Fitness Seller

Loca's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik kan het niet laten elke keer even hier te kijken of grosje weer iets gepost heeft :roflol:
Sorry voor de offtopic :(

ONtopic: Gebeurd er nu zichtbaar iets met je bf? Kcals al aangepast, of nog steeds rond 2400?
 
Ik kan het niet laten elke keer even hier te kijken of grosje weer iets gepost heeft :roflol:
Sorry voor de offtopic :(

ONtopic: Gebeurd er nu zichtbaar iets met je bf? Kcals al aangepast, of nog steeds rond 2400?

:D

Ik merk zichtbaar verschil. Krijg ook veel opmerkingen vanuit mijn omgeving.
Aanstaande woensdag laat ik weer een huidplooimeting te doen.
Ik staar me daar niet (meer) blind op, maar toch geeft het een indicatie van mijn progressie tot nu toe. :)

Verder heb ik nooit op 2400 kcal gezeten met m'n dieet.
Ik begon met rond de 2200 kcal en ben nu inmiddels iets gezakt. (2100 ongeveer).
Ga dit weekend overleggen met de coach of ik al aan verdere aanpassingen moet denken in mijn dieet en zo ja welke.
Tot nu toe ben ik zelf in ieder geval tevreden. :)
 
Vanochtend met flinke tegenzin mezelf toch naar de gym geschopt.
M'n periode is nu echt begonnen en dat in combinatie met te weinig nachtrust is nou niet echt bevorderlijk voor mijn humeur en motivatie.
Omdat ik maar liefst een half uur voor sluitingstijd aankwam is het geen denderende training geworden.

Lat Pulldown
10x50 10x55 10x60

Small Cable Row
10x50 10x55 10x60

DB Row
12x12 12x14 12x16

Face Pull
12x40 12x45 12x40

DB Shrugs (jaja Masallah!!! Beter iets dan niets..)
3x10x15 kg

En toen werd ik als laatste de gym uitgegooid. :D
Toch wel blij dat ik nog even gegaan ben.
 
Vanochtend met flinke tegenzin mezelf toch naar de gym geschopt.
M'n periode is nu echt begonnen en dat in combinatie met te weinig nachtrust is nou niet echt bevorderlijk voor mijn humeur en motivatie.
Omdat ik maar liefst een half uur voor sluitingstijd aankwam is het geen denderende training geworden.

Lat Pulldown
10x50 10x55 10x60

Small Cable Row
10x50 10x55 10x60

DB Row
12x12 12x14 12x16

Face Pull
12x40 12x45 12x40

DB Shrugs (jaja Masallah!!! Beter iets dan niets..)
3x10x15 kg

En toen werd ik als laatste de gym uitgegooid. :D
Toch wel blij dat ik nog even gegaan ben.

Goedzo! :D
 
Aan de andere kant, zo tjokvol agressie zitten geeft je wel weer extra power om aan de gewichten te gaan hangen ;)
Sterkte :)
 
DB Shrugs (jaja Masallah!!! Beter iets dan niets..)
3x10x15 kg

Laten we het daar op houden ;) ... 's ochtends trainen, ik geef het je te doen.
In de ochtend stel ik al helemaal niks voor, dus petje af dat je uberhaupt bent gegaan!
 
:D

Ik merk zichtbaar verschil. Krijg ook veel opmerkingen vanuit mijn omgeving.
Aanstaande woensdag laat ik weer een huidplooimeting te doen.
Ik staar me daar niet (meer) blind op, maar toch geeft het een indicatie van mijn progressie tot nu toe. :)

Verder heb ik nooit op 2400 kcal gezeten met m'n dieet.
Ik begon met rond de 2200 kcal en ben nu inmiddels iets gezakt. (2100 ongeveer).
Ga dit weekend overleggen met de coach of ik al aan verdere aanpassingen moet denken in mijn dieet en zo ja welke.
Tot nu toe ben ik zelf in ieder geval tevreden. :)

Fijn dat je al een verschil merkt en dat je tot nu toe zelf tevreden bent zeg :thumbs:

Vanochtend met flinke tegenzin mezelf toch naar de gym geschopt.M'n periode is nu echt begonnen en dat in combinatie met te weinig nachtrust is nou niet echt bevorderlijk voor mijn humeur en motivatie.
Omdat ik maar liefst een half uur voor sluitingstijd aankwam is het geen denderende training geworden.

Lat Pulldown
10x50 10x55 10x60

Small Cable Row
10x50 10x55 10x60

DB Row
12x12 12x14 12x16

Face Pull
12x40 12x45 12x40

DB Shrugs (jaja Masallah!!! Beter iets dan niets..)
3x10x15 kg

En toen werd ik als laatste de gym uitgegooid. :D
Toch wel blij dat ik nog even gegaan ben.

Pfff, 's ochtends kt doen is echt verschrikkelijk, dan voel ik me altijd zo slap.
 
Ik normaal ook, maar vanochtend super dag. Sochtends 20 minuten cardio en 125 mg caffeine op. 2 uurtjes later naar de gym en alleen 75 gram havermout met 50 gram whey als ontbijt. Ging echt top. :)
 
Goed geschopt Loca! Tegenzin is :mad:, maar als je dan toch gaat ben je wel :cool:!
Progressie is ook lekker!
 
:D

Ik merk zichtbaar verschil. Krijg ook veel opmerkingen vanuit mijn omgeving.
Aanstaande woensdag laat ik weer een huidplooimeting te doen.
Ik staar me daar niet (meer) blind op, maar toch geeft het een indicatie van mijn progressie tot nu toe. :)

Verder heb ik nooit op 2400 kcal gezeten met m'n dieet.
Ik begon met rond de 2200 kcal en ben nu inmiddels iets gezakt. (2100 ongeveer).
Ga dit weekend overleggen met de coach of ik al aan verdere aanpassingen moet denken in mijn dieet en zo ja welke.
Tot nu toe ben ik zelf in ieder geval tevreden. :)

Dit is ook altijd heel mooi voor je motivatie, andere zien de veranderingen nl goed!
 
Dit is ook altijd heel mooi voor je motivatie, andere zien de veranderingen nl goed!

Altijd leuk om te horen, idd :D

Vandaag kwam ik toevallig nog een paar oude maten van me tegen die ook trainen en hun zeiden, ja, dat ziet ge dat ge aan de deca zit, ongeloof toen ik hun vertelde dat mn enige anabool chocomelk is :roflol:
 
Goed dat je gegaan bent :) , achteraf ben je dan toch weer heel trots op jezelf dat je je niet hebt laten kisten door je ongemak :D

Ik wou dat ik zoveel kcal mocht eten als jij en toch resultaat hebben, maar ja dan gebeurd er niet veel.....
Jij bent natuurlijk ook een stukje groter!
 
Echt netjes hoor..ben beniewd naar je nieuwe foto's;)
 
:D
Aan de andere kant, zo tjokvol agressie zitten geeft je wel weer extra power om aan de gewichten te gaan hangen ;)
Sterkte :)
Dankje! :)
Beter iets dan niets ;)
True.. ;)
Laten we het daar op houden ;) ... 's ochtends trainen, ik geef het je te doen.
In de ochtend stel ik al helemaal niks voor, dus petje af dat je uberhaupt bent gegaan!
Haha, bedankt! En, bedankt. ;)
Fijn dat je al een verschil merkt en dat je tot nu toe zelf tevreden bent zeg :thumbs:



Pfff, 's ochtends kt doen is echt verschrikkelijk, dan voel ik me altijd zo slap.
Ja het gaat lekker. Niet heel snel, maar dat hoeft voor mij ook niet.
Na de 8 weken contest ga ik rustig verder dus ik heb geen haast. :p

Zoals ik al eerder schreef, ik ben echt geen ochtend mens.
Al helemaal niet om 'sochtends te trainen.
Maar achteraf toch wel errug blij dat ik wel wat gedaan heb. :)
Ik normaal ook, maar vanochtend super dag. Sochtends 20 minuten cardio en 125 mg caffeine op. 2 uurtjes later naar de gym en alleen 75 gram havermout met 50 gram whey als ontbijt. Ging echt top. :)
Goedzo mop!
Goed geschopt Loca! Tegenzin is :mad:, maar als je dan toch gaat ben je wel :cool:!
Progressie is ook lekker!
Hihi dankjewel meis! :)
Dit is ook altijd heel mooi voor je motivatie, andere zien de veranderingen nl goed!
Klopt!
Gister gewerkt met collega's die ik al 2 weken niet gezien had.
Ik kwam net binnen wandelen en ik kreeg gelijk al opmerkingen dat ik was afgevallen en dat ze het zo goed konden zien.
Erg leuk om te horen. :)
Altijd leuk om te horen, idd :D

Vandaag kwam ik toevallig nog een paar oude maten van me tegen die ook trainen en hun zeiden, ja, dat ziet ge dat ge aan de deca zit, ongeloof toen ik hun vertelde dat mn enige anabool chocomelk is :roflol:
Jij ook al aan de chocomelk Sanca? :angstig:

gaat lekker met Loca .....
Ja hoor Jacky, en met u?
Goed dat je gegaan bent :) , achteraf ben je dan toch weer heel trots op jezelf dat je je niet hebt laten kisten door je ongemak :D

Ik wou dat ik zoveel kcal mocht eten als jij en toch resultaat hebben, maar ja dan gebeurd er niet veel.....
Jij bent natuurlijk ook een stukje groter!
:)

Ik denk dat ik toch ook maar wat lager ga zitten vanaf volgende week.
Hier en daar iets schrappen of hoeveelheden verlagen.
Even overleggen met de coach. :D
Echt netjes hoor..ben beniewd naar je nieuwe foto's;)
Dankjewel meid. Tegen die nieuwe van jou kan ik niet op hoor! :p


Gister vermoeiende dag gehad.
Lange dienst op het werk. Was pas om 2 uur thuis vannacht.
Gelukkig kon ik vanochtend lekker uitslapen. :o

Vandaag een rustdagje en beetje junken :p, morgen weer druk.
Fijn weekend nog allemaal! :wave:
 
jij ook goed weekend en veel junk plezier. Je bent goed bezig dus verwen je zelf goed vandaag
 
Jij ook fijn weekend! Even lekker bijtanken jij he!
 
Fijn weekend! (nou ja bijna voorbij:D)
:wave2:
 
verdomme zegt ze u tegen mij je word weer bedankt he....

hier gaat ie lekker weer wat gegroeid en zo dus okiedokie
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven