Fitness Seller

LM's log; in 12 weken naar fitgirl (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Sta ik in 12 weken op 18% of lager?

• Nee, je blijft een dikke powerlifter

• JA

• 18% alcohol?

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Mentat

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 jan 2015
Waardering
857
Lengte
1m83
Op mijn werk staat LM trouwens voor Lockheed Martin, gebruik het dagelijks.
Lancea Magna zou ook kunnen, maar ken TS' voorkeuren niet. Gezien haar posts zou ze deze grap moeten kunnen hebben.

Lm7790

Moderator
Moderator
Relnicht
Lid geworden
8 mei 2013
Waardering
4.327
Lengte
1m63
Massa
61kg
Vetpercentage
18%
Lancea Magna zou ook kunnen, maar ken TS' voorkeuren niet. Gezien haar posts zou ze deze grap moeten kunnen hebben.
Misschien als je zegt wat het betekent, want nu heb ik geen idee :p

Mentat

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 jan 2015
Waardering
857
Lengte
1m83
Misschien als je zegt wat het betekent, want nu heb ik geen idee :p
Lancea betekent lans.

Zelf vind ik het woord "gladius" (=zwaard) beter, (ook) omdat het dan een mannelijke woord is, maar ik moest met een L aan de slag.

Google Translate kent trouwens ook latijn.

Lm7790

Moderator
Moderator
Relnicht
Lid geworden
8 mei 2013
Waardering
4.327
Lengte
1m63
Massa
61kg
Vetpercentage
18%
Lancea betekent lans.

Zelf vind ik het woord "gladius" (=zwaard) beter, (ook) omdat het dan een mannelijke woord is, maar ik moest met een L aan de slag.

Google Translate kent trouwens ook latijn.
Ja die vertaling had ik idd ook gevonden, maar dacht dat je iets anders schunnigs (?) had bedoeld :p

Mentat

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 jan 2015
Waardering
857
Lengte
1m83
Ja die vertaling had ik idd ook gevonden, maar dacht dat je iets anders schunnigs (?) had bedoeld :p
Het is ook schunnig, maar dan wat luxer verpakt.

Beeldspraak enzo, lans, zwaard en schede.

Of dacht je dat ik het over een voorkeur voor atletiekonderdelen had?

Lm7790

Moderator
Moderator
Relnicht
Lid geworden
8 mei 2013
Waardering
4.327
Lengte
1m63
Massa
61kg
Vetpercentage
18%
Tussen al het geouwehoer door toch ook nog een beetje getraind!

Fitgirl week 12/ Training 2

09 oktober 2019

Chin Ups
4x8xBW =

ABductor
4x8x105kg +5kg

High Row
4x8x22,5kg =

Unilateral reverse pull down
4x8x13kg per kant
Merk dat mijn linker schouder achter loop t.o.v. rechts. komt voornamelijk naar voren bij de chin ups.

Dips
4x8xBW

Hanging Knee Raises
4x8xBW

Minder de nadruk op UB, nog wat meer op de glutes.

:wijnglas: :wijnglas: :wijnglas:/5. functioneel, maar ya girl is moe en hongerig. en vooral gewoon toe aan rust en VAKANTIE. Merk vooral de laatste weken dat ik alleen maar over eten, slapen, trainen en vooral mezelf kan praten. Met andere woorden: ik ben een egoïstisch kutwijf geworden. wat een feest. Begin nu wel in een stadium te komen waarin ik een soort van acceptatie over mijn lichaam bereik. Dat is nieuw en vooral heel raar. Even aan wennen :o

Moet er ook even over na gaan denken wat na de vakantie mijn plan gaat zijn. Denk er aan om een mini-cut te doen om de vakantie schade te herstellen. Vervolgens op onderhoud te gaan eten (2000-2500 kCal) en lekker focus te leggen op hams/glutes en verder plezier te houden in het trainen.

okay was m weer. lieve groet.

Skatermarvin

Enormous Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
26.975
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
:wijnglas: :wijnglas: :wijnglas:/5. functioneel, maar ya girl is moe en hongerig. en vooral gewoon toe aan rust en VAKANTIE. Merk vooral de laatste weken dat ik alleen maar over eten, slapen, trainen en vooral mezelf kan praten. Met andere woorden: ik ben een egoïstisch kutwijf geworden. wat een feest.
:roflol: Wat is er precies veranderd dan?:windup:

Begin nu wel in een stadium te komen waarin ik een soort van acceptatie over mijn lichaam bereik. Dat is nieuw en vooral heel raar. Even aan wennen :o
Dat is dan wel weer fijn!:woot: Stay away from 'drugs'

Moet er ook even over na gaan denken wat na de vakantie mijn plan gaat zijn. Denk er aan om een mini-cut te doen om de vakantie schade te herstellen. Vervolgens op onderhoud te gaan eten (2000-2500 kCal) en lekker focus te leggen op hams/glutes en verder plezier te houden in het trainen.
Ik weet niet precies hoe jij je gedraagt op vakantie, maar ik verwacht het dikgedrukte:marvin:

Bubs

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
31 mei 2012
Waardering
10.720
Lengte
1m57
Massa
54kg
Niemand is 100% te genieten na 12 weken cutten, andermans pech :p.
Nog een paar daagjes te gaan, you can do it!
Dan lekker (vr)eten en drinken, en uitkijken naar die 2500kcals :heart:.

Lm7790

Moderator
Moderator
Relnicht
Lid geworden
8 mei 2013
Waardering
4.327
Lengte
1m63
Massa
61kg
Vetpercentage
18%
:roflol: Wat is er precies veranderd dan?:windup:

Dat is dan wel weer fijn!:woot: Stay away from 'drugs'

Ik weet niet precies hoe jij je gedraagt op vakantie, maar ik verwacht het dikgedrukte:marvin:
Niet zo heel veel veranderd, maar het zijn gewoon de laatste loodjes. Heb 24/7 honger en ben dan ook best een beetje chagrijnig. Het leven van een firgirl gaat gewoon niet over roosjes :roflol:

Ik ga mijn uiterste best doen om gewoon te genieten van de vakantie. Eerst was ik voornemens om mezelf helemaal vol te laten lopen met vloeibare chocolade en vooral veel wijn... maar nu denk ik: eindelijk best zonde om al dat werk teniet te doen. dus 'probeer' het een beetje in te perken. wel lekker genieten, maar wil niet full YOLO gaan.

Althans, dat zeg ik nu :o

tot dat er over een week een chocoladefontein voor mijn neus staat..

Laatst bewerkt:

Skatermarvin

Enormous Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
26.975
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Beetje balans zoeken, ook op vakantie. Je kan best een dagje je hoofd in dat choco fontein duwen..als je de dag erna maar rustig aan doet..

Bubs

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
31 mei 2012
Waardering
10.720
Lengte
1m57
Massa
54kg
Niet zo heel veel veranderd, maar het zijn gewoon de laatste lootjes. Heb 24/7 honger en ben dan ook best een beetje chagrijnig. Het leven van een firgirl gaat gewoon niet over roosjes :roflol:

Ik ga mijn uiterste best doen om gewoon te genieten van de vakantie. Eerst was ik voornemens om mezelf helemaal vol te laten lopen met vloeibare chocolade en vooral veel wijn... maar nu denk ik: eindelijk best zonde om al dat werk teniet te doen. dus 'probeer' het een beetje in te perken. wel lekker genieten, maar wil niet full YOLO gaan.

Althans, dat zeg ik nu :o

tot dat er over een week een chocoladefontein voor mijn neus staat..
Haha, hahahaha.
Zo herkenbaar :D.
Meestal heb ik ook dat voornemen, en dat gaat goed... voor een paar dagen.
Uiteindelijk is je vakantie ten einde, ben je tig kilo's aangekomen en mag je weer een paar weken cutten :p.
Gelukkig gaan die er altijd weer snel af: dus gewoon genieten en geen zorgen maken!

Lm7790

Moderator
Moderator
Relnicht
Lid geworden
8 mei 2013
Waardering
4.327
Lengte
1m63
Massa
61kg
Vetpercentage
18%
Eindstand!

Okay jongens en meisjes, de eindstand van vandaag. Na 12 weken is het dan eindelijk zo ver: morgen stap ik het vliegtuig in en ga ik op vakantie. Heuuuuuj!

Ik moet zeggen dat ik, zeker de laatste weken, alles heb gegeven. Ik vond het erg zwaar maar blij dat ik het heb doorgezet. Ik wil in het bijzonder @Galen @Jwdoetookmee en @BankingForVials bedanken. Ik heb bij jullie af en toe de meest domme en vrouwelijke vragen mogen stellen, en jullie zeiden dat ik gewoon mn mond moest houden en normaal moest doen. Dank daarvoor :heart: Iedereen die frequent mijn log heeft bezocht en mijn idiote teksten heeft gelezen, ook super bedankt natuurlijk!! Het heeft me echt geholpen :heart:

Vanochtend dus de allerlaatste meting gehad. Ik geloofde mijn ogen niet.. na een check en nog een dubbel check kwam de huidplooimeting inderdaad onder de 19% uit. de ene keer op 18,6% andere op 18,9%. Hoewel ik mezelf toch heel anders zie in de spiegel, is dit toch echt de uitkomst. komt voornamelijk doordat ik nog geen zichtbare abs heb. Kwestie van ik voel ze wel, maar ik zie ze niet.

maar goed, 18% is natuurlijk fantastisch - JA
Ben ik dan tevreden? - Natuurlijk niet!!!!

Ik post morgen nog wat shape updates.

Plan voor na de vakantie:
Ik denk gewoon door cutten, maar dan wat minder agressief dan de afgelopen weken. Wil mezelf tot het einde van het jaar geven om mijn abs naar boven toe te toveren. Dat is nog 2,5 maand. Geen idee hoe ver ik dan moet zaken in vet%.

Eerst vakantie! :wijnglas:

HillR

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
Karmaslet
Lid geworden
2 dec 2012
Waardering
13.733
Lengte
1m50
Vetpercentage
23%
Wat een meting! Mag je trots op zijn hoor!

FIJNE VAKANTIE

Shrimpy

Dutch Bodybuilder
Karmaslet
Lid geworden
15 sep 2016
Waardering
347
Lengte
1m73
Massa
73kg