AndroidHealthClinic

Loca's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
shame on you !!! dubbele cardio voor die andere keren nu!!!
Nee doe rustig je eigen ding, het moet fun blijven ;)
 
Loca gaat goed zo te lezen :) en ik zie ochtendcardio altijd als een extratje. Zolang ik mijn vaste training aanhoud doe ik de ochtendcardio als extra :)
 
De sociale controle ligt hoog hier merk ik. :D
 
Het is maar een planning he, een richtlijn.
Ik lig al 2 ochtendcardiosessies achter deze week. :p

Dat is helemaal niet erg hoor Loca :D cardio is heeel slecht voor je ;)
 
Vind dat je een zwaar schema hebt loca
Al die krachttraining (en ook nog zwaar ook) en dan ook nog de cardio erbij.
Dat je nog tijd hebt om hier te posten ;)
 
Loca gaat goed zo te lezen :) en ik zie ochtendcardio altijd als een extratje. Zolang ik mijn vaste training aanhoud doe ik de ochtendcardio als extra :)
Dankjewel!
Ik zie het ook als extra, deze week heb ik er nog niet zo'n zin in gehad.:)
Dat is helemaal niet erg hoor Loca :D cardio is heeel slecht voor je ;)
Wat is dat nou Jerns? Nieuwe motivatie strategie aan het toepassen? ;)
 
Dankjewel!
Ik zie het ook als extra, deze week heb ik er nog niet zo'n zin in gehad.:)

En als je ergens geen zin in hebt moet je het vooral niet doen, bewezen feit dat als je tegen je zin in iets doet je het onbewust aan onprettig linkt. Oftewel als je tegen je zin in gaat cardioen zul je het geheel als onprettig ervaren na langere tijd
 
Och als ik er eenmaal aan begin dan wil het wel en dan krijg ik er vanzelf meer zin in.
Ik moet nog steeds wennen aan m'n dieet en m'n nieuwe trainschema.
Vanaf volgende week wil ik af en toe ochtend cardio gaan doen, kijken hoe het voelt.
Tot nu toe ben ik tevreden over de progressie die ik al gemaakt heb.
Die ochtendcardio kan nog wel even wachten. :)
 
och als ik er eenmaal aan begin dan wil het wel en dan krijg ik er vanzelf meer zin in.
Ik moet nog steeds wennen aan m'n dieet en m'n nieuwe trainschema.
Vanaf volgende week wil ik af en toe ochtend cardio gaan doen, kijken hoe het voelt.
tot nu toe ben ik tevreden over de progressie die ik al gemaakt heb.
Die ochtendcardio kan nog wel even wachten. :)


spannend!:D
 
Ach Bo als je maar onthoud dat jij mijn ware true love blijft _O_
NIET TEGEN RYU ZEGGEN HOOR !!
 
Och als ik er eenmaal aan begin dan wil het wel en dan krijg ik er vanzelf meer zin in.
Ik moet nog steeds wennen aan m'n dieet en m'n nieuwe trainschema.
Vanaf volgende week wil ik af en toe ochtend cardio gaan doen, kijken hoe het voelt.
Tot nu toe ben ik tevreden over de progressie die ik al gemaakt heb.
Die ochtendcardio kan nog wel even wachten. :)


sneak peak loca?
 
20ijtxu.jpg

2rwnhug.jpg



Dit is mijn cardioplanning voor de komende weken.
Afhankelijk van de behaalde resultaten zal ik het nog hier en daar bijstellen.

Zo Loca..Jij bent goed bezig zeg! Flink schema heb je,vroeg alleen af waarom je spinning voor rookies 30 min doet..Vind je een heel uur te zwaar? Nee toch..
 
veel succ6, kwa fysiek valt nog niet veel te vertellen maar het beloofd veel, zo op het eerste gezicht.
Ben benieuwd wat je er uithaalt.
Je gezicht is trouwens het einde, wat een schoonheid.
 
Zo Loca..Jij bent goed bezig zeg! Flink schema heb je,vroeg alleen af waarom je spinning voor rookies 30 min doet..Vind je een heel uur te zwaar? Nee toch..

Dankje Mel.
Ik ben pas naar 2 lessen geweest.
Gezien mijn verleden (zie beginpost van m'n log) laat mijn conditie en lichamelijke gesteldheid nogal eens te wensen over.
Het leek me verstandig om rustig aan te beginnen.
Zodra ik denk dat ik het aankan zal ik het ''for rookies'' gedeelte weglaten en er een vol uur van maken. ;)
 
Dankje Mel.
Ik ben pas naar 2 lessen geweest.
Gezien mijn verleden (zie beginpost van m'n log) laat mijn conditie en lichamelijke gesteldheid nogal eens te wensen over.
Het leek me verstandig om rustig aan te beginnen.
Zodra ik denk dat ik het aankan zal ik het ''for rookies'' gedeelte weglaten en er een vol uur van maken. ;)

Ooh zo..ja spinnen moet je idd wel opbouwen ja..Gezien jou schema en jou wil en motivatie zal je daar denk ik geen moeite mee hebben..Succes! :thumb:
 
Ooh zo..ja spinnen moet je idd wel opbouwen ja..Gezien jou schema en jou wil en motivatie zal je daar denk ik geen moeite mee hebben..Succes! :thumb:

Dankjewel! :)

Vanavond schouders, kuiten, buik en body combat.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven