrijp ook heel goed dat het vet irritant is als je daar loopt.
 
ik ga erheen met 2 vrienden!
ik zit in appartement(kan je teminste zelf het eten regelen!) jorsant ofzo.

van 3 t/m 21 juli met vliegtuig :D
 
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
 
ik ga ook dit jaar voor de eerste keer, zit in hotel flamingo (crapy hotel heb ik gehoord)
wahaha:roflol: your in for a ****in treat gek 'k heb er ook 2 jaar geleden gezeten. zwembad ligt continu in de schaduw, geen drank van buiten het hotel mee naar binne nemen ( wel gewoon doen hoor ma staat portier te controlere als je pech hebt) geluidsoverlast = hotel uitgekickt worde (en dat gebeurde met enige regelmaat) + wij waren ****in de enigste nederlanders in dat duitse Ruff reisen bol werk:P
 
flamengo ja dat is niet het meest florisante hotel maar goed je komt er toch alleen maar om te snurken dus maakt geen ruk uit.

ps als je drank naar binnen wilt smokkelen kun je ook via de zijkant (via het zwembad) achteromheen lopen :p

colossos kun je paar dagen in de week goed terecht voor het stampwerk :D
proppers zoals themeanmachine daar word je wel gestoord van :p

let wel effe op met het aanbiedingen van discotheken. veel beter word je er vaak niet op.

oh en haal voor de zekerheid een prik tegen buikgriep wil je niet hetzelfde krijgen als ik :p
 
Ben in Salou geweest, heerlijk strand!! Maar de rest is echt bout, 16 jarige chicks, misschien 18 maar dan houd het wel op. Snoepy's enige beetje leuke tent.

Zowiezo vind ik Spanje niet echt super als land, beetje sfeertje met pressie soms. Overal Cardia Civil, onnodig veel extreme grote uitsmijters enzo.

Je moet er NIET genaaid worden met welke dope dan ook!

MAAR... Scandinavische meiden. :heart: En zuipen dat ze kunnen! :eek:

Heerlijk, in Chersonnissos heb je een tent, Havanna Club heet die. Noorse, Zweedse en Finse vlag, prachtige meisjes daar.
 
flamengo ja dat is niet het meest florisante hotel maar goed je komt er toch alleen maar om te snurken dus maakt geen ruk uit.

ps als je drank naar binnen wilt smokkelen kun je ook via de zijkant (via het zwembad) achteromheen lopen :p

colossos kun je paar dagen in de week goed terecht voor het stampwerk :D
proppers zoals themeanmachine daar word je wel gestoord van :p

let wel effe op met het aanbiedingen van discotheken. veel beter word je er vaak niet op.

oh en haal voor de zekerheid een prik tegen buikgriep wil je niet hetzelfde krijgen als ik :p

kun je die gewoon bij de dokter halen?
 
Ben in Salou geweest, heerlijk strand!! Maar de rest is echt bout, 16 jarige chicks, misschien 18 maar dan houd het wel op. Snoepy's enige beetje leuke tent.

Zowiezo vind ik Spanje niet echt super als land, beetje sfeertje met pressie soms. Overal Cardia Civil, onnodig veel extreme grote uitsmijters enzo.

Je moet er NIET genaaid worden met welke dope dan ook!

MAAR... Scandinavische meiden. :heart: En zuipen dat ze kunnen! :eek:

Heerlijk, in Chersonnissos heb je een tent, Havanna Club heet die. Noorse, Zweedse en Finse vlag, prachtige meisjes daar.

Hehe idd monsters van uitsmijters. In Tenerife ging ik voor de gein met een barkruk achter een maat van me aan (zo van "ik ros je voor je kop met deze kruk"). Toen echt bijna brokken gehad met portier van dik 2 meter, gortdroog en beestachtig groot. Echt zo'n woeste kale beul. Als die met zijn kolenschoppen van klauwen mij een ros had verkocht, werd ik denk ik afgevoerd.
 
haha wat een verhalen weer allemaal krijg er al zin in :P
 
Hehe idd monsters van uitsmijters. In Tenerife ging ik voor de gein met een barkruk achter een maat van me aan (zo van "ik ros je voor je kop met deze kruk"). Toen echt bijna brokken gehad met portier van dik 2 meter, gortdroog en beestachtig groot. Echt zo'n woeste kale beul. Als die met zijn kolenschoppen van klauwen mij een ros had verkocht, werd ik denk ik afgevoerd.

ziek, ik heb het meestal gezellig met uitsmijters op stratum. altijd ff praatje maken over squatten en over andere zaken maar dat zal er daar dan niet in zitten!
 
Zowiezo vind ik Spanje niet echt super als land, beetje sfeertje met pressie soms. Overal Cardia Civil, onnodig veel extreme grote uitsmijters enzo.

Mee eens. Ook de locals heb ik ervaren als een stel ratten.

Je moet er NIET genaaid worden met welke dope dan ook!

Daar heb ik dan weer hele andere (positieve) ervaringen mee.

Er is een glijbanenpark in de buurt, zoals bij elke toeristische plaats. Opzich wel aardig, als je tenminste niet liever bier drinkt de hele dag door. Ook moet ik je waarschuwen dat je daar je voetzolen kan verbranden.

Veel mensen die naar Lloret gaan, vinden het leuk om ook eens een naastgelegen plaats zoals Malgrat of Blanes te bezoeken. Heerst vaak een hele andere sfeer, ook al blijven het allemaal vieze Spaanse badplaatsen. Voor mij 2 keer maar nooit weer.
 
ziek, ik heb het meestal gezellig met uitsmijters op stratum. altijd ff praatje maken over squatten en over andere zaken maar dat zal er daar dan niet in zitten!

In bijv. Turkije heb ik juist weer hele leuke ervaringen met uitsmijters. Als je er een beetje getraind uitziet, krijg je overal voorang. Als er gezeik is komen ze voor jou op. En heb je een beetje leuk contact met die gasten dan willen ze met je handje drukken :D En ja, ik had gewonnen :D
 
Niks voor mij, alhoewel... Zweedse, Deense en Finse vrouwen.. Damn.

Ik ga gewoon All-Inclusive met t vrouwtje ergens heen, rustige badplaats. Welk land/plaats weet ik nog niet, boek 2 dagen van tevoren een last-minute ofzo.
 
Back
Naar boven