XXL Nutrition

Loca's Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Loca

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 nov 2004
Berichten
6.699
Waardering
2.806
Hallo allemaal!

Om te beginnen even wat achtergrondinformatie.
In november 2006 ben ik begonnen met krachttraining. Daarvoor heb ik zo’n 2 jaar gebokst.
Trainen ging lekker tot november 2007, vanaf die maand begon ik last te krijgen van gezondheidsproblemen.
Om jullie niet teveel met details te vervelen:
Ik heb van november 2007 tot midden februari van dit jaar amper getraind, soms maanden helemaal niet.
In die periode heb ik erg slecht gegeten, mede door klachten als braken, maag- en darmpijn en ook door gebrek aan discipline.
Daardoor is mijn vetpercentage helaas flink gestegen.
In februari was de maat vol en ben ik weer begonnen met trainen.
Op wat mindere momenten na gaat dat weer best lekker.
Door deze contest heb ik eindelijk weer de motivatie gevonden om op dieet te gaan. :D

Stats + doelen

Mijn doelen voor nu zijn om mijn vetpercentage te verlagen en daarnaast zoveel mogelijk spiermassa te behouden.
Elke 2 weken ga ik een huidplooimeting laten doen.
Ook sta ik regelmatig op de weegschaal en maak ik wel eens gebruik van een meetlint. :)
Zo hoop ik, buiten de foto’s, mijn progressie goed bij te kunnen houden.

Lengte: 1,72 m.
Gewicht: 71,1 kg.
Vetpercentage: 26,2 %

Vetpercentage is afgelopen woensdag gemeten d.m.v. een 4-punts huidplooimeting.

Voeding

Deze week ben ik begonnen met een voedingsschema van rond de 2250 kcal.
Veel mensen vinden dat aan de hoge kant, I don't care, zo lang ik er goed op ga. Tot nu toe bevalt het prima.
Soms heb ik moeite om alle maaltijden binnen te krijgen (en binnen te houden :D) maar het gaat steeds beter.
Plan is om langzaamaan kcal’s te gaan afbouwen, afhankelijk van de vorderingen die ik maak.

Training + Cardio

Voor de training heb ik bedacht dat het weer tijd is voor een split schema.
De verdeling die ik in gedachten heb is:

Borst / Triceps
Rug / Biceps
Benen
Schouders / Kuiten / Buik

Welke oefeningen ik pak wil ik niet te strak vastleggen.
Tegenwoordig train ik op gevoel en dat bevalt me prima.
Wel heb ik altijd een aantal oefeningen in gedachten als richtlijn.

De duur van cardio na de krachttraining ga ik na verloop van tijd opvoeren. Ook ga ik ochtendcardio invoeren op nuchtere maag.
Daarnaast rijd ik regelmatig een eindje op mijn mountainbike en wil ik vaker gaan deelnemen aan groepslessen in de gym.

Verder...

.. wil ik alle andere dames heel veel succes toewensen!
Hopelijk hebben we veel steun aan elkaar en kunnen we hier en daar nog iets van elkaar leren. :)

Hieronder heb ik nog een aantal foto's toegevoegd die afgelopen week zijn gemaakt.
Helaas is het crappy telefoonkwaliteit maar bij deze beloof ik over 4 weken met betere foto's te komen. :D

Heb progressiefoto's toegevoegd aan beginpost

begin.jpg


k5.jpg


epicpaintskillz.JPG
 
Laatst bewerkt:
Veel succes strong girl!
 
Mooie rug al :)
Veel plezier en succes de komende weken
 
Ha weer zo'n topper er zit gewoon een heel nest op dit forum:D
Dit gaat ook weer wat beloven de foto's zijn nu al top.

Succes loca!!
 
Succes! Dat de procenten eraf mogen vliegen!
Je hebt het meeste vet zeker (zoals zoveel vrouwen) rond de billen en benen zitten, want je rug bijvoorbeeld oogt toch al best droog!
Mooi gezichtje ook erbij ;)
 
Succes loco
Heb ik eindelijk de foto's die ik wilde zien. :)
Valt allemaal wel mee met dat vet van jou en dat gaat dus alleen maar beter worden.
We houden elkaar allemaal in de gaten en we proberen elkaar goed te motiveren dan wordt het vanzelf een makkie om tiptop voor de dag te komen.
PS ik ga die ene foto van jou boven mijn bed nu vervangen voor deze nieuwe portretfoto. Jaja weer ruzie met mijn vrouw maar kan mij niets schelen.
:)
 
succes loca!
Mooie foto's, ik ben erg benieuwd hoe je er over 8 weken uitziet.
 
Succes loco
Heb ik eindelijk de foto's die ik wilde zien. :)
Valt allemaal wel mee met dat vet van jou en dat gaat dus alleen maar beter worden.
We houden elkaar allemaal in de gaten en we proberen elkaar goed te motiveren dan wordt het vanzelf een makkie om tiptop voor de dag te komen.
PS ik ga die ene foto van jou boven mijn bed nu vervangen voor deze nieuwe portretfoto. Jaja weer ruzie met mijn vrouw maar kan mij niets schelen.
:)
Als je alleen ruzie met je vrouw wilt zou ik loco maar veranderen in loca;)
 
Bedankt voor alle opmerkingen!

@ Obeb: dat zijn inderdaad mijn voornaamste probleemzones, naast onderbuik en taille.
Daar gaat dan ook hard aan gewerkt worden de komende tijd. :)
 
Heel veel succes Bo! Je weet de weg, je moet hem alleen bewandelen.
 
Dat je een net zo succesvol log als ik mag hebben!
 
super foto's. heel veel succes :)
 
Als je alleen ruzie met je vrouw wilt zou ik loco maar veranderen in loca;)

Godver heb ik weer
Die foto's van haar hebben mij van mijn apropo (jawel) gebracht
 
Veel plezier de komende 8 weken - we gaan met elkaar fantastische resultaten neerzetten!
 
Hele mooie meid, sterk fysiek....mooie rug.......
Heel veel s6 ;) slanke taille....gewicht is ook massa.....ik ben erg onder de indruk:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven