Fitness Seller

Loca's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Degelijke delts, arms en chest. Wordt er stiekem Anavar genomen? :D
Nee.
Ik ben van mening dat ik pas gebruik van middelen als Anavar mag overwegen wanneer de doelen die ik heb niet (meer) naturel te behalen zijn. Wanneer ik naturel echt alles op alles heb gezet en langere tijd op een plateau zou zitten, dan pas zal ik uberhaupt aan gebruik gaan denken.
Maar wat heb ik nu eenmaal gepresteerd?
Ik train nu pas net weer sinds ongeveer 3 maanden en heb nog nooit een wedstrijd gedraaid.
Ik ben zelfs pas voor het eerst aan het cutten, zoals Ryu al zei.
Voor mezelf moet ik het verdienen. Weten dat ik alles eruit heb gehaald wat erin zit.
Wie weet verdien ik het wel nooit en wie weet wil ik het gewoon helemaal nooit.
Ik zou het trouwens erg onverstandig vinden om met de gezondheidsproblemen die ik heb/heb gehad, en de geringe kennis die ik heb m.b.t. AS, om zo maar aan de kuur te gaan.
Zo denk ik er tenminste over voor mezelf.

Wel bedankt voor de complimenten. ;)
Wat een gewichten weer Loca :thumbs: en een prachtige foto!!!
Dankjewel Jerney. :)
Mooie foto! Zijn dit foto's voor je zelf of ben je model?
Dank je! Dit zijn foto's voor mezelf. Een goede kennis had nieuwe spulletjes voor zijn camera aangeschaft en wilde het even uittesten. :)
Inderdaad seg ... leuke foto's en brute trainingen

Volgens mij ligt je FrSQ hoger dan iedere vrouw hier op het forum :p
Thanks Robke!:)
Ik vermoed wel dat je nu een aantal dames licht beledigt, als je mijn miezerige krachtstats met die van de powerliftsters en gewichthefsters van dit forum vergelijkt. ;)
Goede training en wat een mooie foto!
Thanks peetjuh!
Nee hoor, want dit is de eerste keer dat ze echt diep gaat cutten. Dat is dan gewoon not done.

Maar je bent niet de eerste die Loca ervan verdenkt. :D
Ik zie het altijd maar als een compliment als mensen denken dat ik dergelijke hulpmiddelen nodig heb voor mijn fysiekje. :p
Mooie foto zeg;)
Dankje Cecile! :)


Vanmiddag borst en triceps trainen, vanavond combat.
En eens zien of ik mijn % weer kan laten meten vandaag. :)
 
goed zo meid. blijf uit de buurt van dat soort troep. je moet trots zijn op wat jij op je eigen hebt behaalt. duurt wel langer, en is moeilijker te behalen, maar komen zal je.
 
Goeie instelling Loca... als ik naar die foto kijk heeft Ryu niets te klagen. ;)
 
That's the spirit :D.
Mooie foto ook :).
 
het gaat goed is ook duidelijk te zien aan je foto, blijf doorbijten.
 
Hele mooie foto, Bo! Je schouders komen inderdaad ook heel mooi uit. :)
 
Zo heej kom weer ff leesvoer inhalen hier :)
Mooie foto zeg en weer een lekkere training.
 
Nee.
Ik ben van mening dat ik pas gebruik van middelen als Anavar mag overwegen wanneer de doelen die ik heb niet (meer) naturel te behalen zijn. Wanneer ik naturel echt alles op alles heb gezet en langere tijd op een plateau zou zitten, dan pas zal ik uberhaupt aan gebruik gaan denken.
Maar wat heb ik nu eenmaal gepresteerd?
Ik train nu pas net weer sinds ongeveer 3 maanden en heb nog nooit een wedstrijd gedraaid.
Ik ben zelfs pas voor het eerst aan het cutten, zoals Ryu al zei.
Voor mezelf moet ik het verdienen. Weten dat ik alles eruit heb gehaald wat erin zit.
Wie weet verdien ik het wel nooit en wie weet wil ik het gewoon helemaal nooit.
Ik zou het trouwens erg onverstandig vinden om met de gezondheidsproblemen die ik heb/heb gehad, en de geringe kennis die ik heb m.b.t. AS, om zo maar aan de kuur te gaan.
Zo denk ik er tenminste over voor mezelf.

Wel bedankt voor de complimenten. ;)

Goede trotse instelling! Helemaal mee eens! Je ziet er ontzettend mooi uit, en dat heb je puur aan jezelf te danken. Ik zou 'm inlijsten die foto!

Hoe bevalt het cutten je eigenlijk, valt mee, tegen, anders?
 
Nee.
Ik ben van mening dat ik pas gebruik van middelen als Anavar mag overwegen wanneer de doelen die ik heb niet (meer) naturel te behalen zijn. Wanneer ik naturel echt alles op alles heb gezet en langere tijd op een plateau zou zitten, dan pas zal ik uberhaupt aan gebruik gaan denken.
Maar wat heb ik nu eenmaal gepresteerd?
Ik train nu pas net weer sinds ongeveer 3 maanden en heb nog nooit een wedstrijd gedraaid.
Ik ben zelfs pas voor het eerst aan het cutten, zoals Ryu al zei.
Voor mezelf moet ik het verdienen. Weten dat ik alles eruit heb gehaald wat erin zit.
Wie weet verdien ik het wel nooit en wie weet wil ik het gewoon helemaal nooit.
Ik zou het trouwens erg onverstandig vinden om met de gezondheidsproblemen die ik heb/heb gehad, en de geringe kennis die ik heb m.b.t. AS, om zo maar aan de kuur te gaan.
Zo denk ik er tenminste over voor mezelf.


zo hoort het ook
en mooie foto trouwens ;)
 
Crazy Delts, nice!
 
Ziet er goed uit Loca'tje! :cool:
 
hey wanneer gaat loca wedstrijden draaien? :D
 
Thanks all! :)

@ Sue: Cutten bevalt goed. Merk al veel kleine verschilletjes, wat erg motiverend werkt. :)
 
hey wanneer gaat loca wedstrijden draaien? :D

Mijn lange termijn planning :D is om na deze contest nog door te cutten tot in ieder geval 18%
Dan wil ik een tijdje rond onderhoud gaan zitten totdat ik vind dat ik klaar ben om een wedstrijd te doen.
(Klaar om in wedstrijdvoorbereiding te gaan).
Als ik heel optimistisch denk misschien al in het najaar en anders hopelijk komend voorjaar.

Maar, eerlijk is eerlijk.. Eerst maar eens die 18% behalen :o:)
 
Training van vanmiddag

Had weinig puf.


Flat Bench
15x20 12x30 10x35 10x40 4x45 (meer zat er helaas niet in)

Small Grip incline Bench
10x30 6x35 7x35 6x35

DB Press
10x12 10x13 10x14 10x14 pr

Incline DB Flyes
10x9 10x8 10x8

Weighted Bench Dips
3x10x10 kg

Pushdowns
15x25 15x30 12x35 12x35

Skull Crusher
3x12x10 kg


Over een uurtje weer combatten, kijken of ik er weer wat fut in kan krijgen. :p
 
Mooie foto:eek: Jeetje alle damens zijn zo MOOI!!!:thumbup::clap::thumbs:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven