XXL Nutrition

Loca's Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zo'n 55 km gefiets vanmiddag.
:yawn:
 
Hoe lang doe je over die 55 km?
 
Thanks!
Lijkt nog even te duren.
De jongens zijn lekker op stap geweest en lijken bijna allemaal nog in coma te liggen :grinny:
Nu proberen ze me af te leiden door me voor gek te verklaren dat ik cardio wil doen op m'n 'junkdag'. :(

dan zeg jij gewoon tegen Ryu: 0% steroids 100% attitude!:D
 
Iets langer dan 2 uur. :)

:scratch:

Ryu doet niet moeilijk hoor, die laat me lekker m'n gang gaan. :)
En hoe in hoge of lage versnelling? Ik zie ze wel eens fietsen dan trappen ze hun eigen het schompes om vet te vrebranden maar dat hou je toch niet zo lang vol?
 
En hoe in hoge of lage versnelling? Ik zie ze wel eens fietsen dan trappen ze hun eigen het schompes om vet te vrebranden maar dat hou je toch niet zo lang vol?

Maakt niets ut!

Voorblad 3 en achter varieren van 5 tot 9 is wat ik doe Loca van 5 tot 7? 8?

Benen tempo is wel belangrijk, probeer hetzelfde tempo te houden in elke versnelling, rij je zo 35:D
 
En hoe in hoge of lage versnelling? Ik zie ze wel eens fietsen dan trappen ze hun eigen het schompes om vet te vrebranden maar dat hou je toch niet zo lang vol?

Maakt niets ut!

Voorblad 3 en achter varieren van 5 tot 9 is wat ik doe Loca van 5 tot 7? 8?

Inderdaad voorblad 3 en achter 5-7. :)

Was wel een leuke route hè Seb?
 
Snel in dik twee uur!

Ik zou ook cardio doen op een junkdag, niks mis mee toch?

Ik moest ook echt m'n best doen om de jongens bij te houden, met m'n korte pootjes :D

Nee vind het ook prettiger.
Beter dan junken op een rustdag..
Houd me nu ook redelijk in. :)


Ps; Voez als je meeleest..
Die extra km komen doordat ik ben verdwaald bij jou in de wijk. :o
Ben helemaal teruggefiets naar die rotonde bij de brug, haha.
 
Ik moest ook echt m'n best doen om de jongens bij te houden, met m'n korte pootjes :D

Nee vind het ook prettiger.
Beter dan junken op een rustdag..
Houd me nu ook redelijk in. :)


Ps; Voez als je meeleest..
Die extra km komen doordat ik ben verdwaald bij jou in de wijk. :o
Ben helemaal teruggefiets naar die rotonde bij de brug, haha.

:D

Gelukkig ben ik niet de enige die verdwaald:D
En een confetti kanon, of niet? ;):p
Dat geeft zo'n rommel dan een paar rookbommen, wel thuis gebruiken he joellen.;)
 
Wat moest je wel niet allemaal verbranden haha.. dat zijn heel wat kcalorietjes:eek::D

Had gewoon zin om een stukje te fietsen. En dan neem je hier en daar eens een verkeerde afslag en tadaa... 55 km :D
 
Jij hebt een actief weekend gehad bikkel!
Wat ben ik dan een luie donder :( Ben alleen thuis druk geweest maar niks aan sport gedaan.
 
55 km fietsen dat is niet weinig zeg!
Potverdorie ik doe bijna niets aan cardio (ja af en toe 30 min op de hometrainer) in vergelijking met jou.
Hey er blijft toch nog wel iets van jou over he straks ben je zo droog dat we alleen nog maar een leeg velletje zien :)
 
Jij hebt een actief weekend gehad bikkel!
Wat ben ik dan een luie donder :( Ben alleen thuis druk geweest maar niks aan sport gedaan.
Met thuis druk bezig zijn verbrand je ook calorietjes ;)
55 km fietsen dat is niet weinig zeg!
Potverdorie ik doe bijna niets aan cardio (ja af en toe 30 min op de hometrainer) in vergelijking met jou.
Hey er blijft toch nog wel iets van jou over he straks ben je zo droog dat we alleen nog maar een leeg velletje zien :)
Er mag nog steeds aardig wat af, dus er is genoeg over. :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven